Uitstekende service en goede auto's

De gekochte auto voldoet uitstekend; alhoewel niet nieuw rijdt de auto wel als zodanig en ziet eruit alsof deze net uit de showroom komt.

Fijne zaak

Auto gekocht bij A1 en netjes garantie, Apk en keine dingetjes. Na een week kon ik hem ophalen. Heel fijn personeel, geen oplichters. Super blij met mn renault megane.

Positief

In de zoektocht naar een ruimere auto wist ik al wat ik wilde hebben. We kwamen uit bij A1 occasions, voor ons niet om de hoek en 1,5 uur rijden. Gok genomen en wezen kijken, goed ontvangst gehad, kreeg ruim de tijd om naar de auto te kijken. Ze geven je alle ruimte en komt niet opdringerig over. Erg fijn! Ook de service na aankoop is geweldig! Aanrader

Klantvriendelijk behulpzaam

Klantvriendelijk netjes behulpzaam

Fijne garage

Bij binnenkomst prettig ontvangen,konden rustig rondkijken en als we vragen konden we deze stellen. We hebben een mooie auto gevonden,konden gelijk proefritten,daarna handelen over de prijs voor onze inruil auto,dit ging snel en kregen een goed aanbod. Kortom we hebben een mooie auto gekocht. Ps Mooie schone garage en de auto's stonden er perfect bij.

Top service!

Heel vriendelijk en meewerkend/ oplossingsrichtingen gerichtte personen.

Erg nette service, duidelijke communicatie en aardige mensen.

Prima geholpen en vriendelijke verkopers

Mooie auto gekocht bij A1 Occasions. Er kan op drukke momenten wel een verkoper bij.

wij waren erg blij met de service

zeer goede hulp van personeel

Super service!

Mijn eigen auto voor een goede prijs kunnen inruilen, met bijbetaling een andere auto uitgekozen. Rustig de tijd gehad om zelf te kijken en in auto's te zitten zonder dat er iemand over je schouder mee kijkt. Bij de eerste rit kwamen er wat problemen naar boven maar die zijn perfect verholpen waarna de auto als een zonnetje rijdt. Er is geen moment moeilijk gedaan en alles is verholpen en opgelost door een garage in de buurt, zeer goede en vriendelijke service. Tegen de tijd dat ik weer een andere auto wil ga ik zeker terug!

Na de aankoop stopt de service niet. Heel goed en service gericht geholpen toen bleek dat het slot van de achterdeur niet werkte en vervangen moest worden. De missende krik en reparatieset werd rechtstreeks naar mijn woonadres gestuurd. En dat alles zonder extra kosten. Hier draait het echt om klant tevredenheid!!

Gewoon top

Geweldige BMW 330i touring aangeschaft bij A1.

zeer goed en heel klantvriendelijk

ik had een peugeot 206 op het oog en had een mail gestuurd .ik kreeg volgende dag bericht dat de auto nog beschikbaar was maar dat hij eerst nagekeken moest worden omdat de motor niet goed liep.na twee weken werd ik keurig opgebeld dat de auto weer liep als een zonnetje.de volgende dag ben ik wezen proefrijden en de auto reed zoals verwacht mocht worden en heb hem gekocht.ik kon hem de week erna ophalen want er moesten nog wat kleine dingetjes gedaan worden en moest ook nog een nieuwe keuring . de auto is keurig netjes afgeleverd en ben er erg blij mee. de service en klantvriendelijkheid is erg goed en kan dit bedrijf dan ook goed aanbevelen.

Positieve ervaring en zeer geduldig/meedenkend

Ik ben zeer positief over de ervaring met A1. Gezellige medewerkers en waren zeer meedenkend en ook geduldig.

service hoog in vaandel

fijne mensen ...fijn bedrijf klant is koning mentaliteit.

Goede service - keurige auto !

Een bedrijf met een goede service

Het is een goed bedrijf vriendelijk personeel en genoeg keus

Top bedrijf

Pech gehad met onze nieuwe Z4 maar zeer goed opgelost door team A1 . Auto opgehaald en gerepareerd

Informeel en professioneel. De mannen van A1 Occasions hebben mij goed geholpen. Doen wat ze beloven en leveren voorspelbare kwaliteit. Aanrader dus!

Nette garage met goede service.

Snel en netjes geholpen met de aankoop van onze mini countryman.

Voldiende

Vind alleen jammer dat ik na de koop van de auto gelijk naar de benzinepomp moest rijden omdat er heel weinig benzine in zat. Voor de rest vriendelijke mensen en niks anders om op te merken

Wat een vreselijke goeie service!!

Ik was op zoek naar een Merkidesh C. via gaspedaal eentje gevonden met weinig kilometertjes etc etc. Dus contact opgenomen met de aanbieder op gaspedaal (A1 Occasions). Ik ben geweldig te woord gestaan en werd gelijk uitgenodigd voor een proefrit en een bakky koffie. Na een kort proefritje en een bakky koffie besloten om de wagen te kopen. Ik kon hem ophalen na die APK gekeurd was en voorzien van een afleverbeurt. Helaas voelde ik na een paar weken dat er iets kraakte bij het keren van de auto... Ik moest gelijk die wagen terug brengen en het werd netjes opgelost!! Ik geef geen 5 sterren want dan gaan ze naast hun schoenen lopen (maar die verdienen ze wel!). Ik koop hier zeker weer een auto. groetjes Ferry

gewoon goed

Juiste behandeling en eerlijk. Goed gevoel.

geweldige service

2 weken geleden een peugeot 3008 gekocht, helaas gaf de wagen dezelfde dag een motorstoring, op maandag ben ik terug gebeld door het bedrijf en dinsdag kon ik met de wagen langs komen, daar bleef een bobine en de accu slecht te zijn en hebben ze diezelfde dag 4 nieuwe bobines , bougies en een nieuwe accu laten plaatsen, de wagen rijd nu perfect, bedankt voor de zeer goede service. wij komen zeker terug