Wellner Mobiliteit een aanrader met een fijne service !!

Toen ik de aangepaste VW Caddy op de site van Wellner zag staan was één telefoontje genoeg om een afspraak te maken voor een 'thuispassing' . Ook het aanpassen van het gaspedaal was geen enkel probleem, zodat ik en ook mijn vrouw thuis een proefrit konden maken. De auto werd gekocht, de liften aangepast aan mijn rolstoel en handbike en keurig netjes bij mij thuis afgeleverd. Met volle tank en een half jaar Bovag-garantie. Later toch nog even naar Zoetermeer moeten rijden omdat de lift voor mijn rolstoel niet goed meer werkte. Voelde mij welkom daar en de lift weer goed gerepareerd. Nu maar hopen dat alles goed blijft werken, maar wanneer nodig rijd ik zo weer naar Zoetermeer !

Vriendelijke mensen ,komen afspraken netjes na

Citroen berlingo inruil wagen gekocht,is zoals beschreven op internet. Omdat wij zelf in Westerhoven wonen ,heeft danny tegen een kleine vergoeding de auto gebracht, Bedankt voor de goede service Groeten Paul

Geweldige service met een glimlach

Onze lift stopte ermee terwijl we een weekendje weg waren naar een hotel. Ondanks de bijna twee uur durende rit, kwam Wellner direct naar ons toe. Eerst kijken of het probleem meteen verholpen kon worden, bleek helaas niet zo. De leenauto die hij mee had, was voor ons voor de rest van het weekend. Ondanks het vervelende begin van de dag, toch een goede ervaring. Dus, aangepast bussie nodig? ff bij Wellner kijken, joh!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na enige teleurstellende ervaringen bij andere garagebedrijven, zijn wij terecht gekomen bij Wellner mobiliteit. Een oprecht meedenkend en eerlijk bedrijf, waar welwillendheid en je zo spoedig mogelijk te helpen op nummer 1 staat. En hulpmiddelen aanwezig zijn. \r\nWij zijn zeer tevreden!\r\n Familie de Graaf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantgericht bedrijf met een uitstekende service!\r\n\r\nWe hebben vorig jaar bij Wellner een 2e hands rolstoelbus aangeschaft die voldoet aan al onze wensen! \r\n\r\nVan de week kreeg de lift wat problemen met inklappen. Na een telefoontje konden we de volgende ochtend direct langskomen en is het euvel perfect verholpen. \r\nTijdens de reparatie kregen we een heerlijk kopje koffie aangeboden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf die luistert en mee denkt aan een oplossing, voor een aangepaste bus. En mochten er na de hand een probleem zijn deze ook oplost. Ik voel mij bij hun geen nummer maar een mens, dit kom je nog maar weinig tegen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 7-4-2018 heb ik een mooie rolstoelbus opgehaald bij Wellner. Deze hebben ze afgeleverd met de aanpassingen en optie die ik nodig had. Alles kon en niks was te veel voor ze, voor elk probleem hebben zij een oplossing top bedrijf. Zeker een aanrader voor mensen die een aangepast auto of bus zoeken. Ik kan dank zij hun weer genieten en ergens veilig komen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe goed ondanks de problemen met de aangekochte auto.