Na de koop hoef je niets meer te verwachten

Afspraken worden niet nagekomen.

Top bedrijf wat gerund wordt door top mensen

Geweldig hoe er daar naar je geluisterd en behandeld wordt. Top

Niets is te veel bij dit bedrijf .Zeer goede service .

Het is een top bedrijf

2 dagen geleden wellner gebeld er moest wat veranderd worden aan onze bus en kon vandaag al terecht wat wij opzich al (super vonden) ik werd warm onthaald met een lekker bakkie koffie en er wordt daar de tijd genomen om je aan te horen wat er precies veranderd moest worden Zowel denny linda en de monteurs zelf super aardige mensen die echt de tijd voor je nemen en het professioneel zoals het hoort op te lossen of je daar voor een bus komt kijken of een reparatie maakt niet uit voor hun

FANTASTISCH FANTASTISCH

Wok werden zeer goed en vriendelijk ontvangen en een zeer open en goed gesprek gehad .En ik raad een ieder aan ga als je problemen hebt met je (invaliden)auto ga naar Welner en het word opgelost. Ik ben ZEER TE VREDEN .BEDANKT Welner. Vrgr K.B Rotterdam

De schakelrobot van mijn Renault schakelde niet goed

Ik heb ze gebeld ivm de schakelrobot van mijn Renault. Niemand wilde zn vingers er aan branden,ik heb toen Wellner gebeld,afspraak gemaakt en het probleem is zeer goed en snel verholpen door Wellner. Top bedrijf met een super service. Bedankt mannen en dame.

Wij hebben drie jaar geleden een aangepaste auto aangeschaft bij Wellner Tot op de dag van vandaag zijn wij zeer tevreden over deze auto ondanks er in het begin wat problemen waren met de sleutels welke ik zelf heb opgelost. Als wij in de toekomst weer een andere auto zouden moeten hebben zou ik zeker weer bij Wellner gaan kijken.

Ik heb mijn auto laten aanpassen met handgas en handbedrijfsrem! Auto werd opgehaald door een alleraardigste opa! Twee dagen later Werd de auto terug gebracht en kreeg ik mijn 1ste rijles met handbediening! Ik was er de hele dag al zenuwachtig voor maar dat was totaal niet nodig! Na een rit in de wijk en op de snelweg was ik “geslaagd” en heb ik mijn vrijheid en zelfstandigheid weer terug! Thnx Wellner Team!

Top bedrijf

Komen de afspraken correct na.

Onderscheidend!!!

Anderhalf jaar geleden kocht ik een aangepaste Renault Master bij Wellner. Zonder enig probleem werden daarbij een aantal dingen voor mij persoonlijk aangepast. Wat direct al opviel is dat geen moeite teveel is. Daarna bleek dat Danny en Linda altijd met mij meedenken en ze altijd weer klaar staan. Altijd vriendelijk en opgewekt. Vandaag had ik de pech dat bij het zelf verwisselen van een lamp, een onderdeel is gevallen. Garages in de buurt wilden het niet direct oplossen maar wel een afspraak maken om het voor meer dan 300€ drie dagen later te repareren. Ik heb (op zaterdag!) Danny gebeld en ik kon meteen komen. Binnen vijf minuten zat er een andere lamp in en kon ik weer verder. Kosten: nihil! Zelfs de lamp lieten ze me niet betalen. Service met een glimlach. Dat is zo ontzettend veel waard! En zeker als je zo afhankelijk van je auto bent als ik!!!

Service, vakkundig, vriendelijk en denken met je mee

Dit bedrijf verdient zeker 5 sterren. Wij waren op zoek naar een andere rolstoelbus. Mijn vrouw kon door zware operatie niet mee naar Zoetermeer en ben ik gaan kijken voor de Opel Vivaro een zelfrijder. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Zelfs een proefrit thuis was geen probleem en zo kon mijn vrouw met haar Elro zelf ervaren of deze bus geschikt is en dat is die. Service, vriendelijk, denken mee zijn echt de kernwoorden. Ga zo door en wij zullen zeker aanbevelen.

Een welverdiend compliment

Beste Linda en Danny, Dank voor de mooie auto en hoe jullie alles hebben afgehandeld. Petra en ik hebben onze eerste ritje met de auto gemaakt en het is goed bevallen. Wel heel spannend voor haar maar ze heeft zich er dapper doorheen geslagen en vindt het heerlijk. Ze zit als een prinses in haar eigen koetsje. Voor mij is het een feest van weelde haar zo gelukkig te zien waarvoor dank. Wat in gevoel al was wil ik jullie graag nog een keer meegeven. Samen staan en stralen jullie dat uit wat je als mens zo mooi maakt. Open, fris in denken en doen en daarbij hartelijk en gemeend betrokken bij een ander. Houdt die warmte vast want dat is jullie kracht en het zal jullie helpen je dromen waar te maken. Weet dat elk weldenkend mens jullie een zakelijk verdienste gun maar naar huis wil gaan met het fijne gevoel eerlijk behandeld te zijn. Als je dat lukt volgt mond op mond reclame, naamsbekendheid en tot slot groei. Weeg de adviezen die je krijgt en volg je hart bij degene waar je zaken mee doet. Dan komt het goed. Tot zover de preek van opa Jan :-) Gemeende woorden die jullie verdienen. Samen met Petra wens ik jullie beide en allen om jullie heen veel succes met alles en een mooie toekomst gevuld van liefde, geluk en gezondheid. Hartelijke groet, Jan en Petra

Respect

2 dagen geleden van Eindhoven naar Zoetermeer gereden omdat ik interesse had in een bus die om te bouwen was tot camper en werd geholpen op een zeer nette en sympathieke manier en heel goede adviezen gekregen . Als er naar mijn mond zou worden gepraat zoals in bijna alle andere bedrijven was mij de bus zeker aangepraat en zou ik gekocht hebben. Maar tegenovergestelde gebeurde en verkoper voelde precies aan wat waar in nog gelukkiger mee zou worden en gaf me heel goede adviezen waarna ik zonder bus weer naar Eindhoven terug keerde maar met een geweldige ervaring dat er nog eerlijke mensen bestaan die het allerbeste met klanten op hebben . Andre Bijster 01 - 07 - 2020 Eindhoven

Een bedrijf die doet wat het beloofd, eerlijk en vriendelijk!

Mijn standkachel van de VW Caddy werkte niet/niet goed. Waarschijnlijk was de reparatie niet in 1 dag te realiseren en kon ik de reparatie bij een bedrijf in de buurt laten uitvoeren (Auto Elektro Maas en Waal....ook een aanrader). Omdat dit alles nog net binnen de garantieperiode viel , waren de kosten voor Wellner. Al met al een prima service van Wellner en dat geeft mij een goed gevoel!!

Wellner Mobiliteit een aanrader met een fijne service !!

Toen ik de aangepaste VW Caddy op de site van Wellner zag staan was één telefoontje genoeg om een afspraak te maken voor een 'thuispassing' . Ook het aanpassen van het gaspedaal was geen enkel probleem, zodat ik en ook mijn vrouw thuis een proefrit konden maken. De auto werd gekocht, de liften aangepast aan mijn rolstoel en handbike en keurig netjes bij mij thuis afgeleverd. Met volle tank en een half jaar Bovag-garantie. Later toch nog even naar Zoetermeer moeten rijden omdat de lift voor mijn rolstoel niet goed meer werkte. Voelde mij welkom daar en de lift weer goed gerepareerd. Nu maar hopen dat alles goed blijft werken, maar wanneer nodig rijd ik zo weer naar Zoetermeer !

Vriendelijke mensen ,komen afspraken netjes na

Citroen berlingo inruil wagen gekocht,is zoals beschreven op internet. Omdat wij zelf in Westerhoven wonen ,heeft danny tegen een kleine vergoeding de auto gebracht, Bedankt voor de goede service Groeten Paul

Geweldige service met een glimlach

Onze lift stopte ermee terwijl we een weekendje weg waren naar een hotel. Ondanks de bijna twee uur durende rit, kwam Wellner direct naar ons toe. Eerst kijken of het probleem meteen verholpen kon worden, bleek helaas niet zo. De leenauto die hij mee had, was voor ons voor de rest van het weekend. Ondanks het vervelende begin van de dag, toch een goede ervaring. Dus, aangepast bussie nodig? ff bij Wellner kijken, joh!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na enige teleurstellende ervaringen bij andere garagebedrijven, zijn wij terecht gekomen bij Wellner mobiliteit. Een oprecht meedenkend en eerlijk bedrijf, waar welwillendheid en je zo spoedig mogelijk te helpen op nummer 1 staat. En hulpmiddelen aanwezig zijn. \r\nWij zijn zeer tevreden!\r\n Familie de Graaf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantgericht bedrijf met een uitstekende service!\r\n\r\nWe hebben vorig jaar bij Wellner een 2e hands rolstoelbus aangeschaft die voldoet aan al onze wensen! \r\n\r\nVan de week kreeg de lift wat problemen met inklappen. Na een telefoontje konden we de volgende ochtend direct langskomen en is het euvel perfect verholpen. \r\nTijdens de reparatie kregen we een heerlijk kopje koffie aangeboden.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf die luistert en mee denkt aan een oplossing, voor een aangepaste bus. En mochten er na de hand een probleem zijn deze ook oplost. Ik voel mij bij hun geen nummer maar een mens, dit kom je nog maar weinig tegen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 7-4-2018 heb ik een mooie rolstoelbus opgehaald bij Wellner. Deze hebben ze afgeleverd met de aanpassingen en optie die ik nodig had. Alles kon en niks was te veel voor ze, voor elk probleem hebben zij een oplossing top bedrijf. Zeker een aanrader voor mensen die een aangepast auto of bus zoeken. Ik kan dank zij hun weer genieten en ergens veilig komen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe goed ondanks de problemen met de aangekochte auto.