Beste Jakob, navraag in de werkplaats leert ons dat de auto idd 2 keer is opgehaald in Den Haag vanuit Rijen. Er is in de werkplaats kosten nog moeite gespaard om het probleem op te lossen. Wij begrijpen de teleurstelling echter begrijpen wij niet waarom je de auto elders onderbrengt terwijl wij de auto in behandeling hebben. Het is een technisch probleem welke stapsgewijs moet worden opgelost, dat is zo ook uitgelegd. Dat je op een ander adres de kosten zelf moet betalen is een logisch gevolg van een keuze welke je zelf hebt gemaakt en niet nodig was geweest. Mvg. AJ de Beer.
Beste mevrouw Varsseveld, wij betreuren het met u dat u niet tevreden bent. wij hebben u 5 maanden geleden de auto mogen verkopen en de monteur heeft destijds inderdaad na een storing een slang aangepast in de veronderstelling dat daarmee de storing was verholpen. Het valt soms niet mee voor een techneut om direct het probleem te verhelpen omdat een storing soms meerdere oorzaken kan hebben op een auto van 14 jaar oud en ruim 350.000km. Het had wellicht beter geweest als u ons destijds wederom had benaderd zodat wij verder hadden kunnen zoeken naar de oorzaak en wij u de service hadden kunnen verlenen welke op dat moment nodig was. Mvg. AJ de Beer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.