Thuis zonder auto

Auto van 8k gekocht, alles prima tijdens testrit. Pal voor de deur bij aankomst na 80km motorlampje brand. Auto opgehaald door dealer bleek een motorkapping stuk te zijn kosteloos vervangen. Auto opgehaald na een week. Tijdens terugrit motorlampje brand. Auto stilgezet volgende dag op laten halen, auto week kwijt lambda sonde vervangen. Auto opgehaald eenmaal in Den Haag lampje gaat weer aan! Nu andere lambdasonde vervangen €100 plus €800 Citroen dealer kosten. Vriendelijk ter woord gestaan maar niet meer dan dat., helemaal kapot gewerkt voor dat geld. En dan zit je thuis zonder auto

Beste Jakob, navraag in de werkplaats leert ons dat de auto idd 2 keer is opgehaald in Den Haag vanuit Rijen. Er is in de werkplaats kosten nog moeite gespaard om het probleem op te lossen. Wij begrijpen de teleurstelling echter begrijpen wij niet waarom je de auto elders onderbrengt terwijl wij de auto in behandeling hebben. Het is een technisch probleem welke stapsgewijs moet worden opgelost, dat is zo ook uitgelegd. Dat je op een ander adres de kosten zelf moet betalen is een logisch gevolg van een keuze welke je zelf hebt gemaakt en niet nodig was geweest. Mvg. AJ de Beer.

Goed geholpen en vriendelijk.

Ik ben goed verholpen. Als ik vragen had werd deze netjes beantwoord. Fijne verkoop gehad.

Goed ontvangen en geholpen

Ik ben ter plekke goed geholpen en geïnformeerd.

Fijne zaak met leuke mensen die je goed helpen. Aanrader.

Prima geholpen

Mooie auto gekocht, goede inlichtingen, goed nagekeken en nieuwe apk.

Prima geholpen

Fijn geholpen

Kapotte auto

Wij kochten een mooie auto. Toen ik de auto kwam ophalen kreeg ik een tablet onder mijn neus om, nog voordat ik wegreed, de zaak te beoordelen. Ik stap in mijn nieuwe auto maar er brandde een lampje met motorstoring. Ik wilde niet wegrijden, maar de monteur was een weekje vrij. Er werd me verzekerd dat ik gewoon kon rijden. Als de monteur er was zou de auto worden nagekeken. Dit is ook gebeurd maar het lampje bleef branden. Dus nog een keer terug. Auto weer uitgelezen en toen een slangetje ingekort die poreus zou zijn. Ik weer naar huis en weer motorstoring. Nog een laatste keer bij deze garage geweest. Konden het niet vinden. Op de terugweg naar huis gelijk naar een andere garage gereden bij mij in de buurt. Ze hebben het niet uitgesproken, maar lieten wel merken dat ik ben belazerd. De auto werd uitgelezen en er kwamen 3 storingen uit. Dit had jullie monteur zeker moeten hebben gezien. Inmiddels ben ik ruim €1000 kwijt en is bijna alles nu verholpen. Jullie hebben de auto, gezien de hoge kosten, niet willen maken. Ik heb spijt dat ik bij jullie heb gekocht.

Beste mevrouw Varsseveld, wij betreuren het met u dat u niet tevreden bent. wij hebben u 5 maanden geleden de auto mogen verkopen en de monteur heeft destijds inderdaad na een storing een slang aangepast in de veronderstelling dat daarmee de storing was verholpen. Het valt soms niet mee voor een techneut om direct het probleem te verhelpen omdat een storing soms meerdere oorzaken kan hebben op een auto van 14 jaar oud en ruim 350.000km. Het had wellicht beter geweest als u ons destijds wederom had benaderd zodat wij verder hadden kunnen zoeken naar de oorzaak en wij u de service hadden kunnen verlenen welke op dat moment nodig was. Mvg. AJ de Beer.

Super tevreden

Fijne binnenkomst, goede service! Niet voor niks vanuit Limburg komen rijden.

Fijn ontvangst. Wekt vertrouwen.

Prettig ontvangst. Goede afhandeling. Wekt vertrouwen

Nette service en afhanding

Een eind uit de buurt maar een nette service en snelle afhandeling

Geweldige zaak goede ervaring!

Zojuist een auto gekocht en erg goed geholpen. Er werd goed naar mij geluisterd en ze nemen echt de tijd! Mooie prijs kwaliteit verhouding! Blij met mijn nieuwe aanwinst!

Niets is teveel

Ik was nog aan het oriënteren voor een kleine auto en zag dat ze er hier verschillende hadden staan. Ik wist echt nog niet welke auto ik zou willen maar mocht in een aantal verschillende auto’s rijden om te vergelijken en daardoor ben ik geslaagd voor mijn eerste auto. Fijne service.

Super verkoper, heel behulpzaam en vriendelijk.

Snelle service, prettige communicatie en prachtige auto’s.

Goed geholpen , vriendelijk ,

Dave heeft ons goed geholpen bij vragen enzovoorts We zullen de garage zeker aanbevelen.

Klantvriendelijk geholpen en duidelijk

Zeer netjes vriendelijk en duidelijk geholpen. Fijn om afspraken mee te maken

Prima verzorgd goede service

Goede ontvangst bij inkomen, 100% topservice zodanig dat de auto zelf thuis is gebracht, omdat ik op de scooter ben gekomen, helemaal tevreden

Netjes geholpen

Leuke Polo gekocht met nieuwe APK

Top!!!

Prima service,niets is teveel.

Super goed geholpen

Er werd heel goed naar mij geluisterd, goed geadviseerd en het personeel was super meedenkend en vriendelijk.

Nemen de tijd, na de proefrit luisteren naar opmerkingen en bij klachten wordt het opgelost

Supersnelle en goede service

Vandaag een auto gekocht bij de beer. Zeer vakkundig geholpen, snel en direct. Zeer tevreden met deze garage

Goed en vriendelijk geholpen. Tijd voor vragen ook. Positief gevoel ook.

Prettige service

Goed geholpen, geslaagd met een mooie auto

Professioneel en fijn geholpen!

Verkoper Patrick geeft je gelijk een vertrouwd en professioneel gevoel.

Nijverheidslaan 1

5121MN Rijen