Fijn en professioneel bedrijf!

Ik ben blij met de auto die ik hier gekocht heb. Schoon, onderhouden en ik heb de tijd kunnen nemen om rustig te kijken. Daarnaast tevreden over de vlotte en professionele communicatie!

Fijn bedrijf

Zeer netjes geholpen en goed advies. Mooie BMW X1 gekocht.

Geweldige service, erg klantvriendelijk

Weer geweldig geholpen door de mannen... Ik heb een ouder autootje (hier gekocht). Na een jaar keurig door de keuring, 5 maanden later airco pomp kapot, best een pittige reparatie voor een oudere auto. Dave erg goed meegedacht en netjes voor me opgelost weer !!! Top Mannen !!! Ik kom zeker weer terug

Vriendelijke ontvangst en niet opdringerig

Een mooie BMW gezien en proefrit gemaakt. Toch is de beslissing op een andere auto gevallen Dit keurig teruggekoppeld en zeer nette reactie teruggekregen Succes met jullie bedrijf. Jack Bastiaansen.

Een zeer goede ervaring en zeker aan te raden.

auto's staan binnen in goed verlichte showroom, uitleg goed, eerlijke prijs voor inruil, geen verborgen kosten en alles lekker snel geregeld. een dikke pluim voor dit bedrijf. ik ben blij met mijn auto

Correct geholpen

Vandaag voor onze dochter haar 1e auto gekocht, correct geholpen en nette auto met nieuwe APK.

Top geholpen op een zaterdag!

We wilden graag meteen zaken doen op een zaterdag omdat we van grote afstand kwamen. Onze auto inruilen voor een automaat. Dat hebben ze goed en netjes geregeld, ook al zouden alle inruil auto's eerst gekeurd moeten worden. De formaliteiten werden netjes afgehandeld en hoewel de APK niet plaats kon vinden op een zaterdag, de auto toch mee kunnen nemen met achterlaten van onze inruil. Super service.

Zeer vriendelijke en professionele behandeling

Niet eens om een proefrit gevraagd en hij stond al buiten, zeer keurig bedrijf en zeer vriendelijk. In alle prijsklassen is er iets te krijgen. Ik raad dit bedrijf zeker aan voor een ieder die op zoek is naar een tweedehands auto.

Zeer prettige garage

Vandaag kocht ik mijn nieuwe auto bij A.J de Beer en zowel over de service als klantvriendelijkheid ben ik erg te spreken. In het verleden heb ik al eerder een auto gehaald bij deze garage en dat verliep allemaal zeer vlotjes, vandaar dat ik besloot om weer bij deze garage een auto te kopen. En ook dat is weer vol tevredenheid gegaan. Een aanrader dus!

Zeer aangenaam bedrijf

Heb vorige week een mooie BMW 2 serie gekocht en ben zeer tevreden. Grote keuze in verschillende modellen dus hier kun je zeker vergelijken en dat vond ik zeer aangenaam.

Fijn bedrijf en goede service

Pas geleden een Ford focus station gekocht . We hebben toen besloten om te kopen zonder garantie . Na 2 dgn was er echter een probleem met het elektrisch systeem aan de bestuurderskant . Nadat we gebeld hebben en t probleem uitlegde , konden we gelijk komen . Dave de monteur zei gelijk, dat hoort niet zo te zijn na 2 dgn. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat alles weer helemaal prima functioneerd zoals t hoort . En dit zonder extra kosten . Super !!!!!!!! Wij zijn erg tevreden over de hele afhandeling en vriendelijke service . Wij bevelen dit mooie autobedrijf erg aan . Vriendelijke groeten vanuit Limburg C . van der Weide en E . Brummans

Zeer goed geholpen

Ja zeer nette auto gekocht voor een zeer leuke prijs werd vriendelijk ontvangen en zeer goed te raden voor de medemens.

Fijne garage

Uitermate betrouwbare indruk. Ze hebben kennis van zaken in de garage en bij de verkoop. Mooie prijs voor mijn inruilauto en zeer redelijke aanschafprijs voor een BMW 218i uit 2018. No nonsense zaak.

Prima bedrijf

Prima bedrijf, foto’s / informatie op de site klopt. Werd snel geholpen door een vriendelijke verkoper die zonder een hoop poespas mij duidelijk hielp.

Klantvriendelijk en professioneel

Mensen zijn erg klantvriendelijk, hulpzaam en duidelijk. Bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere Cappucino

Prima geholpen door het personeel. Vriendelijk ontvangst, we kregen duidelijke antwoorden op de vragen die we hadden. Zeker een aanrader

Super tevreden!!!

Klantvriendelijk, kijken mee naar mogelijkheden, klant is koning(in)

Goede ervaring

Goede service en uitleg.Ik ben gaan kijken voor meerdere auto’s omdat er genoeg keuze was en kunnen slagen voor een leuke eerste auto.Auto gelijk kunnen keuren en mee kunnen nemen.

Auto gekocht en jaar erop ook laten keuren. Gewoon topservice en t belangrijkste eerlijk

Zeer vriendelijk en professioneel.

Zeer vriendelijk geholpen. Professionele verkoper met kennis van zijn zaken. Goed geholpen met vragen en tips. Eerlijke verkoper.

Goede aankoop

Ik zocht een auto die ik bij A.J. de Beer Auto's vond, puur toeval. Kreeg een goed gevoel bij het bedrijf, nav website en reviews online. Eenmaal daar, stond er ook nog de auto die ik zocht, terwijl ik dat vooral niet wist (was net binnen). Aardig personeel en goede afhandeling. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Na zes weken

Na zes weken eindelijk onze peugot 307 cc mogen ophalen. Er is zoveel aan gedaan dat nu bíjna heel de motor is gereviseerd. Door mijn Bovag die ik had afgesloten was dit geheel gratis. Eind goed al goed dus. En je ziet het. Zoals beloofd toch nog een goede beoordeling

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Goede service en duidelijke uitleg over de auto door Patrick. Snelle en vriendelijke afhandeling door Alex.

Helemaal prima

Werd prima geholpen

Thuis zonder auto

Auto van 8k gekocht, alles prima tijdens testrit. Pal voor de deur bij aankomst na 80km motorlampje brand. Auto opgehaald door dealer bleek een motorkapping stuk te zijn kosteloos vervangen. Auto opgehaald na een week. Tijdens terugrit motorlampje brand. Auto stilgezet volgende dag op laten halen, auto week kwijt lambda sonde vervangen. Auto opgehaald eenmaal in Den Haag lampje gaat weer aan! Nu andere lambdasonde vervangen €100 plus €800 Citroen dealer kosten. Vriendelijk ter woord gestaan maar niet meer dan dat., helemaal kapot gewerkt voor dat geld. En dan zit je thuis zonder auto

Beste Jakob, navraag in de werkplaats leert ons dat de auto idd 2 keer is opgehaald in Den Haag vanuit Rijen. Er is in de werkplaats kosten nog moeite gespaard om het probleem op te lossen. Wij begrijpen de teleurstelling echter begrijpen wij niet waarom je de auto elders onderbrengt terwijl wij de auto in behandeling hebben. Het is een technisch probleem welke stapsgewijs moet worden opgelost, dat is zo ook uitgelegd. Dat je op een ander adres de kosten zelf moet betalen is een logisch gevolg van een keuze welke je zelf hebt gemaakt en niet nodig was geweest. Mvg. AJ de Beer.