Filters

10

Goed gevoel bij aankoop auto

Mooie Mini gekocht en oude mini ingeruild, goede info meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

ben goed geholpen

ben geweest op een drukke dag. maar werd vrij snel en goed geholpen en bij tussen tijds wachten werd mijn koffie aan geboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en betrouwbare garage die kwaliteit levert.

Bij de Beer Autos een fijne auto gekocht. Afspraak gemakkelijk te maken en nemen ruim te tijd om alles uit te leggen. De verkoper reed nog een rondje mee om de automaat functie uit te leggen. Betrouwbare en vriendelijke mensen met alleen maar kwaliteit aan auto's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie X1 opgehaald en een leuk bedrijf.

Mooie X1 opgehaald en een in onze ogen goede inruilprijs nog terug gekregen voor de oude auto. Zijn verder netjes geholpen en ze hebben voor ons ook de auto nog uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nog zo'n miskooop verhaal : te veel niet gemelde onjuistheden

Ik wilde graag een nog in goede staat verkerende auto aanschaffen. Dat is helaas niet gelukt. de GZ-293-L bleek meer mankementen te vertonen na aankoop dan ik had mogen vermoeden. Ik las zojuist het artikel " Miskoop" van een mini-cooper. Ik voelde meteen mededogen : Ook ik blijk een kat in de zak gekocht te hebben bij A.J. de Beer Auto's. Ik houd mij zelf hier echter wel grotendeels voor verantwoordelijk. Ik had beter moeten laten kijken door een derde zoals de ANWB, hoe het met de Peugeot 307 cc was gesteld. Je hoeft van een autoverkoper niet te verwachten dat hij je duidt op de gebreken die een stukje techniek vertoont. "Af en toe piept het dak dat ie niet dicht zit", zei de verkoper, A.J. de Beer zelf. En dat was het. Ik ruilde mijn jongere in goede staat verkerende Toyota Yaris in en betaalde bij om een auto vol mankementen te kopen. Ik heb achteraf spijt. Verblind door mijn wens om in de zomer met open dak te kunnen rijden. Wat ik aannam was "auto tenminste in redelijke staat". Na een maand rijden dacht ik : toch eens kijken hoe het met het oliepeil staat. Dat bleek niet te traceren diep onder het onderste kerfje. Het dak bleek een drama te worden. De Peugeot garage in Delft vertelde dat de sensoren niet meer worden verkocht door Peugeot. Nog wel op Ebay te koop. In de droge zomer gekocht : De auto regent in blijkt nu. Omdat soms, en daar moet je goed op letten, het raam zakt en niet meer sluit. Links achter rammelde het. Er bleek aan gerommeld te zijn. Wel losgehaald maar niet correct teruggeplaatst. Klik-fittingen weg waarmee kappen zijn gemonteerd. Dus ooit losgetrokken, fittingen kwijtgeraakt en half vast terug-gemonteerd. Het linker portier is, blijkt nu, na een paar maanden rijden, ( door vocht ?) niet meer te openen. Het open-mechanisme, motor plus mechaniek, beide los verkrijgbaar, is niet meer door Peogeot leverbaar. Alleen op Ebay nog wel. Banden zijn prima zei men. Bleek 1 band op het wettelijk minimum. Verder..ach laat maar..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Vermeulen, jammer dat u zich niet tot ons wendt, dan hadden wij u een stukje uitleg kunnen geven. Als een auto wat ouder wordt en uw auto is inmiddels bijna 18 jaar oud dan kan de auto wat meer olie gaan verbruiken, dit is inherent aan het product en kan een garagebedrijf niets aan veranderen, hooguit zo goed mogelijk adviseren. Dat een cabrio van deze leeftijd vocht binnen laat kan als het langere tijd droog is geweest en de rubbers niet goed zijn ingesmeerd. De deuren en het dak functioneerde gewoon goed toen u de auto heeft aangeschaft. Dat sommige onderdelen door de importeur van het merk niet of slecht geleverd kunnen worden is inmiddels een bekend fenomeen en kunnen wij als universeel garagebedrijf natuurlijk niets aan doen. Ik hoop dat u begrijpt dat wij er niet blij mee zijn dat hier de indruk wordt gewekt dat wij als bedrijf hebben gefaald, toen de auto hier is opgehaald was de auto verder gewoon goed. Mvg. AJ de Beer.

2

Wat een miskoop

Het is altijd een hit en mis met auto's die tweede hands zijn, maar het is wel echt heel erg gegaan bij mijn mini. Toen ik deze bij ze nam is mij gezegd dat ik er zeker heel veel plezier van ga hebben het eerste jaar maar niets is minder waar. De 2de dag nadat ik mijn mini had was de motor oververhit geraakt in Belgie. Goed rekening ermee houden dat je ze na 18 uur een mail stuurt met je probleem want telefonisch zijn ze niet bereikbaar op dat moment en anders dan zijn de kosten daarvan helemaal voor jou. (hou er dus rekening mee dat je met pech in de avond een paar uur mag wachten). Auto toen teruggebracht omdat ik 1 maand garantie had en de ventilator is vervangen. Nog geen week later was het weer raak, zelfde probleem. Ze waren vergeten de zekering te vervangen. In de maand erna met het hete weer (garantie verlopen) is de auto ook weer bijna 5x oververhit geraakt (opgelost door verwarming hoog te zetten, heel lekker in de hete zomer files). In die maand ging ook het stuur tikken, heb dus een afspraak gemaakt bij een erkende mini dealer om het te laten nakijken. Blijkt dat een gedeelte van het stuur compleet versleten is en moet worden vervangen aan twee kanten. (Zekering ventilator kapot en dus ook weer vervangen!?) In de tussentijd is het raam gaan trillen aan de linkerkant, de ruitenwisser losgegaan, de boxen zijn gaan kraken en het rechterraam deed het al niet vanaf het begin ( dat wist ik). Ook ging het handrem lampje opeens niet meer uit. Mini dealer geweest en die hebben remolie bijgevuld. Dat terwijl de auto net dus (juni) apk was gekeurd en een beurt had gehad. 2 weken geleden zijn de achterlichten die waren vervangen tijdens de apk/beurt, weer vol gaan zitten met vocht. Een paar dagen terug ging het handremlampje weer branden en gisteren is de remleiding opeens gesprongen waardoor ik nog amper kon remmen. Opgehaald door ANWB, en ik ga de auto omwisselen bij de echte Mini dealer want ik mag er nu dus niet meer mee rijden. Alleen maar ellende mee gehad! :(

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Maij, We vinden het erg jammer dat u zo reageert, de monteur heeft het probleem van het warmlopen voor u opgelost. Bij terugkerende problemen had u zich beter tot ons kunnen richten daar u gewoon garantie had maar wellicht dat u de afstand Roermond-Rijen toch net iets te lang vond. Ook na de garantieperiode kunt u ons altijd benaderen, wij laten u echt niet in de kou staan, zeker niet op een reparatie welke in de garantieperiode is verricht. Wij zijn idd van 08.00 tot 18.00 geopend, bij de garantie zit echter geen 24uurs-service!! Voor een 24uurs-services zult u zich tot bv een wegenwacht kunnen richten als er een probleem is met de auto. Dat wat u verder nog vernoemd kan natuurlijk altijd op een auto die ongeveer 20 jaar oud is, ze kunnen niet eeuwig nieuw blijven en kleine dingetjes zullen dan ook niet te voorkomen zijn. Nogmaals, wij vinden het ook niet leuk als een auto niet doet wat hij moet doen maar in onze beleving hebben wij u netjes geholpen en voor u gedaan wat we konden doen. Mvg. AJ de Beer.

10

perfect geholpen.

Mail contact gehad over een bepaalde auto, volgende dag langs gegaan. Eenmaal aangekomen netjes te woord gestaan en na een proefrit direct verkocht. DuIdelijke verkopers die weten waar ze over praten. Conclusie: zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en heel professioneel geholpen aan een mooie nieuwe auto

Voor een nieuwe auto ben ik via Marktplaats bij AJ de Beer Auto's terechtgekomen. Initieel kwam ik voor een andere auto, maar dankzij het ruime aanbod ben ik uitgekomen op een andere auto. Gedurende het verkoop proces hebben ze me goed geholpen en weten ze veel over hun auto's. Zeker een aanrader als je een nieuwe importauto wil kopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen

Auto voor onze zoon gekocht, wel mooie auto en kon gelijk meegenomen worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer nette service, geen gemiep

Mooie BMW 1.5 maand terug gekocht. Fijne auto, geen enkel probleem. Tot vorige week na terugkomst vakantie, auto start niet meer na 2.5 week stilstand. Doorgemeten, blijkt accu versleten. En zonder omkijk of gezeur hebben ze accu kosteloos vervangen door nieuw exemplaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en net autobedrijf

Erg vriendelijk geholpen, keurige prijs en zeer nette omgeving. Moesten er een stukje voor rijden, maar dubbel en dwars waard geweest!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies

Ik twijfelde echt over 2 modellen van BMW en ben hier gaan kijken omdat ze veel BMW hebben staan en door de verkoper goed ingelicht en toen de juiste keuze kunnen maken ( BMW 2 serie ) Beveel dit bedrijf zeer zeker aan…

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Auto zaterdag gekocht en de APK was dinsdagmiddag al geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en eerlijk advies

Super goede service en een eerlijke prijs voor mijn inruil auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen voor export

Heb hier documenten gehaald voor auto exporteren, mooi winkel, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede ervaring bij dit bedrijf , ze zijn niet opdringerig en niets is teveel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig mensen

Helpen wat voor auto je wilt hebben en zijn super gezellig om mee te kletsen en leggen alles goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch

Vandaag alweer mijn tweede auto hier gekocht. net als vorige keer vriendelijk en goed geholpen. Ook bij reparatie aan mijn eerste wagen van hun altijd netjes geholpen. Dik tevreden (duim omhoog).

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke aardige mensen

Vriendelijk ontvangen en een goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk geholpen

Vlotte afhandeling en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer leuk en fris bedrijf

Ik was eigenlijk oriënterend op zoek naar een auto en had er verschillende op mijn lijstje staan maar ik werd hier zo goed geholpen en kon zelfs in verschillende auto’s proefrijden om te vergelijken en met succes…. Bedankt voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en vakkundig geholpen

Gelijk nog een APK keuring voor de auto gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

Denken niet mee naar een oplossing

Na 3 weken bleek dat de stoelverwarming het niet deed heb netjes hun op de hoogte gebracht hiervan kreeg gelijk als antwoord je hebt hem al 2 maanden wat niet klopte en gelijk het valt niet onder de garantie je mag toch verwachten als je een auto koopt dat alles werkt en als het warm is denk je niet aan de stoelverwarming

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en leuke garage!

Onze BMW X1 bij AJ de Beer gekocht. Vriendelijk ontvangen en vrijblijvend rustig te auto kunnen bezichtigen en proberen. Uiteindelijk de auto gekocht en hebben daar veel plezier van!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vorige week mooie BMW 2-serie gekocht.

Ziet er goed uit bij de Beer Auto's, en vriendelijk personeel. Ga zo door, ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidslaan 1

5121MN Rijen

615139090

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.