Goede Service

Ontzettend goeie service, fijn geholpen. Eerlijke service en geen omkooppraatjes.

Goed service

Goed geholpen

Zeer goed en plezierig geholpen.

Verkoper is duidelijk en eerlijk. Afspraken worden nagekomen.

Netjes geholpen

Kort duidelijk en netjes behandeld. Geen rare verkoop praatjes.

Goede snelle service

Snel en goed geholpen met het inruilen van mijn auto.

Goede service en vriendelijk geholpen

Er is mee gedacht over welke auto voor ons het beste zou zijn. Vervolgens zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Met een goed gevoel een auto gekocht

Prettig en snel geholpen. Fijne ontvangst en goed geluisterd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Verkoper is eerlijk en oprecht en zeer gastvrij. Familie bedrijf. Alle soorten auto’s tegen een goede prijs. Ik hou dit bedrijf in iedergeval in me achterhoofd.

Goed bedrijf, eerlijk advies

Het was een zeer goede ervaring. Er is eerlijk verteld hoe de auto’s gecontroleerd worden. Netjes en snel geholpen en een fijne sfeer.

Vriendelijk, Goed geholpen

Vriendelijk personeel waar je goed geholpen wordt en er staan een paar pareltjes van auto’s

Fijn en duidelijk

De mensen zijn correct en helpen goed test rit is geen probleem

Heel fijn geholpen een goed adres om een auto te kopen kom zeker een volgende keer terug

Prima geregeld

Auto gekocht, netjes afgehandeld.

Goede service.

Fijne mensen, eerlijk en direct. Bedankt!

Goed en gezellig!

ze helpen je snel, en geven goede informatie over de aankoop. Eerlijk, klantvriendelijk, en betrouwbaar.

Ik heb je A.J de Beer auto’s zeer positief ervaren

Personeel is super vriendelijk, geeft een goede uitleg over de auto’s. Luistert zeker ook naar de vragen. Er zijn ook leuke en goede auto’s voor een leuke prijs.

Prima geholpen , alles in één keer geregeld!

Netjes bedrijf. En de koffie staat klaar.

Prima geholpen

Mooie keuze Persoonlijk geholpen Goede prijs

Fijne, vlotte service!

Mijn eerste auto hier gekocht en de service was erg fijn. Er werd met me meegedacht en het ging allemaal erg vlot.

Vriendelijke man legt alles goed uit en is eerlijk ben zeer tevrede

Zeer hulpvaardig bedrijf met aardig personeel

Erg blij met de aanschaf van mijn Kia, goed geholpen door Dave en Patrick! Zeer hulpvaardig personeel en er wordt meegedacht naar oplossingen.

Bij A.J. de Beer een Porsche Cayenne GTS gekocht. Na een wat stroeve start is alles nu prima opgelost en ben ik zeer tevreden met mijn auto en de geleverde service.

Een geslaagde ervaring!

Top service, professioneel, vriendelijk

Een goede ervaring en goed geholpen.

Opzich goed

In het vervolg zou het fijn zijn als er gewezen wordt dat je je handgeld kwijt bent als de financiering afgewezen zou worden.