Hele goede service

Hele goede service. Mooie auto mogen kopen en fijn personeel. Auto was in het echt zoals hij op de site te zien was!

Denken goed met je mee...1

Was aan het twijfelen over diverse auto's maar bij dit bedrijf veel verschillende type auto's aanwezig dus dat is prettig om te beleven. Hierdoor een goede keuze kunnen maken en de werd netjes zoals afgesproken afgeleverd.

snelle service

Degene die ons geholpen heeft was erg deskundig. Hij had goede mensenkennis en het was fijn dat deze meneer ons hielp. Dit hebben we dan ook zeker meegenomen in de keuze van het kopen van de auto.

Goed en vakkundig geholpen

Goede en eerlijke hulp gehad bij de uitgekozen auto. goede service, en duidelijk.

Super vriendelijke service en eerlijk!

Hele vriendelijke service en vooral ook heel eerlijk en snel met vragen beantwoorden.

Leuke auto's

Er staan leuke auto's voor eerlijke prijzen. Nog niet alles klopte, maar dat was opgelost bij het ophalen van de auto.

zeer behulpzaam , erg vriendelijk , en een ontzettende vriendelijke dame.

Fijn geholpen, goede service

Wezen kijken voor een auto, en goed geholpen.

Goede ervaring

ik ben goed geholpen en een fijne gastvrijheid, goede service en duidelijkheid in communicatie.

top

Heel netjes geholpen door leuke dame. Proefritje gemaakt. Auto zag er heel netjes uit voor die prijs. Auto gelijk meegenomen.

prettige samenwerking en vriendelijke mensen.

prettige samenwerking en vriendelijke mensen.

Goede service en contact

Wij zijn vriendelijk geholpen en de communicatie is top!

Fijn autobedrijf met goede koffie!

Goed geholpen bij de aanschaf van een auto. Fijne sfeer en duidelijke informatie!

zeer goed ontvangen

wordt goed ontvangen vriendelijk personeel raad iedereen aan om hier heen te gaan service is perfect

Op een vriendelijke manier deskundig geholpen!

Bij de Beer is vol op keuze uit mooie occasions. Je wordt op een prettige en vriendelijke manier geholpen. De uitstraling van de zaak geeft een heel vertrouwt gevoel. Bij de aankoop van een volgende auto kom ik zeker hier langs.

Super correct geholpen, conform afspraak geleverd! super tevreden over dit bedrijf.

Leuke auto gekocht voor mijn dochter en dik tevreden.

Prettige ervaring bij de inruil en aankoop

Heb een fijne ervaring gehad bij de inkoop van mijn oude auto en aankoop van de nieuwe. Een realistisch inruilvoorstel gekregen en een mooie auto aangeschaft.

Vriendelijk geholpen bij het bedrijf. Deal snel gesloten en netjes afgehandeld.

Zeer vriendelijke én behulpzame dealer

Recentelijk heb ik hier een occasion gekocht. Deze zag er nog zeer nieuw uit, was netjes onderhouden en rijdt ook zéér comfortabel. De hulp vanuit de dealer was ook wonderbaarlijk vriendelijk. Ik kon een aanbetaling doen en het weekend erna de auto ophalen (dit kwam beter uit). Ik kreeg precies te horen wanneer de eerst volgende vervanging het beste plaats kon vinden (distributieriem) zodat ik ook daar rekening mee kan houden. Ook werd mij uitgelegd hoe de auto werkte, waar alle hendels zaten om bijv. de stoel omhoog/omlaag te doen nadat de beste man zag dat ik daar nog een beetje moeite mee had. Ik kan niets anders zeggen dan dat dit een eerlijke, hele fijne garage is met mooie auto's voor eerlijke prijzen.

Tevreden

Leuke Citroen Aircross gekocht voor prive, niet van een nieuwe te onderscheiden. Vriendelijke mensen en hebben de auto nog uitgelegd bij de levering.

Super service hele mooie degelijke betrouwbare auto's

Ik en mijn vrouw kwamen even binnen kijken voor een potentiële nieuwe auto. Dit was de 1e showroom die we binnen liepen. Gelijk zagen we daar een 308 staan. Voor een aantrekkelijke prijs en weinig km. We gingen hierin een proefrit rijden. Wat bleek een echte top auto te zijn waaraan we gelijk verslingerd waren.na een aanbod gekregen te hebben van onze oude 208.was dit voor ons al gelijk de deal om te sluiten.ze geven hele goede eerlijke prijzen terug voor je oude inruil. Ik zou A.J De Beer zeker aanraden. Hele aardige mensen niet opdringerig en goede kwaliteit auto's verkopen ze. Ondertussen al 2 weken later super blij met onze aankoop.

Goed geholpen door A.J. de Beer Auto's

Komen kijken voor een proefrit wat goed bevallen was. Daarna overlegt om de huidige auto in te ruilen. Goede prijs terug gekregen waarna we een deal hadden.

Goede ervaring ; De aankoop verliep zoals ik verwacht en gehoopt had

Helder , duidelijk verhaal , tijdens de onderhandeling ; verwachtingen worden waar gemaakt en afspraak is afspraak

duidelijk uitleg en manier van werken !

Vriendelijk geholpen en ondanks mijn tijdstip einde dag werd ik correct behandeld en ook de inruilprijs is naar tevredenheid ! RESUME EEN WIN-WIN SITUATIE

Nijverheidslaan 1

5121MN Rijen