betrouwbare service

MMD Lanting houdt zich aan zijn afspraken, daarvoor dank

Uitstekend!

Bij MMD Lanting een BMW X1 gekocht. De service was uitstekend: de eigenaar heeft alle ins-en-outs van de auto laten zien en een proefrit werd dan ook snel gemaakt. Na een kort gesprek, waarin goede voorwaarden over o.a. garantie werden afgesproken, was de schone, gepoetste auto snel in ons bezit. Al met al uitstekend!

Goede service, bereid om van alles met je te regelen.

Fijne zaak en goede service.

Goed personeel en goede service, kortom een fijne zaak!

MMD Lanting is een vakkundig bedrijf welke de afspraken goed naleeft

Begin dit jaar hebben wij een nieuwe auto gekocht welke wij via internet hadden gevonden bij MMD Lanting. Vriendelijk personeel welke afspraken goed nakomen. Zeker een aanrader.

Super vriendelijk personeel en goede service!

Afgelopen week mijn auto gekocht bij MMD Lanting, erg goede service en vriendelijk personeel. Denken goed met je mee en willen het beste voor je! Kortom, zeer tevreden

Vriendelijk en behulpzaam

Problemen met de auto worden adequaat en snel verholpen. Tevens staat klantvriendelijkheid bij hun

Motor probleem met auto gehad. Kon direct terecht voor storingsanalyse. Na overleg met prijsopgave zijn de onderdelen besteld en dezelfde dag zijn de werkzaamheden uitgevoerd en heb de auto gerepareerd weer op kunnen halen.

Kwaliteit voor een goede prijs. Vakmanschap.

Vakmanschap en goed advies.

Service waar je blij van wordt

Tijdens onze zoektocht naar een tweede auto kwamen we uit bij MMD Lanting. We hebben daar een fijne auto kunnen aanschaffen. Een paar dagen later bleek er een probleempje met de achterbanden te zijn. Zonder problemen hebben wij twee nieuwe achterbanden gekregen! Fijne zaak om een auto bij aan te schaffen.

Toppers

Kom er al jaren over de vloer. Ben ook tussendoor bij andere geweest nooit meer blijf trouw moet onze auto,s bij mmd Lanting. Remon en Erik en de mannen van de werkplaats Toppers . Stichting zorgklussers raad het zeker aan.

Altijd fijn en eerlijk contact

Zoals gewend prima service

Er werd weer goed meegedacht met mijn wensen en tot volle tevredenheid mijn auto weer ingeruild.

Wij zijn door jullie goed geholpen en duidelijk uit gelegt

Perfect geholpen bij aanschaf auto

Vorige week heb ik een Peugeot 308 SW gekocht bij MMD Lanting. Toen ik tegen sluitingstijd contact opnam om een afspraak te maken om de auto te bekijken kon dit ook buiten openingstijden en werd er speciaal op me gewacht. De auto was zoals beschreven in de advertentie en na een proefrit waren we er samen snel uit incl. inruil van mijn huidige auto, en werd de koop beklonken. De auto werd nog uitgelijnd, kreeg een verse APK en een afleverbeurt en ik kon de auto al binnen een paar dagen ophalen. Topservice! Voelde bij het verkoopgesprek ook direct vertrouwd aan, ik kan iedereen MMD Lanting van harte aanbevelen!

Uitstekend geholpen door MMD Lanting!

Top bedrijf !

Bij MMD Lanting mijn fiat punto gekocht. Goeie service en klantvriendelijk. Het nodige werd ook vervangen door MMD Zoals de distributieset en raam meganisme. De fiat rijd soepel en fijn. Kortom een goed bedrijf met een mooie locatie dus zeker een aanrader.

Prima service, snel en flexibel.

Prima service, snel en flexibel.

Super service

Vriendelijke medewerkers en vakkundig personeel. Een aanrader.

Al jaren onderhouden ze onze auto’s en dat word altijd netjes gedaan.

Goed bedrijf, fijne auto

Goed autobedrijf waar ik twee weken geleden een Audi A3 heb gekocht. Het gesprek ging fijn. Nuchtere mensen die gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit en geen ‘verkooppraatjes’. Daar hou ik van. Aan alle wensen is voldaan en de gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen. Ik zou hier zeker weer een auto kopen.

Geweldig!!

Onlangs een Renault Clio Estate gekocht. Service is heel goed en de auto is in een hele goede staat afgeleverd.

Top bedrijf

Hier mijn fiat punto gekocht Binnen enkele dagen de punto kunnen ophalen Omdat de distributie set nog vervangen moest worden net zoals de achterruiten. Alles is goed vervangen en de auto rijd zeer goed Kortom een goed bedrijf met vriendelijk personeel en een mooie locatie/werkplaats Zeker een aanrader

Mizar 16

7891VE Klazienaveen