Vertrouwd

Vandaag leuke a4 gekocht kreeg een reëel inruil voorstel . Na proefrit had ik 1 aanmerking deze werd direct verholpen in de werkplaats , niet veel blablabla maar gewoon lekkere nuchtere handel

Netjes en vakkundig geholpen

Mijn oog was gevallen op een volkswagen polo. Na telefonisch contact dezelfde dag nog kunnen kijken. Het gesprek verliep goed en vakkundig, ook de overname van de inruil auto verliep vlot. Een week later de nieuwe auto op kunnen halen, met goed vertrouwen en een fijne uitleg.

Vier garages incl merkdealer kwamen lukte het niet

De auto is bij vier garages geweest incl merkdealer , allemaal kwamen ze er niet uit. MMD Lanting lukte het om de storing te verhelpen en de auto rijdt weer top. Klant vriendelijkheid top, geen onzin verhalen gewoon waar het op staat. Kwaliteit van de werkzaamheden gewoon goed. Ook na een tijdje toont men nog interesse of alles nog goed is. We zijn dik tevreden

Hele goede ervaringen

Altijd prima en prettig geholpen

Een goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik kwam bij MMD lanting terecht via mijn zwager hij was zeer te spreken over de goede service. Nou wij kunnen het beamen we zijn super geholpen en wat een service. kan het iedereen aanbevelen

Geweldige service & meedenken.

Hier is klant nog klant! Ik het de aankoop erg prettig ervaren. Er is goed ingespeeld op onze wensen. Zowel vanuit verkoop als vanuit service ervaar ik korte lijnen en flexibele mensen. Een aanrader! Daarnaast is de kwaliteit van het geleverde top!

Betrouwbaar

Zeer vriendelijk en professioneel

Keurig mijn bedrijfsbus gerepareerd

We zijn langsgekomen met een kapotte bus zonder planning. De bus is nog dezelfde dag vakkundig gerepareerd ! Dus het zijn goede aanpakkers !

Fijne mensen en reëel over het product

Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen. De auto was koud en ik mocht de auto bij hun op de brug zetten. Dat heeft op mij een goede indruk achtergelaten. Ook waren de monteurs erg behulpzaam. Groet, Rudi

Waar service hoog in het vaandel staat

Waar service hoog in het vaandel staat

Net als altijd, super

Super service, nieuwe trekhaak onder de camper laten zetten. Net als altijd top werk verzet. Bedankt voor het plaatsen, heel blij mee. Vakgarage, een echte aanrader

Altijd top geholpen

Snelle service

Erg service gericht. Vriendelijk. Eerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Onze dank

Gelijk bij binnenkomst en het eerste contact een fijn en goed gevoel.

Zeer tevreden!

Meerdere auto’s gekocht bij MMD. Altijd top voor elkaar.

Top, bedankt voor de fijne beoordeling team MMD Lanting

Goede service en vakmensen

Zeer vriendelijk en komen afspraken na.

Ik heb onlangs een auto gekocht, deels via financiering. De financiering heeft op zich moeten laten wachten maar door het geduld en de juiste afspraken te hebben gemaakt is alles goed gekomen! Buiten de financiering om werd alles zeer snel en goed geregeld. Kortom een zeer tevreden klant!

Vriendelijk, goede service.

Vanuit Gelderland daar naar toe gereden voor een occasion. Zelfde dag/avond was nog financiering mogelijk, betaling uiteindelijk toch anders geregeld, maar bedankt voor het meedenken. Toeval was dat het bedrijf vlak bij mijn woonplaats een bus moest ophalen en mijn auto thuis bracht!

Uitstekende snelle top service.

Als je snelle service, klant vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding wilt/zoekt moet je hier zijn. Beter in omgeving drenthe vind je niet. zeker aanrader!!

Professioneel autobedrijf met de juiste klantvriendelijke vakmensen

Beste reviewlezers! Wij zitten al jaren bij lanting en dat zullen er vast en zeker nog wel meer worden. Voor heel wat jaren kopen wij onze autos bij lanting en laten wij onze auto daar ook onderhouden. Deze zaken voeren hun als geen ander uit. Hun staan altijd voor je klaar, ook voor kleine dingetjes. Zijn daarnaast erg klantvriendelijk en de koffie staat ook altijd klaar bij binnenkomst! Ga zo door jongens!

Geen opdringerige verkopers no nonsens. Staan je vriendelijk te woord.

klantvriendelijk en wordt goed geholpen

heb al twee auto bij Lanting weg bij alle twee goed geholpen servies is prima

Super geregeld!

Prima prijzen, en een goede service.

Geen gedoe, gewoon goed en snel zaken doen!

Na het zien van de advertentie op Marktplaats, middels een paar appjes meteen weten waar je aan toe bent en een afspraak voor proefrit gemaakt. Vervolgens snel zaken gedaan, prima inruilprijs ontvangen en een nette afleverbeurt voor de nieuwe auto gehad.

Eerlijk en betrouwbaar

Prettig contact en goed zaken gedaan. Eerlijk en betrouwbaar

betrouwbare service

MMD Lanting houdt zich aan zijn afspraken, daarvoor dank

Mizar 16 7891VE Klazienaveen