Snel en makkelijk in omgang.Ze zijn goed in hun werk.En zijn ook aardige mensen.

APK en onderhouds beurt snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

APK en onderhouds beurt snel en naar tevredenheid uitgevoerd. Goede service.

Na wat heen en weer bellen.Is het probleem verholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kort en zakelijk

In afwachting van mijn tweede sleutel , dan een goede afwikkeling

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Lokaal BOVAG autobedrijf met goede eerste indruk

Top: we konden ruim na sluitingstijd de factuur betalen, waardoor de occassion overgeschreven kon worden en wij de auto gelijk mee konden nemen. Tip: de junior verkoper deed moeilijk over een proefrit terwijl ik op voorhand had gebeld; eerst moesten volgens hem de financiële.zaken worden afgehandeld (?). Na aandringen konden we alsnog een proefrit maken voordat we uiteindelijk de aankoop hebben beklonken. Leermoment voor deze junior. Daarnaast heeft hij zijn vakkennis over de occassion nauwelijks met ons gedeeld. Gemiste kans. .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke mensen en perfecte service

Auto gekocht Peugeot 206, extra bij gekocht grote beurt en apk, hiervoor 4 nieuwe banden gekregen, daksluiting van cabriodak vernieuwd, en aircoleiding vervangen, ik ga hier wel vaker heen, er staan hele mooie auto's

Matig

Ze hebben te druk in de werkplaats .

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

prima auto lang gedaan over de laatste afhandeling

Net bedrijf. Via internet een 16 jaar oude auto gevonden. reserveren en contact verliep prima. daar aangekomen werd verteld dat het rechterachterraam vervangen was. op de snelweg getest bleef het raam echter in open positie vastzitten. terug naar de garage waar ze geprobeerd hebben het te repareren. uiteindelijk niet gelukt. op hun kosten bij eigen garage laten maken. De terugbetaling van dit bedrag liet een aantal weken op zich wachten. Na herhaaldelijk aansporen toch ontvangen.

alle werkzaamheden goed uitgevoerd

ben een tevreden klant

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Komt de afspraken goed na Afhandeling perfect geregeld We zijn er heel te vreden over

goede service

Goed geregeld

Prima service, duidelijk en helder

Het maken van een afspraak gaat snel en gemakkelijk, wanneer de auto klaar is wordt je netjes gebeld.

Snel geholpen

Onderhoud en APK altijd snel geregeld.

Beurt ging prima overleg over de kosten.

Goed overleg

Busje huren, snel geregeld.

Via facebook in contact gekomen voor het huren van een busje. Snel geregeld en alles duidelijk gefactureerd.

Goede en prima service

goede monteurs met verstand van zaken

Netjes en snel geholpen

Netje en snel geholpen

voert de werkzaamheden goeduit

ze hebben hier aandacht voor alle werkzaamheden die ze uitvoeren gaat hun niks mis en ze geven advies voor komende jaar wat voor goed voor de auto is

correct, goede informatie

zie boven

Vriendelijke mensen

Bus gekocht / deal snel gesloten. Alles tot in de puntjes geregeld.

Bus gehuurd

Vriendelijk te woord gestaan. De juiste informatie verkregen over de huur van een 9 persoons bus. We hebben de bus voor 1 dag gehuurd zelfs de optie gekregen hem 1 dag om 17:00 eerder te kunnen op te halen en hem uiterst zondag voor 8 uur terug te brengen. Zeer tevreden, we zullen in de toekomst zeker weer een bus hier huren Bedankt

Goorseweg 33 7478 BB Diepenheim

Over Autovakmeester