Top bedrijf

Auto apk en kleine beurt gehad , hij rijd weer super en prijs viel mee.

Snelle en persoonlijke service. Zeer klantgericht

Top vak garage

De auto van m’n dochter rijdt weer als een zonnetje

Dienstbaar en professioneel

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service van de receptie en de professionaliteit van de werkplaats! Niet alleen onze auto hier gekocht maar ook voor het onderhoud is dit onze garage. Vandaag een spoedreparatie na een pechgeval door marterschade. Auto door sleepdienst in ontvangst genomen en onderzoek naar de schade uitgevoerd. Dezelfde dag beschikken we weer over onze auto. Top geregeld!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service voor aankoop maar...

In augustus een tweedehands Tiguan bij hun gekocht en mijn oude auto ingeleverd. Bij de overname van de Tiguan was de afdekking van de kofferbak niet compleet (een ophanging miste). De verkoper heeft belooft het onderdeel per post te sturen. Verder hadden wij om een uittreksel van het elektronische service boekje gevraagd om te zien hoeveel vorige eigenaars er waren (auto is een import uit Duitsland). Ondanks de openstaande problemen hebben we de auto meegenomen en vertrouwden we op de after sales service. Helaas hebben we van hun niets meer gehoord. Inmiddels drie e-mails gestuurd maar 0 reactie. Conclusie: is wel een fijn bedrijf tijdens het aankoop traject maar na de aankoop ben je bij hun kennelijk niet meer bekent. Ik zet bij aanbevelen nu een Ja omdat je alleen tussen Ja en Nee kunt kiezen. Maar opletten dat er geen service meer nodig is in de after sales omdat die kennelijk niet bestaat.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede service en een goede prijs

• Reden bezoek Andere reden

Goede sevice.

Banden vervangen door nieuwe. Vakkundig en naar tevredenheid gedaan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

alle werkzaamheden zyn goed uitgevoerd

apk grote beurt en andere werkzaamheden aan myn auto zyn goed uitgevoerd ook de volgende beurt laat ik by deze garage doen

Geweldig geholpen na problemen met aangeschafte auto

In april 2023 bij deze garage een peugeot 2008 gekocht. Direct bleek er veel olieverbruik te zijn. Na contact is zo snel mogelijk een afspraak ingepland en bleek er een motorproblemen te zijn. Voorstel was revisie van de motor. Deze is geheel kosteloos uitgevoerd en daarnaast zijn ook nog andere zaken meegenomen. Uitermate tevreden over deze prettige afwikkeling zonder enig gedoe. Top bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klasse top en zeer snel geregeld

Fijn en snelle afhandeling van reputatie

Dik tevreden

Leuke mensen. Houden hun aan de afspraken... zo zien we het graag

Heb telefonisch een auto bij jullie gekocht. Met verkoper gesproken en hij garandeerde me dat het voertuig er goed bij stond en netjes liep. Vandaag de auto opgehaald en hij stond er precies bij zoals mij is verteld. Rijden met de auto is perfect,alles werkt naar behooren. De auto en service is prima 100 punten. Groeten van een tevreden klant.

supper

je word er goed geholpen

• Reden bezoek Andere reden

Prima bedrijf

Wat je afspreekt wordt nagekomen

Wordt goed geholpen

Perfecte service en alles verzekerd maatregel werd nageleefd Meer dan normaal

Super service

Dit bedrijf heeft mij een super service verleent. Absolute aanrader.

Gewoon prima

Gewoon prima. Je kunt goed over de vraagprijs onderhanden! Ook zeer tevreden over de auto die ik daar gekocht heb. En ook een fijne inruilprijs gekregen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We zijn er super geholpen

We hebben een auto voor onze dochter gekocht, autobedrijf was heel open en eerlijk over inruil en verkoop nieuwe auto. Personeel heel vriendelijk

• Reden bezoek N.v.t.

Prima bedrijf !

In afgelopen 6 jaar nu onze derde auto hier gekocht, veel keuze, goede informatie gekregen, en 3 auto’s die nooit problemen hadden. Afgelopen week de onderhoudsbeurt en ook daar wordt mee- en vooruit gedacht, dit wordt door ons als heel prettig ervaren. Bedankt team Neplenbroek!

Keurig geholpen

Bij een reparatie uitstekend geholpen en goed gecommuniceerd

Voor een airco-probleem bij Neplenbroek een afspraak gemaakt. 's ochtends neergezet. In de loop van de ochtend meerdere keren gebeld door de monteur voor een update, bespreken van de mogelijkheden en inschatting van de kosten + verkrijgen van akkoord op acties. Prima ervaring, prettige monteur.

Conform afspraak

Snel en makkelijk in omgang.Ze zijn goed in hun werk.En zijn ook aardige mensen.

APK en onderhouds beurt snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

APK en onderhouds beurt snel en naar tevredenheid uitgevoerd. Goede service.

Over Autovakmeester