Goede service en communicatie

Correct en prettig

Prettig

Goede ervaring

Ik geef autobedrijf Hendriks 5 sterren. Leuke auto en ook geslaagd met een mooie Seat Ibiza. Netjes afgeleverd met nieuwe APK. Ik heb de auto nu 2 maanden en nog steeds heel veel plezier van de auto. Ik raad dit bedrijf aan

Uitstekend geholpen, goede service

Prima en vriendelijk geholpen. Goede service

Netjes geleverd

Zoals altijd het onderhoud weer prima uitgevoerd in de juiste prijs kwaliteit verhouding

Brabants o en top

Van eerste contact tot en met de aflevering van mijn nieuwe auto top. Vriendelijk ontvangst door Willem op het bedrijf, open karakter tijdens de onderhandelingen over de prijs en inruil. Goed advies over bijzaken en perfecte afhandeling van de uiteindelijk aflevering zodat ik er weer vele kilometers veilig mee vooruit kon. Het was de eerste maal bij Hendriks maar zeker niet de laatste,

Duidelijke uitleg wat er gebeurd is aan je auto

je wordt als mens behandeld

Fijn bedrijf, ruime keuze in bussen en meer, normale prijzen met leuke kilometers. De buurt komt rustig binnen gelopen om de een idee te geven van het bedrijf.

Klantvriendelijk goede service

deze keer niet goed

normaal geen last maar deze keer was het niet goed had mijn auto heel de dag daar staan voor het repareren van mijn raam maar na thuis komst deed hij het 2 maal op en neer daar na niets meer

zeer goed

snelle service

vriendelijk ontvangst en goed geholpen

Men kent de ins en ouds van Sprinters goed, weet ook bijna meteen het probleem te vinden. Denken mee om kosten te besparen.

Goede gespecialiseerde vaklui en vriendelijke uitstraling naar de klant..

Al ruim 40 jaar klant bij dit bedrijf.

Alles prima

Prima.

snel en een goede service .

mijn mail adres [email protected]

Uitstekend geholpen

Na bellen omdat mijn schuifdeur niet goed dichtging .kon ik gelijk komen ,en werd gelijk gemaakt

goede ervaringen

snel hulp en reparatie

TOP SERVICE

Met één telefoontje en weinig woorden, wordt mijn zorg overgenomen door autobedrijf Hendriks !!!

Deskundig, vakbekwaam, accuraat en betrouwbaar

Heel positief

Dommelsvoort 2