Redder in nood

We kregen toevallig autopech precies voor deze autogarage en werden uitstekend geholpen! Had me nergens anders zo een autopech willen wensen.

Geweldige auto en geweldig aankooptraject

Op de eerste plaats had De Witte Garage een droomauto van mij in de verkoop staan, een E61 525i. Ook nog goed in de opties. Voordat de auto werd geleverd is het interieur en exterieur in zodanige topstaat gebracht dat het leek alsof ik in een nieuwe auto stapte. Technisch zijn zaken zoals remmen aangepakt om de auto met nieuwe APK in geweldige algehele staat af te leveren. Ik rijd elke meter met een glimlach in de nieuwe aanwinst, nadat ik zeer professioneel en integer begeleid ben in het aankooptraject.

Topservice!

Tevreden en blij ben ik met de vlotte levering van mijn nieuwe bedrijfsbus van De Witte Garage. Ik raad iedereen aan om daar eens een kijkje te nemen.

Aandacht voor de klant en super goede en snelle service!

Fijne ontvangst en een plezierig contact met alle mensen van deze garage, wij hebben een goede en duidelijke communicatie ervaren. De garage staat garant voor en is open over het product en de prijs. en de service houdt niet op bij het verlaten van de garage.

snelle, betrouwbare en uitstekende service voor een goede prijs

Ik heb vorige week mijn auto hier gekocht. auto ziet er super netjes uit de service was snel en ik werd goed geholpen. Alles aan de auto is goed nagelopen hij is in top staat afgeleverd en alles wat vervangen moest worden is ook vervangen. kortom zeker een aanrader om hier een auto te kopen of te laten repareren!

Een super garage!

De Seat gekocht en weer terug ingeruild voor een mooie Golf bij de Witte garage. Wederom super service en de auto rijdt als een zonnetje. Afspraak is afspraak en er wordt goed geluisterd naar je wensen.

Wat een top garage, vakkundige mensen en zeer klantvriendelijk. De service is zeer goed en alles gaat in goed overleg. Mocht u nog een garage zoeken, raad ik de Witte Garage in Elst absoluut aan, zowel in onderhoud, reparaties of kopen van een auto.

Super goede en betrouwbare garage

Wij hadden een zoekopdracht uitgezet bij De Witte Garage. Na veelvuldig contact zowel met Frank als Peter hebben zij na 2 maanden een Ford Focus uit Duitsland ingevoerd. Een prima en mooie auto. Desondanks hadden wij toch dezelfde dag nog meer proefritten gemaakt om wel te kunnen vergelijken en hebben wij uiteindelijk toch voor een andere auto gekozen. Dit deed niets af aan het super fijne contact met de Witte Garage en ik kom zeker bij ze terug voor onderhoud.

Over Autovakmeester De Witte Garage

“Het enige wat ons onderscheid van een A-merk zijn de prijzen…. …. want die zijn aanzienlijk lager. En persoonlijke aandacht, daar houden wij ook van! Dat vinden we minstens zo belangrijk als onze tientallen jaren ervaring in de autobranche die de basis vormt voor ons vakmanschap.” aldus het team van De Witte Garage. Betrouwbaarheid en transparantie staan bij De Witte Garage hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak, vooraf duidelijkheid en geen verrassingen achteraf. U krijgt een helder overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden en een eerlijk, deskundig advies. We bewaren altijd de oude onderdelen na onderhoud en/of reparatie. Indien gewenst nemen we onze klanten mee om ze een kijkje te laten nemen in de werkplaats onder hun eigen voertuig. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK, full aircoservice R134a & R1234yf, aankoopadvies, BandenService, diagnose, uitlezen storingen, verkoop occasions etc. U bent van harte welkom aan de Industrieweg Oost 4 in Elst GLD. Klik hier om een afspraak te maken.

Over Autovakmeester