• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkopers, niet opgedrongen. Liefhebbers van Volvo’s. Zeer ontspannen sfeer met veel tijd voor koetjes en kalfjes, auto (Volvo XC90) is tot nu toe (1 dag in bezit) uitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met passie voor het merk Volvo , en dat stralen de beide eigenaren ook uit.\r\nEigentijds bedrijf met mooie goed gedocumenteerde auto\'s geeft een goed en vertrouwd gevoel om hier een auto te kopen. Ik ben met de XC 70 zeer content.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig personeel, vriendelijk en meedenkend. Tot nu toe een hele goede occasion voor niet te veel geld kunnen kopen. Hopelijk heb ik de garantievoorwaarden niet nodig. :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren erg tevreden! We hebben een goed gevoel bij dit bedrijf! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettig en persoonlijk bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige mensen, zeer goed geholpen.\r\nGoede betrouwbare auto\'s.\r\n