goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een nieuwe Volvo verkocht. De hulp en deskundigheid is goed te noemen. Daarbij straat de zaak kwaliteit en kunde uit.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop auto bleken er verborgen mankementen te zijn. Dit is snel en perfect opgelost!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf en vriendelijke mensen. \r\nGoed geholpen met de aankoop van een s80.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig en adequaat geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkopers, niet opgedrongen. Liefhebbers van Volvo’s. Zeer ontspannen sfeer met veel tijd voor koetjes en kalfjes, auto (Volvo XC90) is tot nu toe (1 dag in bezit) uitstekend!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met passie voor het merk Volvo , en dat stralen de beide eigenaren ook uit.\r\nEigentijds bedrijf met mooie goed gedocumenteerde auto\'s geeft een goed en vertrouwd gevoel om hier een auto te kopen. Ik ben met de XC 70 zeer content.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig personeel, vriendelijk en meedenkend. Tot nu toe een hele goede occasion voor niet te veel geld kunnen kopen. Hopelijk heb ik de garantievoorwaarden niet nodig. :)

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren erg tevreden! We hebben een goed gevoel bij dit bedrijf! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettig en persoonlijk bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige mensen, zeer goed geholpen.\r\nGoede betrouwbare auto\'s.\r\n