Servicegericht

Goede service en communicatie. Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Servicegericht

Goede service en goede communicatie. Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Servicegericht

Goede service en goede communicatie . Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Prettige,snelle en kundige sevice

Reeds enige malen langs geweest,vaak zonder afspraak notabene,enJustin probeert je gelijk te helpen,of maakt snel tijd om het probleem op te lossen. Soepel in de omgang,en meedenkend om zaken betaalbaar te houden.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Waar mogelijk probeer ik te helpen, echter soms moet ik helaas nee verkopen maar kijk gelijk naar een optie die beide goed zouden schikken. Zo kan ik haast wel zeggen dat nee geen optie is en als het moet maak ik inderdaad even tijd. Het leven is al duur zat dus als ik mee kan denken om kosten te besparen dan probeer ik dat te doen. Graag tot ziens :-D

Super service

Goede snelle apk gedaan, goede communicatie

Bedankt voor je mooie woorden. Communicatie is key in een klantenrelatie vind ik. Daarom probeer ik altijd zo duidelijk mogelijk en transparant mogelijk te zijn naar de klant toe. Graag tot de volgende keer, mocht je weer wat hebben je weet me te vinden ;-)

Duidelijk en goede service

Vriendelijke en duidelijke service. Niks onverwachts, auto perfect afgeleverd.

Het duurde wat langer dan gepland maar uiteindelijk is je auto weer op de rit. Alles in overleg met de klant vind ik de normaalste zaak van de wereld. Zo voorkom je onaangename verrassingen en hou je de relatie met de klant gezond.

Erg tevreden

Ga zo door

Ben ik zeker van plan! Altijd ruimte voor verbeteringen :-)

Gewoon kundig en goed

Justin komt zijn afspraken na. Ik wilde uitleg over de werkzaamheden die hij aan mijn auto verrichtte en dat deed hij goed.

Bedankt voor de beoordeling. Dingen uitleggen en afspraken nakomen zijn bij mij een standaard. Net als de tijd nemen voor de klant om deze een vertrouwen te geven dat het goed is. Dit is erg belangrijk in mijn ogen voor een goede en gezonde verstandhouding. Graag tot de volgende keer en we spreken elkaar wel weer.

Prima service auto werd gehaald en gebracht

Bedankt voor de genomen tijd en moeite om mij/mijn bedrijf te beoordelen. Dit waardeer ik enorm omdat dit ook weer erg belangrijk is voor mijn bedrijf. Betrouwbare service verlenen is bij mij een standaard, ik vind dat service verlenen erg belangrijk is. Daardoor zal ik altijd meer doen voor mijn klanten dan de meeste garagisten. Blij dat ik u goed heb kunnen bedienen en graag tot een volgende keer met de mooie auto. Weer veel rijplezier gewenst.

Snelle en eerlijke service

Heeft verstand van zijn vak zoekt naar passende mogelijkheden en overlegd strak met de klant voordat hij aan de werkzaamheden begint.

Bedankt voor de mooie woorden, en niks is minder waar. Overleggen met de klant en meedenken met de klant is een essentiële bouwsteen in het opbouwen van een vertrouwensband met de klant. Mijn vak versta ik, naar eigen mening, aardig na 17 jaar en naar die ervaring handel ik dan ook. Mijn adviezen zijn altijd eerlijk duidelijk en helder. Zo werk ik graag en zo wil ik dat mensen ook met mij werken. Graag tot een volgende keer en weer veel veilige kilometers gewenst.

Wordt altijd netjes geholpen. Uitleg over factuur en ook altijd opties om dingen weg te laten of anders te doen.

Bedankt voor de mooie reactie. Mijn klanten dingen uitleggen doe ik graag, omdat het een passie van mij is waarin ik af en toe kan doorslaan.. maar dan in de goede vorm van het woord :-D Mijn klanten netjes bedienen en goed adviseren is voor mij een natuurlijke procedure. Zo bouw je samen aan een fijne betrouwbare toekomst. Meedenken met de klant is in mijn ogen de key in dit proces, niet alleen aan je eigen gewin denken maar met de klant meedenken gebeurt vandaag de dag te weinig is mijn mening. Veel fijne en veilige kilometers gewenst en tot de volgende keer :-)

Top monteur en service

Altijd goed en eerlijk advies. Denkt altijd mee in oplossingen.

Mooie woorden bedankt daarvoor. Eerlijk en betrouwbaar vind ik 2 woorden die mijn bedrijf het beste beschrijven al zeg ik het zelf. Maar met deze 2 woorden bouw je wel aan een super sterk fundament, een basis waarop mensen kunnen bouwen en echt zeker weten dat wat er moet gebeuren ook echt moet gebeuren. Ook kunnen mensen er daardoor van op aan dat de auto krijgt wat deze nodig heeft. Vertrouwen is 1 van de belangrijkste zaken en wordt vaak geschaad door collega bedrijven en dat betreur ik ten zeerste. Veel veilige kilometers gewenst en tot de volgende keer :-)

Deskundig, vriendelijk en service gericht.

Bedankt voor de mooie analyze ;-) Mijn deskundigheid heb ik de afgelopen 17 jaar mogen opdoen en voeg daar mijn vriendelijkheid aan toe dan ben je al op 80% als je dan ook nog service gericht en eerlijk te werk gaat heb je de overige 20% te pakken voor een winnend concept in mijn ogen. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot de volgende keer weer. Geniet van de auto :-)

Goede service, neemt de tijd voor de klant en het probleem vakkundig opgelost.

Bedankt allereerst voor je bezoek uit het verre Rijen, dat waardeer ik enorm. De tijd nemen voor klanten is waar mogelijk het mooiste van mijn vak, het probleem vakkundig oplossen heb ik geleerd van een aantal goede leermeesters die ik heb gehad in mijn loopbaan als leerling en vandaag de dag pluk ik van enkele leermeesters nog de vruchten. Service verlenen en vakkundig sleutelen zijn met de paplepel ingegoten in mijn jongere jaren. Veel plezier weer in de auto en tot een volgend bezoek :-)

Heel positief. Tijdige terugkoppeling.

Bedankt voor de mooie beoordeling, mijn werk probeer ik altijd zo goed en spoedig mogelijk uit te voeren. Blij dat ik u ook weer goed van dienst heb kunnen zijn.

Altijd vriendelijk en eerlijke advies

Justin is gewoon een top gozer

Bedankt voor de beoordeling op persoonlijk gebied, altijd leuk te lezen dat de vent in de tent ook geprezen wordt hahahah. Ik probeer altijd mee te denken en mijn beste beentje voor te zetten, nee is geen optie en kan niet ken ik niet of het moet echt absoluut niet mogelijk zijn, zelfs dan ga ik opzoek naar een alternatieve oplossing.

Goede service, klant vriendelijk. Kwalitatief

De titel omvat de beoordeling

Bedankt voor deze lovende woorden. Elke recensie wordt gewaardeerd omdat dit bijdraagt aan een reëel beeld van mijn werkplaats. Mijn werk probeer ik zo goed en zo eerlijk als mogelijk is uit te voeren en dat is wederom bij deze klus gelukt zo te lezen! Graag tot de volgende keer en veel fijne kilometers gewenst

Kort maar zeker krachtig! Bedankt :-D

Zoals gewend! Uitstekende service Goed en duidelijk advies

Bedankt voor weer een mooie beoordeling van mijn bedrijf en mijn werkzaamheden. Graag tot een volgende keer ;-)

Geweldige ervaring.

Zeer ervaren en deskundig.

Bedankt voor de beoordeling, dit is voor mij/mijn bedrijf erg belangrijk. Daarom neem ik ook altijd de tijd deze persoonlijk te beantwoorden. Overigens zoals gemerkt hou ik van het persoonlijke contact tussen mij en mijn klant. Zo werken we samen aan een fijne band en een goed vertrouwen. Veel plezier met de auto, en tot een ander moment!

Sympathieke en snelle service.

Heeft tijd voor de klant, luister goed en geeft meerdere opties indien nodig.

Hartelijk dank voor de mooie woorden en beoordeling. Deze zijn stuk voor stuk erg belangrijk en worden daarom ook persoonlijk gelezen en beantwoord. Blij dat ik u van dienst heb kunnen zijn en graag tot een volgend moment.

Buitengewoon goed en betrouwbaar

Al een paar keer mijn auto bij Just-In gebracht nu ook weer buitengewoon goed geholpen een zeer goede en betrouwbare autogarage echt een top bedrijf

Bedankt voor deze mooie woorden, waar kan doe ik mijn best alles te doen wat gewenst is. Het was nipt maar heb alles voor u af weten te krijgen binnen de daarvoor gestelde tijd! Was mijn doel, eerlijk werken doe ik altijd. Dat is een aangeboren gewoonte van mij :-D

Hefbrugweg 12 unit 21

1332AN Almere

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252