Clear Communication

I had a very clear communication with Justin. He is bery patient to explain what will be done as service to the car.

Thnx for the nice words. Yes I'm always try to explain the things carefully. So the trust will grow and the long term relation with my garage will grow also by that way. Transparency and truthfully working is one of the most important things. Enjoy your nice car and speak you later. Kind regards, Justin

hij neemt tijd voor je auto en geeft je goede adviezen om je auto in topconditie te houden.

Bedankt voor de mooie beoordeling en de woorden. Elke beoordeling wordt gewaardeerd omdat het helpt mijn bedrijf verder op te bouwen. Ben blij dat de geleverde diensten goed ontvangen zijn. De tijd nemen voor iemand zijn auto is vandaag de dag erg bijzonder, daar we tegenwoordig massa is kassa bedrijven hebben. Bij mij ben je voor kwaliteit, kwantiteit kan je bij de dealer krijgen ;-) Hopelijk hebben jullie weer veel plezier van de auto. Groetjes Justin

Geweldig.

De tweede jaarlijkse onderhoudsbeurt bij Justin laten uitvoeren en dit jaar voor een grote beurt en de service was weer top, de auto rijdt weer geweldig. Ik wilde mijn auto upgraden met een short shift en Justin heeft deze voor mij ingebouwd. Het zat niet mee met het inbouwen maar het is hem natuurlijk weer gelukt. Topper nogmaals bedankt.

Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling. Dat is voor mijn bedrijf erg belangrijk omdat er echt naar gekeken wordt. Dat iets tegenzit, ja dat gebeurt vaker. Eruit kom ik eigenlijk altijd, alleen kost dat soms tijd. Maar leuke uitdagingen ga ik nooit uit de weg en NEE is zeker een antwoord wat ik niet graag geef. Daarom zoek ik altijd naar de JA in een opdracht! Veel plezier van je short shifter en van de auto, het is echt een net ding. Dat houden we dan ook graag zo. Groetjes, Justin

Kundig en snel

Snelle vervanging

Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, Justin

MacGyver maar dan zonder ducttape.

Toen ik Just-in belde met de vraag of hij tijd had om naar mijn uitlaat te kijken, die ik een paar minuten ervoor zelf had vastgeknoopt onder de auto, nadat deze ineens over de grond aan het schrapen was tijdens een autorit. Kwam het antwoord: Natuurlijk, kom over een uurtje deze kant op als dat lukt! En voor ik het wist, was mijn MacGyver oplossing tijdelijk gerepareerd zodat ik vlak voor de kerstdagen gelukkig nog kon gebruik maken van onze auto. Nu dan, zo net na Oud en Nieuw, dynamo kaduuk. En natuurlijk had Just-in voor mij tijd, met alle liefde en passie ging hij aan de slag voor een nieuwe dynamo, en gelijk maar even een betere, langdurige oplossing voor de uitlaat zorgen. Toevallig moest die ouwe benzineslurper ook nog voor de APK, dus meteen maar meegenomen. Godzijdank konden we een leenauto meenemen zodat we mobiel konden blijven tijdens Operatie: 'Redt de Kia'. Justin was helder in zijn communicatie, is een uiterst bekwame vakman en weet met enorme enthousiasme en humor je te helpen met je auto. Als je niet van vakmanschap houdt, dan zou ik naar een ander gaan. Anders? Doe jezelf een plezier, bel Just-in, maak een afspraak. Pech komt nooit uit, maar als ik hier naar Just-in ga, dan is het in ieder geval een ietsiepietsie minder erg.

Allereerst onwijs bedankt voor je tijd en moeite om mijn beoordeling zo leuk te maken. Waar mogelijk kijk ik altijd of ik kan kijken of ik je tijdelijk al dan niet blijvend weer op weg kan helpen. In het geval van de KIA was het tijdelijk omdat blijvend een zoektocht van de lange adem zou worden. Uiteindelijk een oplossing moeten bedenken omdat de boel vervangen een te kostbaar iets zou worden daar de uitlaat enkel bij de dealer te verkrijgen was tegen een veel te hoog bedrag. Ze zeggen wel eens liever te duur dan niet te koop. Maar in dit geval had ik nog wel een ander idee. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat andere ideeën wel minstens zo goed moeten werken, heb namelijk geen zin in dit nog eens te moeten doen op dezelfde auto op dezelfde plek. Maar dat is gelukt :-D Pech ja dat is iets dat nooit uitkomt, althans ik ken niemand die pech bijvoorbeeld even inplant op 21 april om 09:42 tot 24 april 17:21. Dus dan moet je even kijken hoe je het pech moment zo draaglijk mogelijk kan maken. Voor acute pech en indien niet gereserveerd heb ik altijd een leenauto (indien gewenst) klaar staan. Daarnaast probeer ik door het negatieve met een beetje gepaste humor om te buigen naar iets positievers. Lachen is immers gezond zegt men. Nou veel plezier in elk geval weer met de KIA en laten we hopen dat in de agenda van de KIA voorlopig geen pech gepland staat! Groetjes, Justin

Betrouwbaar, vriendelijk

Justin zegt wat hij doet en doet wat hij zegt iemand waar je dus van op aan kunt.

Eerlijkheid duurt het langste... Dit draagt bij aan een langere tijds relatie met mijn klanten en zal ook nooit afwijken van deze aanpak. Doen wat je beloofd is daarbij ook een hele belangrijke factor, of beter gezegd beloof geen dingen die je niet war kan maken. Tot een volgend bezoek :-)

Top garage top gast

altijd erg tevreden met Justin

Bedankt voor je mooie woorden, voelt goed om te zien dat mijn service gewaardeerd wordt. Geniet weer van je mooie bus. Tot een volgende keer weer.

Fantastisch, wederom super geregeld.

Gemaakte afspraken weer helemaal waar gemaakt.

Mijn instelling is altijd beloof wat je waar kan maken, dan bouw je alleen maar een vertrouwensband op die super sterk is. Afspraken nakomen is erg belangrijk hierbij en zal ook altijd zo blijven! Bedankt weer voor je bezoek en tot een andere keer :-)

Altijd goed en betrouwbaar!

Altijd goed en betrouwbaar.

Bedankt voor de mooie en krachtige woorden. Eerlijkheid duurt in mijn ogen altijd het langste. De klantrelatie die ik wil opbouwen met mijn klanten zijn gebaseerd op het vertrouwen van de klanten. Graag tot een volgende keer en veel plezierige kilometers in de mooie auto!

Zo als altijd weer tevreden!!

Justin is betrouwbaar en levert kwaliteit. Hij denkt met je mee en in alles een absolute vakman!

Bedankt voor je mooie lovende woorden. Betrouwbare service is een van mijn credo's en in mijn ogen de enige manier om langdurig zaken te doen met elkaar. Waar mogelijk help ik iedereen en waar kan bespaar ik geld voor de klanten. Veel werkplezier weer met de bus :-)

Top of the bill

Voldoet en overtreft verwachtingen. Denkt en handelt in belang van de consument. Vakman!!

Allereerst mooie lieve woorden, bedankt. Meedenken met de klant is iets wat wellicht nadelig voor mij kan zijn op kort termijn maar in mijn ogen is dat op langer termijn juist wat met zoekt. Een adresje wat eerlijk adviseert ook al verkoop ik die dag niks dan verkoop ik het morgen misschien wel. Eerlijk advies draagt in mijn ogen ook bij aan de betrouwbaarheid en het vertrouwen van klanten. Graag tot volgende keer.

Goed geregeld!

Auto rijdt weer als een zonnetje! Bedankt

BMW broeders moeten elkaar helpen natuurlijk.. :-D Bedankt voor de mooie woorden en graag tot ziens.

Everthing was Ok.

Fast and good. Everthing Ok. I recomend.

Duidelijke uitleg en scherpe offerte.

Servicegericht

Goede service en communicatie. Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Servicegericht

Goede service en goede communicatie. Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Servicegericht

Goede service en goede communicatie . Schakelt snel met de klant en denkt in oplossingen.

Hefbrugweg 12 1332AN Almere

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252