Doet wat hij zegt, zegt wat hij doet!

Snel tijd genomen voor ons!

Afspraak is afspraak en beloofd is beloofd. Beloof echter nooit iets wat ik niet waar maken kan. Dat is uiteindelijk de basis van het vertrouwen dat moet groeien tussen de klant en garagist in mijn ogen. Blij dat ik jullie goed tot dienst ben geweest. Graag tot een volgende keer.

Prima service alles in overleg gedaan

Bedankt voor de mooie beoordeling. Overleg is in mijn ogen het aller belangrijkste moment tussen klant en werkplaats. Zo bouw je aan het vertrouwen. Graag tot een andere keer.

Snelle service Klantvriendelijk

Bedankt voor de mooie recensie!

Menselijke service, eerlijk en goede kwaliteit

Justin is echt een eerlijk mens. Ik begon veel problemen te hebben met officiële dealers. Justin heeft vanaf het begin mij gesteund, het gehele probleem uitgelegd en extra ondersteuning geboden tijdens het ‘gezeik’ met auto dealers. Mijn auto gaat met elk probleem naar Justin omdat ik weet dat hij het probleem oplost met eerlijke prijzen. Het is echt een hardwerkende goede vent met veel verstand van auto’s!

Wat een mooie beoordeling en lieve woorden. Het verwoord helemaal hoe ik er in sta en zal staan! Gelukkig heb ik door mijn ervaring bij een dealer bedrijf de nodige kennis van hoe dingen (horen te) verlopen binnen een organisatie. Als je dan te kampen hebt met een probleem en je hebt garantie ben ik zeker bereid je als klant van mijn garage te helpen als het aan de andere kant stroef verloopt. Ben blij dat dat ook zo ervaren wordt, en schroom niet te bellen als je verder nog vragen hebt. Service raad en daad verlenen vindt ik minstens zo belangrijk voor mijn klanten. Ik heb er namelijk wel verstand van en de klanten vaak minder of helemaal niet. Hopelijk is je probleem spoedig opgelost.

Altijd een uitstekende ervaring bij Justin!

Mijn auto gaf een storing aan en ik heb deze geappt met Justin. Justin heeft dit snel uitgezocht en dezelfde dag hebben we een afspraak kunnen maken om de storing te verhelpen. Ook nu weer alles binnen de begroting en tijd en is de auto ook nog stralend (gewassen) opgeleverd!

Hey bedankt voor de mooie woorden! Ja afspraken zijn in mijn ogen heel belangrijk om je aan vast te houden. Het uitzoeken kostte wat tijd omdat ik zelf dacht dat het moeilijker zat dan het daadwerkelijk zat. Echter kon ik daardoor wel iets roepen waarop ik niet terug hoefde te komen. De auto had inderdaad wel een wasbeurt nodig, en doe ik dan ook graag als de auto daarom vraagt! Wat voor mij een kleine moeite is, is voor de klant vaak een groot plezier! Daarom is service ook een standaard binnen mijn bedrijf. Veel plezier weer in de schone wagen!

Very high quality service at a reasonable price

I will recommend this service to everyone, it is high-quality service, an excellent attitude towards the client, I am very pleased with the results

Thanks for your review. This is really important for me and my company. Also I alwys try to do my very best for my costumer. Language doesn't make a change to that in my eyes. Please feel welcome for the next time, as you now know the door is always open (between opening hours ;-) )

Altijd goede service en klantvriendelijk

Zeker 5 sterren. Niks negatiefs aan te melden!

Bedankt voor de mooie woorden, daar doe ik dan ook altijd mijn uiterste best voor. Helaas staat je auto momenteel gestrand bij mij, maar ook dit zal spoedig weer opgelost worden/zijn.

Een dikke 10!

Justin is een vakman en tevens een heel plezierige en spontane man.

Bedankt voor de mooie beoordeling en de lieve persoonlijke noot. Het is geen geheim dat ik een liefde heb voor Ferrari en Porsche. Ferrari was altijd al sins jong af aan en Porsche is gekomen door de ruim 7 prachtige jaren bij Porsche Centrum Amsterdam. Daar heb ik toch wel de kneepjes mogen leren van het vak van prachtige mensen welke ik tot vandaag dankbaar ben. Daarbij heb ik in die tijd met diverse mooie auto's mogen werken, als een van die soort auto's nu bij mij komen voor onderhoud dan doet dat iets met mij. Zeker als het een bijzonder exemplaar is doet mijn hart sneller kloppen van enthousiasme. Voor mijn klanten doe ik altijd mijn uiterste best maar Porsche rijders lijken nog net een gram extra te krijgen op een of andere manier. Ben blij dat mijn passie voor Porsche goed ontvangen wordt en samen hoop ik jouw auto, en ja het is een hele mooie leuke auto, in top conditie te kunnen houden zodat vooral jij maar stiekem ik ook er nog lang plezier aan mogen beleven. Graag tot een andere keer :-)

Excellente ervaring

No nonsens garage. Ik heb er reistijd voor over van 75 min enkele reis. Dat doe je niet zo maar. Just sayin’.

Bedankt voor deze mooie en wellicht overtuigende woorden. Ben erg blij met klanten die deze moeite nemen, daar doe ik het nou eigenlijk voor. Bedoel ik probeer altijd mijn best te doen en alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen en service te verlenen. Eerlijk en transparant werken is een key maar als je dan beloond wordt met een klant die er meer dan een uur voor "om"-rijdt dan is dat voor mij een kers op de taart. Graag gedaan en ik zal blijven doen wat ik altijd al heb gedaan, namelijk mijn uiterste best!

Prima garage en deskundig personeel

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service altijd op tijd duidelijke uitleg vooruit qua rekening

Bedankt voor de mooie beoordeling. Zoals altijd is deze erg waardevol voor mij en mijn bedrijf en de moeite wordt ook deze keer weer zeer gewaardeerd. Ik blijf zeggen dat de key tot succes zit in het goed en duidelijk overleggen, duidelijke afspraken maken en natuurlijk service verlenen. Graag tot een andere keer en geniet weer van de auto. Groetjes Justin

Komt afspraken na.

Voor de 1e keer, bijzondere ervaring. Attent en vriendelijke en weet waar hij het over heeft. Vakkundig

Bedankt voor uw mooie woorden en de tijd die u genomen heeft mijn bedrijf te beoordelen. Dit is erg belangrijk in het voortbestaan van mijn bedrijf. Zoals u gemerkt heeft doe ik de dingen ent even iets anders dan wellicht de meeste garagebedrijven. Ik probeer waar mogelijk zo service gericht mogelijk te opereren en vindt dat oprecht het leukste wat er is. Wellicht tot een ander moment u bent altijd van harte welkom voor een kop koffie :-)

Professioneel en klant vriendelijk

Er werd professioneel omgegaan met mijn auto en ik werd zeer klantvriendelijk geholpen.

Bedankt voor je mooie woorden. De ervaring van mijn klanten vindt ik erg belangrijk. Professioneel omgaan met de (waardevolle) spullen van de klant (ander) vindt ik bijna vanzelfsprekend. Daarbij is klantvriendelijk handelen in mijn ogen ook een stukje service wat vanzelfsprekend zou moeten zijn. Veel veilige kilometers gewenst weer en wellicht tot een ander moment.

Mijn auto rijdt weer als een zonnetje

Afspraak gemaakt bij Justin voor een kleine beurt Nou is mijn auto al een paar jaar onder zijn vleugels en lost hij al mijn problemen van de auto op, zijn kennis rijkt ver, als er een probleem is lost hij het op Ik weet waar ik aan toe ben en mocht er iets zijn belt hij me op Justin is een goed monteur en ik kom graag in zijn garage voor mij geen andere

Onwijs bedankt voor je mooie en lieve woorden. Ben blij dat na al die jaren het gevoel nog steeds goed is en ik je niet teleurstel op enig moment ;-) Geeft mij indirect ook aan dat ikzelf gaande weg niet stiekem toch veranderd ben. Overleg met mijn klant, kosten bespreken en klant op de hoogte houden is in mijn optiek de key van een succesvolle lange termijn relatie. Niet voor niets zeg ik altijd kwaliteit boven kwantiteit.

Neemt de tijd ,en is zeer betrouwbaar

Na overleg, aangaande apk en nakijken van sleutel probleem, en sproeier, heeft Justin extra goed gekeken naar wat er aan de hand was, prettig dat hij direct de klant benaderd, en ook laat zien achteraf wat er aan scheelde zodat je zeker bent, dat hij zijn werk met eer en geweten met liefde voor t vak ,maar ook service gericht naar de opdrachtgever van de auto handeld. Wederom een zeer goede ervaring!!

Bedankt voor je mooie beoordeling weer! Naar eer en geweten werken is inderdaad iets wat bij mijn bedrijf zit ingebakken. Ik doe niets wat niet hoeft, doe niks zonder overleg en doe niks zonder er duidelijk reden voor of toe te hebben. Overleg en hier en daar bewijs leveren draagt bij aan een goede gewonde vertrouwensband die mij niet alleen deze keer maar ook in de toekomst werk verschaft. Blij dat we elkaar jaarlijks even zien en ik wederom goed van dienst heb kunnen zijn.

Eerlijk, proffesioneel, deskundig

auto al jaren in onderhoud bij Justin

Bedankt dat, nu je zelfs een flink stuk verder woont, je keer op keer weer voor mijn diensten kiest. Bedankt voor het vertrouwen en de loyaliteit aan mijn bedrijf. Wat ik vaker tegen mijn klanten zeg, eerlijkheid duurt het langste en zo ook de relatie met de klant. Dit is er een mooi voorbeeld van. veel veilige kilometers gewenst weer.

Zeer vriendelijke behulpzame garage,een aanrader.

Een betere ervaring kan je als klant niet hebben,mijn auto en bus stuk, maar meteen op een zondagavond geholpen met een leenauto en zo spoedig mogelijk de reparatie uitgevoerd. Heb maar 1 woord en gedachte: dank!!!

Ze zeggen wel eens, pech komt nooit alleen, dat gold voor jouw situatie inderdaad echt helemaal. Maar hoeveel tegenslag we ook gehad hebben ik zal mijn klanten altijd helpen war nodig en waar ik dat kan. Is het zondagavond en kan ik je te hulp schieten? Dan zal ik er staan voor de klant. Dat is net dat beetje meer doen dan anderen en mijn unieke eigenschap. Jij ook bedankt voor het vertrouwen en het geduld wat het af en toe moest hebben. Alles is weer gereed en iedereen is weer mobiel! Veel prettige kilometers weer.

Goede en betrouwbare service

Goede en betrouwbare service

Bedankt voor de beoordeling Dat is waar ik voor sta, goede en betrouwbare service. Niet voor niks mijn motto "waar betrouwbare service DE standaard is"

Fijne service, klantvriendelijk en vakkundig

Bedankt voor de mooie woorden in de beoordeling. Service verlenen, klantvriendelijk werken en vakkundig te werk gaan zijn de bouwstenen van mijn bedrijf. Het fundament kan je wel zeggen... Blij dat ik ook hier weer naar volle tevredenheid heb kunnen werken. Veel veilige kilometers gewenst en tot een andere keer weer

Fijne ervaring goede uitlegt top service

Bedankt voor de goede beoordeling.

Een goede vakman

Eigenaar is heel klant vriendelijk en open. Een top bedrijf zeker een aanrader. Bedankt Justin voor de reparatie van mij tesla.

Bedankt voor je beoordeling, erg belangrijk vandaag de dag. Hoewel Tesla's redelijk nieuw en nog onbekend zijn voor de meeste garagebedrijven zijn ze voor mij niet zo onbekend meer. Mede dankzij u en een paar andere klanten heb ik al meerdere succesvolle afhandelingen gehad aangaande een probleem met een Tesla. Fijn dat u de geleverde service kunt waarderen en hopelijk rijdt u nog lang met veel plezier in uw auto. Was me een waar genoegen wellicht tot een andere keer.

Altijd goed en vriendelijk geholpen.

Ik hoef maar te bellen en er wordt alles aan gedaan om zo snel mogelijk te kunnen helpen! Met altijd een goed resultaat weer weg!

Bedankt voor de mooie woorden, deze worden zeer gewaardeerd. Mensen helpen is iets wat ik van nature in mij heb. Met mijn bedrijf probeer ik altijd zo snel mogelijk iemand zo goed mogelijk te helpen. Soms lukt dat niet in het gewenste timeframe maar zal er altijd alles op alles voor zetten om het te laten lukken. Graag tot een andere keer en veel plezier met de auto. Fijn dat we ook even vooruit hebben kunnen kijken en de auto in 1 keer klaar hebben gemaakt ipv dat je terug had moeten keren.

Justin is een vakman pur-sang

Ik ken Justin nog maar kort, maar dat hij een vakman en Porsche liefhebber is dat is mij meteen duidelijk geworden. Super fijn en betrouwbaar adres.

Bedankt voor de mooie woorden, en Porsche's hebben inderdaad een speciaal plekje in mijn hart gekregen. Na de 7 jaar bij Porsche Centrum Amsterdam is dat ook niet echt meer mogelijk niet van die auto's te houden. De liefde voor het vak heeft daar zeker een opleving gekregen en heeft mij gevormd naar de techneut en garage eigenaar die ik vandaag de dag ben geworden. Betrouwbaar werken met verstand van zaken is de sleutel tot succes en een lange termijn relatie met een klant in mijn ogen. Heel veel plezier met je prachtige auto.

Betrouwbaar bedrijf

Justin zet de klant op nr 1, doet niets wat niet nodig is om maar geld te verdienen. En alles in overleg.

Bedankt voor de mooie woorden. Mijn bedrijf en ik verdienen graag geld, daarom ben ik immers een bedrijf begonnen. Maar waar ik niet van kan slapen is als ik iemand verkeerd heb geïnformeerd in mijn (financiële) voordeel. Ik zal altijd kijken wat is er nodig kan het goedkoper, is dat net zo goed of kan het op een andere manier net zo goed maar goedkoper. Een auto onderhouden kost nou eenmaal geld. Echter ben ik van mening dat je het 1x per jaar beter goed kan aanpakken en weer klaar kan zijn dan het hele jaar door aanmodderen. In dit geval was het advies de beurt uit te stellen maar de remvloeistof en de bakolie wel spoedig te doen. De auto is gevoelig voor deze 2 producten als dit te lang blijft zitten. Dit advies is dan ook eerlijk en in goed overleg afgegeven. Dit is hoe ik graag met mijn klanten om ga, kijken naar hun situatie. Kijken naar de wens en kijken naar de opties. Zo werk ik graag aan een gezonde werkrelatie met mijn klanten.

Clear Communication

I had a very clear communication with Justin. He is bery patient to explain what will be done as service to the car.

Thnx for the nice words. Yes I'm always try to explain the things carefully. So the trust will grow and the long term relation with my garage will grow also by that way. Transparency and truthfully working is one of the most important things. Enjoy your nice car and speak you later. Kind regards, Justin

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252