• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! Erg vriendelijk en behulpzaam, werkt zeer netjes en met heel veel precisie! \r\nNeemt de tijd om alles zeer grondig na te kijken en te maken. \r\nKortom zeer prettig, enorm ervaren en deskundige man! Neemt zijn werk ontzettend serieus en is ontzettend vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam om een afspraak te maken om de auto uit te lezen, maar ik werd gelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring gehad met Just-In Car service. Ongeacht zijn drukte heeft hij toch nog de volgende dag een gaatje voor me gemaakt in zijn agenda om naar mijn auto te kijken. Auto rijdt weer perfect en heeft geen tikkende motor meer! Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel prettig geholpen. Hij heeft extra hard gewerkt onze auto af te hebben op het moment dat we het nodig hadden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed te woord gestaan. Duidelijk waar vervanging nodig is en je krijgt gelijk een prijsindicatie wat de vervanging gaat kosten. Tussentijds op de hoogte gehouden omtrent wijzigingen e.d. Kortom prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed en snel geholpen.

Bedankt voor de super mooie recensie! Dit is erg belangrijk. De klant goed en vakkundig helpen is belangrijk en altijd mijn streven! Blij toe dat dat bij deze klus ook gelukt is over te brengen. Tot een volgende keer en veilige kilometers.

Bedankt voor de reactie.

Bedankt voor de beoordeling, deze is erg belangrijk voor mij en wordt dan ook zeer gewaardeerd door mij. Veel veilige kilometers gewenst en tot een volgend werkplaats bezoek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionaliteit en de hoogste kwaliteit!!

Bedankt voor je beoordeling, dit is erg belangrijk voor mij. Kwaliteit en professionaliteit zijn bij mij 2 speerpunten. Kwaliteit moet je bieden om achter je werk te kunnen staan! Tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en klantvriendelijk. Na al die oplichters eindelijk iemand gevonden die je eerlijk behandeld tegen een gangbare prijs. Dit wordt onze vaste garage.

Super om dit te lezen! Doe mijn best eerlijk en transparant te zijn. Daarnaast probeer ik ook flexibel te zijn zoals bij jullie geval nodig was. Waar mogelijk doe ik mijn best het zo eenvoudig mogelijk te maken voor jullie. Graag tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, volledige service.

Bedankt voor je beoordeling. Mijn doel is de autobezitter een compleet pakket te kunnen bieden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

Bedankt voor uw recensie, deze is erg belangrijk voor mij en word zeer gewaardeerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed advies en alles volgens afspraak gedaan. Geen extra kosten achteraf. Ben zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vooraf goed inlichten voorkomt achteraf een teleurstelling! Ben overtuigd dat daar de kern zit in het opbouwen van een vertrouwensband!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

Dank u wel voor uw recensie. Het word zeer op prijs gesteld en gewaardeerd!

Bedankt voor uw beoordeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, zeer deskundig en betaalbaar.

Bedankt voor de mooie woorden! Probeer altijd de beste service te bieden en deskundige informatie te verschaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk en vriend van school van vroeger

Super leuk dat de wegen weer gekruist hebben op deze manier! Tot een volgende keer en wees zuinig op je knappe kar maat!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snell service\r\nMet spoed heeel goed geholpen\r\nGoeie service en helpvol\r\nGoeie prijz2n

Goedendag, Bedankt voor je mooie recensie. Dat ik u nog kon helpen op vrijdagmiddag nadat uw auto gebracht was door de berger was een wonder te noemen. Maar met wat geluk en wijsheid is het mij gelukt uw auto weer aan de praat te krijgen en zodoende kon u weer uw werk doen met uw eigen auto. Ik was erg blij dat ik u kon helpen op zo kort termijn. Graag tot een volgende keer :-)

Bedankt voor de beoordeling. Dit is voor mij erg belangrijk en wordt dan ook meer dan gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot in de puntjes geholpen\r\nen persoonlijk voor mij zeer belangrijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Persoonlijk en servicegericht is wel waar ik mijn best voor doe en zal blijven doen!

Bedankt voor je beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend, oplossingsgericht, en houd klant goed op de hoogte!

Bedankt voor je beoordeling. Klant op de hoogte houden is het belangrijkste samen met het oplossingsgericht meedenken! Graag tot een volgend onderhoudsmoment!

Bedankt voor uw beoordeling! Dit is erg belangrijk voor mijn bedrijf en wordt daardoor zeer gewaardeerd. Fijne dag nog en tot een volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

Bedankt voor deze korte maar krachtige beoordeling. Dit wordt zeer gewaardeerd. Tot een volgende keer.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252