• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionaliteit en de hoogste kwaliteit!!

Bedankt voor je beoordeling, dit is erg belangrijk voor mij. Kwaliteit en professionaliteit zijn bij mij 2 speerpunten. Kwaliteit moet je bieden om achter je werk te kunnen staan! Tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en klantvriendelijk. Na al die oplichters eindelijk iemand gevonden die je eerlijk behandeld tegen een gangbare prijs. Dit wordt onze vaste garage.

Super om dit te lezen! Doe mijn best eerlijk en transparant te zijn. Daarnaast probeer ik ook flexibel te zijn zoals bij jullie geval nodig was. Waar mogelijk doe ik mijn best het zo eenvoudig mogelijk te maken voor jullie. Graag tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, volledige service.

Bedankt voor je beoordeling. Mijn doel is de autobezitter een compleet pakket te kunnen bieden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

Bedankt voor uw recensie, deze is erg belangrijk voor mij en word zeer gewaardeerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed advies en alles volgens afspraak gedaan. Geen extra kosten achteraf. Ben zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vooraf goed inlichten voorkomt achteraf een teleurstelling! Ben overtuigd dat daar de kern zit in het opbouwen van een vertrouwensband!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

Dank u wel voor uw recensie. Het word zeer op prijs gesteld en gewaardeerd!

Bedankt voor uw beoordeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, zeer deskundig en betaalbaar.

Bedankt voor de mooie woorden! Probeer altijd de beste service te bieden en deskundige informatie te verschaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk en vriend van school van vroeger

Super leuk dat de wegen weer gekruist hebben op deze manier! Tot een volgende keer en wees zuinig op je knappe kar maat!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snell service\r\nMet spoed heeel goed geholpen\r\nGoeie service en helpvol\r\nGoeie prijz2n

Goedendag, Bedankt voor je mooie recensie. Dat ik u nog kon helpen op vrijdagmiddag nadat uw auto gebracht was door de berger was een wonder te noemen. Maar met wat geluk en wijsheid is het mij gelukt uw auto weer aan de praat te krijgen en zodoende kon u weer uw werk doen met uw eigen auto. Ik was erg blij dat ik u kon helpen op zo kort termijn. Graag tot een volgende keer :-)

Bedankt voor de beoordeling. Dit is voor mij erg belangrijk en wordt dan ook meer dan gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot in de puntjes geholpen\r\nen persoonlijk voor mij zeer belangrijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Persoonlijk en servicegericht is wel waar ik mijn best voor doe en zal blijven doen!

Bedankt voor je beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend, oplossingsgericht, en houd klant goed op de hoogte!

Bedankt voor je beoordeling. Klant op de hoogte houden is het belangrijkste samen met het oplossingsgericht meedenken! Graag tot een volgend onderhoudsmoment!

Bedankt voor uw beoordeling! Dit is erg belangrijk voor mijn bedrijf en wordt daardoor zeer gewaardeerd. Fijne dag nog en tot een volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

Bedankt voor deze korte maar krachtige beoordeling. Dit wordt zeer gewaardeerd. Tot een volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top !!

Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je nog een hoop plezier met de auto toe en tot een volgend (Service) moment.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Justin is een vriendelijke zeer deskundige monteur en hanteert een goed en transparant tarief.

Bedankt voor deze mooie woorden. Mijn doel is om altijd deskundig over te komen. Daarvoor hou ik mijn kennis op peil. Daar waar ik dingen niet (zeker) weet zoek ik dat uit en kom ik er op terug. Tot een later tijdstip weer ;-)

Bedankt voor uw beoordeling. Dit is erg belangrijk voor mijn bedrijf. Veel plezier en veilige kilometers gewenst en graag tot ziens!

Bedankt voor je mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer weer.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig kontakt met Justin.\r\nGoed uitgevoerde APK en duidelijke afspraken over de reparatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren transparant en erg servicegericht. Aanrader!

Allereerst bedankt voor de mooie recensie en beoordeling. Erg belangrijk voor mij en mijn bedrijf. Verder werk ik altijd transparant en waar dingen onduidelijk zijn neem ik die graag weg. Ik bouw immers graag een band op met mijn klanten en dat begint met vertrouwen. Tot een volgende keer ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Top Top

Bedankt voor je mooie krachtige woorden en beoordeling. Dat doet mij en mijn bedrijf erg goed. Ik sta graag voor jou en je auto klaar, dus mocht er iets zijn dan verneem ik dat graag of je rijdt gezellig langs :-) Tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant, behulpzaam en persoonlijk. Was altijd bereikbaar, en heeft mij van tevoren goed geinformeerd over de aanpak van mij auto onderhoud. Daarnaast is er met begrip extra werk verzet nadat bleek dat ik de verkeerde informatie had doorgegeven. Ik ben een tevreden klant.

Bedankt voor deze mooie recensie. Informeren, bereikbaarheid, transparant en behulpzaam zijn hoort bij service verlenen. Verder gaan en onderscheiden daarin is mijn doel wat mij hopelijk zo uniek maakt. Ben bij dat je tevreden bent! Tot een volgend onderhoudsmoment.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

Bedankt voor de recensie!

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252