Geweldig en altijd klantvriendelijk

Als ik Justin bel staat ie altijd meteen voor me klaar. Super fijn en altijd klantvriendelijk. Breng mijn auto graag bij hem. Dankjewel weer voor de goede en snelle service

Zodra een klant mij belt probeer ik er altijd meteen klaar voor te staan. Waar mogelijk direct handelen. Altijd goed om voor jullie klaar te staan en ook buiten werk tijd bereikbaar zoals je gemerkt hebt. Jullie weer bedankt voor het vertrouwen en de tijd om mij te beoordelen. Graag tot de volgende keer. Groetjes Justin

Een zeer goede garage met prima personeel. Kom hier zeker terug.

Bedankt voor uw bezoek, uw tijd om me te beoordelen en graag tot een andere keer weer.

Goede uitleg en goede service

Bedankt voor de beoordeling, deze zijn stuk voor stuk erg waardevol voor mijn bedrijf. Elke beoordeling wordt persoonlijk gelezen en beantwoord juist omdat het zo belangrijk is voor mijn bedrijf. Alles goed uitleggen, versterkt met verregaande service maakt het bedrijf zo speciaal. Graag tot een volgende keer.

Klantvriendelijk/ betrouwbaar

Wegens pech met mijn Passat ben ik doorverwezen naar Justin - car service ! In overleg hebben zij een diagnose bepaald en na akkoord zijn ze beginnen met de reparatie van de injectoren ! De volgende dag kon ik mijn voertuig weer ophalen ! Mvg firma de waal

Bedankt voor de mooie beoordeling, het probleem was achteraf iets ingewikkelder maar ook dat hebben we in overleg netjes verholpen. Zoals je hebt gemerkt doen wij alles in goed overleg zodat klant altijd op de hoogte is van wat er gebeurt, wat het kost en wanneer auto +/- klaar is. Bedankt voor uw bezoek. groet, Justin

Excellent

Uitstekende service weer!

Hartelijk dank voor het beoordelen van mijn bedrijf. Zoals gewend doe ik altijd mijn best en zal ik er altijd voor zorgen dat de auto naar volle tevredenheid weer terug komt na een onderhoudsbeurt of reparatie. Graag tot een volgend bezoek Justin

Top service!

Youngtimer BMW gekocht die volgens een gerenommeerde BMW dealer niet meer de moeite waard was. Samen met Just-in Car Service een behapbare aanpak gekozen en de auto is helemaal top! Enthousiast, goede prijzen en gewoon eerlijk.

Nou, tijdje onderweg met de mooie BMW en ik ga nog steeds fantastisch op dit verhaal. Afgezien van wat de dealer gezegd heeft, auto kwam met wat klachten bij me. Inderdaad een stappenplan opgesteld. Zo hoort dat vind ik. Eerst in kaart brengen wat is er aan de hand. Daarna prijzen erbij en dan kunnen we prioriteiten stellen. Zo gezegd zo gedaan. Na 4 banden, x-drive olie verversen zat er geen aandrijf geluid meer in de auto. Geen schokken niks. Ik had het gehoopt maar nooit gedacht en ben echt blij dat met een beetje liefde en kunde van mij de klant (jij) weer tevreden op weg is en nog meer is gaan houden van de auto. Graag tot het volgende bezoek. Justin

Heel tevreden met de kundigheid van Justin

Heel blij met deze garage. Was al even opzoek naar een betrouwbare garage en nu zeker gevonden. Justin communiceert goed over wat er nodig is, denkt mee en brengt geen onnodige kosten in rekening. Ook mooi om te zien hoeveel plezier hij heeft in zijn vak.

Bedankt voor je reactie en de tijd die genomen is om mij te beoordelen. Dit wordt erg gewaardeerd omdat mijn bedrijf het hier echt van moet hebben. Goed communiceren en duidelijk benoemen wat er gedaan dient te worden is in mijn ogen de sleutel naar succes. Eerlijkheid duurt het langste, zal zo altijd zijn en blijven. Blij dat ik ook u weer goed heb kunnen helpen en graag tot een volgend bezoek. vriendelijke groeten. Justin

Zeer vakkundige garage

Mijn auto starte niet meer heel vervelend maar, meteen justin car service gebeld voor een afspraak Ik kon nog de zelfde dag terecht, accu besteld en die was snel binnen, me koffie was nog heet maar de accu was al geïnstalleerd en de auto was uitgelezen ik dacht zoooooo dat is rap En ik kon weer veilig de weg op

Hahahah, Hartelijk bedankt voor je leuke recensie! Maar hij klopt zeker, je had pech in de tussentijd heb ik een accu besteld en kwamen die zo'n beetje tegelijk aan. Dan is het snel handelen om je weer op pad te helpen. Waar mogelijk help ik mijn klanten graag zsm weer op weg. Rij voorzichtig en tot een andere keer.

Persoonlijke benadering.

Super aardig dat ik werd opgehaald op het station om de auto nog voor sluitingstijd te kunnen ophalen. Servicegericht!!!

Bedankt voor je reactie en natuurlijk kleine moeite groot plezier! Waar mogelijk kijken we altijd hoe we de beleving voor de klant zo volledig mogelijk kunnen waarmaken. Dingen vergemakkelijken voor de klant is ook één van de service punten die ik graag bereik. Gemak dient de mens en bij mij is 'betrouwbare service DE standaard" Veel plezier weer met de auto.

Justin heeft mijn bus netjes onderhoud gegeven en netjes afgeleverd

justin is een fijne garage met vakmannen die netjes en verzorgd werk afleveren

Bedankt voor de mooie woorden en mooie beoordeling. Netjes werken en vakkundig te werk gaan is het belangrijkste binnen mijn bedrijf. De klant komt voor expertise en vakmanschap dat moet gewoon kloppen. Veel werkplezier weer met de bus.

Justin is goed geoliede werkplaats monteur.

Er werkt daar een duizendpoot, alleskunner en expert. Zodra je binnenloopt dan lijkt het alsof je in de Valhalla der universele garage bent aangekomen, kennis van alle merken. De kwaliteit is ongekend, service is niks wat je nog bent tegen gekomen en Justin is een vent die moet je gewoon steunen ( ik heb zelf 115 km gereden om bij Just in carservice te komen) de prijzen zijn eerlijk en Justin is gewoon heel erg betrouwbaar. Ik ben blij met Justin en ik denk de rest van Almere ook. Mijn 911 rijdt weer als een zonnetje. Bedankt Mloewz voor het leuke reggaeton cd! (stagiaire)

Allereerst, super bedankt voor de lieve woorden over mij, mijn bedrijf en de stagiaire. Graag gedaan natuurlijk, als iemand de moeite neemt zo ver te rijden voor mijn bedrijf. Dan mag daar ook een uitzonderlijke behandeling tegenover staan. Daarnaast doen we altijd ons best. Veel plezierige km's in uw fantastische auto en geniet van de leuke CD. De stagiaire heeft wel smaak heh ;-)

Betrouwbaar en deskundig advies

Betrouwbaar en deskundig advies

Bedankt voor de mooie beoordeling. Dit is erg belangrijk vandaag de dag en ook zeer gewaardeerd als een klant de moeite neemt mij te beoordelen. Graag tot een volgende keer en veel veilige kilometers gewenst! Groet, Justin

Super ondersteuning

Met zijn expertise en vakmanschap, een reparatie opgelost van een andere “vakman” … justin heeft me zo goed geholpen en meegedacht, soms out of the box denken. In alles staat de klant centraal

Bedankt voor de mooie woorden, erg lief. Het oplossen van problemen doe ik graag, en daarbij moet je soms out of the box denken. Ja in overleg met de klant kan je altijd wel een passende oplossing vinden voor een probleem. Mijn werkplaats is er inderdaad een waar de klant centraal staat, en een goede klant is er een om te houden daar doe je dan ook (bijna) alles voor! Veel plezierige kilometers weer gewenst en graag tot aan andere keer!

Duidelijk, eerlijk advies en goed geholpen

De motor sputterde wat tijdens het optrekken dus ik maakte een afspraak bij Justin. Na een goed onderzoek zijn de mogelijkheden besproken en in goed overleg uitgevoerd. Auto rijdt weer als een zonnetje. Top geholpen.

Bedankt voor de mooie recensie, en het mooie cijfer. Probleem was redelijk eenvoudig te tackelen, dat kan soms best lastig zijn overigens, daaruit kwam een duidelijk reparatieadvies. Na overleg de betreffende delen besteld en auto was weer helemaal de oude. Veel veilige kilometers gewenst met de knappe kar. ;-) Gr. Justin

Weder om top service

Even snel xenonlamp gewisseld in weg gebouwde koplamp van BMW. Monteur stond al klaar met lamp bij aankomst.

Bedankt voor de tijd en de mooie woorden in de recensie. Ja het lampje uit de stelling pakken ging iets sneller dan de lamp daadwerkelijk vervangen. Daar was wel even wat werk voor nodig om dat goed voor elkaar te krijgen. Maar geen brug te ver geen uitdaging te groot, we doen het gewoon! Veel veilige kilometers vooral niet meer in het donker ;-) gr. Justin

Nice

nice service, very friendly and polite mechanic. he fixed my car quickly and at a really good price.

Thanks for taking the time to review me and rate me. That's very important for my business. I try always to be polite and as transparant as I could be in case of questions or unclarities. I try my best to give you just what you see at a price that's acceptable for the quality that you get. Please come anytime in case of problems, questions or just a nice chat ;-) Kind regards, Justin

Deskundig geholpen

Goed, snel en eerlijk geholpen. Diagnose was snel gesteld. Helaas was de motor niet meer te redden en zijn er ook geen onnodige kosten gemaakt.

Goed, Snel en eerlijk zijn mijn credo's. Helaas was de schade aan de motor dusdanig dat we er niets anders aan konden doen dan deze te repareren of te vervangen. Iets wat helaas gewoon erg kostbaar is. Wel ben ik blij dat ik je vakkundig heb kunnen bedienen en je gezien hebt hoe ik zo doelgericht mogelijk mijn werk doe om jouw enerzijds de juiste informatie te kunnen geven en anderzijds niet te veel te laten betalen aan doelloze onderzoeken. Graag tot een andere keer waarbij ik hoop dat je meer geluk hebt en we een langere samenwerking aan kunnen gaan. groet, Justin

Service met een 8

Kleine onderhoudsbeurt met zorg uitgevoerd.

Mooie beoordeling en duidelijke taal! Daar hou ik zelf erg van. De beurt voer ik altijd met zorg uit omdat ik mijn werk echt met passie doe. Dat merkt de bestuurder en dat merkt de auto ook. Deze krijgt echt de aandacht die de meeste garages niet (meer) leveren. Graag weer tot ziens en veel rijplezier weer gewenst. groet, Justin

Heel net bedrijf

Altijd netjes en correct geholpen.

Bedankt voor de mooie recensie, dit is erg belangrijk voor mij en mijn bedrijf. Doe zoals je weet altijd mijn uiterste best mijn klanten te bedienen op de best mogelijke manier. Veel plezier weer met de auto. Groetjes, Justin

Al jaren 2 auto's in onderhoud..altijd keurig en deskundig behandeld. Zeker aan te raden als standaard garage.

Bedankt voor de lieve en mooie woorden. Deskundigheid vind ik erg belangrijk, daarnaast service verlenen. Graag tot een volgende keer :-) Groetjes, Justin

Ik kan weinig meer zeggen dan dat de service elke keer weer top is. Kom al sinds mijn eerste auto bij Justin en altijd top hulp. Hij blijft bij problemen zoeken tot hij het heeft gevonden, bijna alsof het zijn eigen auto is. elke keer weer top service, zeer goede en duidelijke communicatie en een gezellige babbel als ik hem kom ophalen :)

Bedankt voor de mooie woorden. Problemen opgeven kan ik gewoon niet. Net als een film die je kijkt, als je er eenmaal in zit wil je hem ook afkijken. Storingen wil ik gewoon oplossen! Bij de service die ik verleen vindt ik een gezellige babbel ook behoren. Graag tot een volgende keer weer!

Goeie service en snel geholpen.

Bedankt voor de genomen moeite om mij en mijn bedrijf te beoordelen!

Een garage met passie en kennis van zaken

Er is goede communicatie over het te verrichten onderhoud/ reparatie. Justin heeft alle kennis en expertise in huis. Hij doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Met een juiste prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor de mooie recensie, zeggen wat je doet of belangrijker doen wat je zegt vindt ik uiterst belangrijk. Zo bouw je aan vertrouwen, beloof echter nooit iets wat ik niet denk waar te kunnen maken. Daarentegen zal ik altijd alles op alles zetten om te bereiken wat mogelijk is. Tot een andere keer weer ;-)

Hele goede ervaring

Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer, dan zal ik wederom mijn uiterste best doen.

Topper

bekwame monteur met uitgebreide kennis

• Poleciłbyś nas? Tak

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Graag tot de volgende keer.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252