Top Service!

Top garage! nemen de tijd zoeken alles goed uit en informeren je keurig over de uit te voeren werkzaamheden. Kom hier zeker vaker terug

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is belangrijk om het vertrouwen met nieuwe klanten gelijk goed op te bouwen. Dat kan alleen als je de eigendommen (in dit geval de bestelbus) met respect benaderd. Dit houd ook in, dat je je bekend maakt met de eigenschappen en de behoeftes van dit voertuig. Aangezien er zoveel soorten olie op de markt is moet je bij elke nieuwe klant dit controleren. Heb ik de juiste spullen op voorraad, wat moet er gebeuren. Waar is de klant goed mee geholpen. In dit geval is een foute olie desastreus voor de motor (distributieriem in de olie) hier mag en kan je dan absoluut geen fout in permitteren. Om die reden ben ik ook zo scherp om ervoor te zorgen dat de klant zich nooit zorgen hoeft te maken of de auto in mijn garage in goede handen is, dat is die zeker! Blij dat ik je heb kunnen helpen zoals je gehoopt had. We spreken elkaar voor een volgend bezoek weer. groetjes, Justin

The usual high standards.

Excellent service, only can recommend.

• Would you recommend us? Yes

Thanks for your review of my service. I'm happy to read that this visit was spot on again. As you allready know only the best service and work result is good enough for me. Take care and enjoy the car again. Stay safe. Regards, Justin

Zeer positief!

Ik ben heel positief over de service die ik heb ontvangen bij Just-in Car service. Ik bracht mijn Range Rover binnen met een probleem, en het team heeft het snel en zeer goed opgelost. De communicatie was uitstekend, het personeel was vriendelijk en bekwaam. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring en zal zeker terugkeren voor toekomstig onderhoud. Een grote dank aan het hele team!”

Bedankt voor de mooie woorden! Waar mogelijk probeer ik mijn uiterste best te doen. Soms lukt dat in hele korte tijd soms niet. Ten alle tijden probeer ik de klant zo snel en goed mogelijk te helpen. We ontvangen je graag in de toekomst weer als er iets is. Ben tenslotte maar 1 appje of belletje van je vandaan :-)

Super service en heel betrouwbaar.

We zijn al vanaf het begin klant bij Justin en heel tevreden.Hij staat altijd voor je klaar.Ik zou deze garage zeker bij anderen aanbevelen.

Bedankt voor jullie trouwe klandizie. Dat is erg belangrijk, daarnaast blij te lezen dat mijn service tot op heden als fijn ervaren wordt. Ik sta voor mijn bedrijf en een pilaar van mijn bedrijf is de service die ik verleen aan al mijn klanten. Denk dat daar en de persoonlijke aanpak de sleutel ligt tot het succes. Bedankt weer en graag tot een andere keer.

Zeldzaam, maar ze bestaan nog!

Dit garage bedrijf wordt geleid door een top monteur die zich onderscheid in zijn bekwaamheid, transparantie en betrokkenheid. Het is zoals het is, ze doen het goed of helemaal niet. Half werk bestaat niet. Echt een aanrader

Bedankt voor je mooie beoordeling. Nu wil het feit dat ik natuurlijk een voorliefde heb voor Porsche's en dat weten een hoop mensen. Uw auto is via via toevallig bij mij terecht gekomen en ben daar heel erg gelukkig mee. Op deze wijze heb ik uw auto weer helemaal goed kunnen maken en ben ik echt blij dat u dat ook zo ervaren hebt. De moeite die u neemt/genomen heeft om zo'n stuk te rijden waardeer ik enorm en zal u ook in de toekomst niet teleur stellen. Geniet van uw prachtige auto, dat heb ik voor die 2 dagen namelijk ook gedaan :-D Graag tot een volgend bezoek, maar nu eerst lekker lang genieten!

Goede service en top geregeld

Zeker aan te raden.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Dit is erg belangrijk voor mij en mijn bedrijf. Blij dat je een tevreden klant bent elke keer dat je de werkplaats bezoekt. Rij weer veilig fijne kilometers met de auto en tot een volgend moment.

Deze garage onderhoud mijn auto al jaren En dat zegt al genoeg Zeer vakkundige garage mijn auto rijd na een apk en grote beurt weer als een zonnetje

Bedankt voor het bezoek weer. Bedankt ook voor de mooie beoordeling. Klanten zoals jij die zijn bijna heilig en de fundering voor wat ik neergezet heb. Dit wordt zeker gewaardeerd en dat weet je gelukkig ook :-) Graag tot een volgende keer en voorlopig veel gezondheid en plezier gewenst.

Goed service

Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer en dan streven we naar een nog mooier cijfer :-D

Super snelle service

Vooraf prijsopgave en super snel geholpen

Bedankt voor de mooie beoordeling, dit is erg belangrijk voor het bedrijf. Tot een volgende keer en veel rijplezier. Groetjes Justin

Geweldige Service

Een Geweldige monteur met een hoop kennis en ervaring. Betere kwaliteit dan de Pors. Dealer ;)

Hahahah bedankt voor de beoordeling man. Erg leuk en lief! Porsche heeft altijd een speciaal plekje zoals je weet, en heb ik dan ook wel veel verstand van gelukkig. Veel plezier weer en tot een ander moment Gr. Justin

Net een nieuwe BMW aangeschaft die ik graag even van top tot teen na wou laten kijken. Ondanks zijn drukke schema had hij toch even de tijd genomen om dit te doen. Goed advies gekregen en ik weet nu waar ik aan toe ben. Erg vriendelijk en neemt de tijd voor je! Top!

Super bedankt voor je mooie woorden en beoordeling. Dit is ongelofelijk belangrijk voor mijn voortbestaan en wordt ook echt gewaardeerd. Momenteel is het inderdaad erg druk in de garage maar als de klant flexibel kan zijn, kan ik dat ook. Zo was het inderdaad mogelijk je gerust te stellen over je aankoop. Dat zijn dingen die ik graag doe, simpelweg omdat ik mijn werk leuk vind :-) Graag tot een volgende keer en veel plezier met je nieuwe knappe auto! Groetjes Justin

super

we kwam onverwachts even 2 koplampen vervangen was geen probleem. echt super service bij justin top

Kapotte lampjes, brandende lampjes op dashboard of bandenspanning checken kunnen eigenlijk altijd wel direct worden uitgevoerd. Maken we gewoon tijd voor. Zeker als het bij een vaste klant betreft. U kunt weer veilig door het verkeer rijden in het donker! Graag tot een volgende keer en veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Justin

Altijd tevreden met Justin.

Altijd tevreden met Justin.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en beoordeling. Veel rijplezier weer met uw auto gewenst. Groetjes Justin

Fijne garage waar je goed wordt geholpen

Just-in Car service geeft goede service, is vriendelijk, klant gericht en komt zijn (prijs)afspraken na. Auto reed weer naar behoren.

Bedankt dat je de moeite neemt om zo'n stuk te rijden voor mijn service. Dit verteld wel wat over mijn werkwijze, althans zo ervaar ik dat. Afspraak is bij mij afspraak en service verlenen vindt ik het mooiste maar ook het belangrijkste wat er is. Graag tot een andere keer, en bedankt voor het vertrouwen in mij en mijn bedrijf.

Altijd juiste service

Super service

Mooie beoordeling, bedankt voor de moeite! Blij dat ik je weer tot tevredenheid heb kunnen bedienen. Graag tot een volgend bezoek.

Top service en persoonlijke aandacht.

Justin, is altijd duidelijk en eerlijk in zijn uitleg wat er moet gebeuren aan de auto. Belt van tevoren na inspectie wat de kosten worden om te herstellen. Top service.

Bedankt voor de mooie eerlijke woorden. Communicatie is het belangrijkste zodat de klant weet war deze aan toe is en weet wat er gedaan moet worden. Zo voorkomen we onaangename verrassingen en houden we het leuk voor iedereen. Bedankt voor de opdracht en tot een volgende keer :-)

Perfect! Van advies tot uitvoering. Justin bedankt

Dank voor de mooie beoordeling. In mijn werkplaats probeer ik van begin tot einde altijd zo duidelijk en transparant mogelijk te werk te gaan. Graag tot een volgend bezoek en veel prettige en veilige kilometers gewenst. groetjes Justin

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Altijd perfecte service!

Net bedrijf met veel kennis! En service gericht.

Service verlenen heb ik geleerd van een wijs man. Die man ken jij ook nog wel (Joost). Daarnaast heb ik zelf ook een veel mogen uitvinden en ben ik al weer ruim 6 jaar bezig met plezier. Dank voor je vertrouwen en je bezoek en graag tot een volgende keer. Groetjes Justin

Topper!

Al jaren is onze UP bij Justin in onderhoud. Naast dat hij een sympathieke persoon is, is Justin een vakman. Service gericht, helder in de communicatie en hij rekent normale prijzen die volkomen transparant zijn.

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Altijd leuk om jullie auto op te halen, te onderhouden, te wassen en te retourneren. Service verlenen, klant gericht werken en transparantie zijn de belangrijkste bouwstenen in mijn bedrijf. Je kent me, eerlijkheid duurt het langste en probeer altijd zo goed mogelijk mijn werk te doen. Graag tot een volgend service bezoek, geniet van de UP! Groetjes Justin

Excellent

Quick , trustworthy and reliable .

• Would you recommend us? Yes

Hey thank you for the review. It means a lot for me and my company. I'm very happy to help you in any sort of situation. Please enjoy the ride and see you another time, Kind regards, Justin

Al jaren vaste klant, dat zegt wel iets

Goed en betrouwbaar advies, apk en kleine beurt, alles wordt goed bijgehouden. Auto goedgekeurd, banden op spanning en schoon weer mee naar huis. Een veilig gevoel dat alles oké is.

Bedankt voor uw jaren lange klandizie! Dat wordt naast uw beoordelingen erg gewaardeerd. Zoals ik vaker zeg duurt eerlijkheid het langste. Ik ben van mening als je alles eerlijk doet en uitlegt je op de korte termijn wellicht soms iets minder kan verdienen, maar uiteindelijk op de langer termijn betaald dit zich terug. Nogmaals bedankt voor het jarenlange vertrouwen en veel rijplezier gewenst met de auto. Groetjes Justin

Eerlijk en professioneel

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Deze worden allemaal persoonlijk gelezen en beantwoord omdat ik de moeite erg waardeer en het erg belangrijk is voor mijn bedrijf. Eerlijk en betrouwbaar handelen is in mijn optiek de enige sleutel tot succes. Bouwen aan het vertrouwen draagt bij aan een langdurige gezonde werksituatie. Veel plezier weer met de (bestel)auto en graag tot de volgende keer ;-) gr. Justin

Justin heeft mij zeer goed geholpen met beide auto’s, neemt de tijd legt alles goed uit. Erg fijn als je iets minder verstand hebt van auto’s. Ook de auto wordt goed en vakkundig gecontroleerd, persoonlijk wil ik niet meer naar een andere garage!

Bedankt voor de mooie woorden. Dit is essentieel voor het voortbestaan van mijn garage. Daarnaast doe ik altijd mijn uiterste best klanten goed te helpen en klanten alles zo simpel mogelijk uit te leggen zodat men begrijpt wat er gedaan is. In mijn ogen draagt dit bij aan het vertrouwen, als er vertrouwen is dan kunnen we bouwen aan een gezonde langdurige zakelijke relatie. Graag tot een andere keer en veel rijplezier weer gewenst. Groetjes justin

Uitstekende service.

Langzaam leeg lopende band weer goed verholpen.

Blij toe weer goed tot uw dienst te zijn geweest. Graag tot de volgende keer.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252