Goede, vriendelijke service

Ik ben bij dit bedrijf gekomen voor mijn eerste auto! Ik ben super geholpen en rijd nu al 2 weken vol plezier in mijn auto

Top service!

Vriendelijk en snel geholpen. Mijn airco koelt weer top.

Goede service, denken met je mee!

.... mijn ervaring is niet in een paar woorden samen te vatten. Sinds begin 2017 kom ik bij Janssen en ben altijd goed geholpen. Enkele weken geleden een 'nieuwe' Peugeot 2008 (11-2016/26K km) gekocht, en ik rij met veel plezier en zekerheid rond. Mocht er eventueel iets gebeuren met de auto, dan kan ik altijd bij Janssen aankloppen!

Goed nette prijs voor mijn inruil

Nette inruil gekregen voor mijn auto of de nieuwe auto goed zal ik moeten ondervinden

Aanrader!

Al jaren een heel tevreden klant. Heldere communicatie, wordt meegedacht en altijd kwaliteit geleverd. En lekkere koffie!

Zeer slecht

We hebben een goede garage maar ver uit de buurt,dus dachten we laten we een garage in de buurt.gaan zoeken. Toen kwamen we mede door een tip bij jansen in rijsbergen terecht . Klonk allemaal erg positief ook de aanbevelingen zijn best positief. Wat.mijn ervaring betreft uiterst slecht en oplichters,breng daar een auto met een storing die er al.langer inzit maar nooit problemen heeft gegeven ,vertel dit tegen de garage (ook de.foutcode van uitleesapparaat) wilde zelf een onderzoek doen,nou oke! Uiteindelijk bellen ze dat de wervelkleppen moeten vervangen worden ,precies wat ik ook zei kosten onderzoek 200 euro !! Voor iets waar een uitleesapparaat voor is en uiteindelijke kosten 1100 euro duur grapje ,en dat maakt niet uit als dat werkelijk ook het probleem was dat mijn motor van auto af en toe in begon te houden ( heel sporadisch) ik had er een slecht gevoel bij,bel mijn oude garage,wilde ook zelf even kijken want kon moeilijk voorstellen dat wervelkleppen het probleem was!. Dus ging hij de auto uitlezen conclusie : regelapparaat brandstof pomp kapot uiteindelijke prijs 248 euro dat is heel wat anders als 1100 euro voor wervelkleppen vervangen wat niet nodig was en het uiteindelijke probleem nog steeds had bestaan. Mijn electronischevergrendeling van afstandsbediening doe het niet meer ,JANSEN kijkt wel even kosten nieuwe batterij wat niet nodig was had dat zelf al vervangen en kosten synchroniseren afstandsbediening wat niet lukte maar wel betalen!!!! Uiteindelijk nieuwe sleutel nodig kosten 250 euro ! Hier bij sleutelmaker 100 euro met synchroniseren. Als je denk dat we alles hebben gehad! nou nee nog niet helemaal mijn zoon kapotte dynamo auto uiteindelijke kosten zouden ook richting 1000 tot 1100 euro gaan want dynamo was erg duur en dan werkplaatstarief nog erbij!! Hebben we natuurlijk niet gedaan toch maar wat km gereden na oude garage uiteindelijke prijs 540 euro ! Dus jansen nee ! Totaal waardeloos

Beste Kees, Bedankt voor je review. Hieruit blijkt dat onze manier van werken niet past bij je verwachtingen. Misschien hadden we dit zelf kunnen voorkomen door vooraf nog duidelijker aan te geven wat onze werkwijze is. Bijvoorbeeld dat we niet uitgaan van alleen het uitlezen van een storing. De foutcode kan namelijk veel verschillende oplossingen vragen, waardoor we altijd eerst diagnose stellen zodat niet onnodig onderdelen vervangen worden. Daarnaast monteren we bijv. geen gebruikte onderdelen omdat deze geen zekerheid bieden en we altijd een jaar garantie bieden op de reparatie. Datzelfde geldt voor het leveren van sleutels, we leveren altijd originele sleutels die we als aparte sleutel op de auto inleren. Zodat bijvoorbeeld na een software update in de auto, deze altijd de sleutels blijft herkennen. Het is jammer dat het zo is gelopen en je ontevreden bent, we hadden eerder in moeten zien dat we geen goede match zijn als klant en dienstverlener. Een leerpuntje voor ons. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat wij het verhaal over de dynamo niet herkennen. En zo zie je maar, als je ergens een goed gevoel bij hebt en het bevalt, is het vaak ook het beste daarbij te blijven. De extra km's zijn het dan wel waard. We wensen je een fijne dag verder! Groetjes Ilse Autobedrijf J. Janssen B.V.

Al 20 jaar mijn vertrouwd adres

De mensen zijn vriendelijk vakkundig niets is teveel Problemen worden altijd naar tevredenheid opgelost En ook nog betaalbaar

een top autobedrijf

ik heb daar een een Peugeot 207cc cabrio gekocht het is een echte top autobedrijf ik ben daar goed geholpen

Super service

Goed geholpen, ik ben zeer blij met de aankoop.. toch merkte ik iets wat niet goed werkte, dit gaan ze nu maken onder garantie ! Super goed !!

zoals al jaren, prima, alles in orde,behulpzaam en servicegericht

zie boven

Prima geholpen met de aankoop van een andere auto.

Hebben probleem verholpen. Prettige communicatie. Prijs-kwaliteit goed

Goede afspraken en service en prima leenauto.

Vooraf duidelijke afspraken en planning. Uitvoering en terugkoppeling is goed. Uitstekende moderne leenauto.

In een woord geweldig

Zeer goede en snelle service

Verschrikkelijk duur....20euro voor prop in band schieten

Slecht en ontevreden

Beste Gerard, Bedankt voor je reactie. Gelukkig kon je afgelopen zaterdag toch weer meteen op weg en hopelijk hebben we je naar tevredenheid geholpen! Groetjes Ilse

Dik tevreden!

De eerste keer dat we hier kwamen, maar echt een aanrader als je een goede auto zoekt. Werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam. Nemen de tijd voor je en geven eerlijk advies. Zeer tevreden over het bedrijf én met mijn auto die picobello afgeleverd werd.

Prima bedrijf

Heb hier vele auto’s gekocht nieuw en gebruikte altijd goed geholpen Altijd redelijk en betrouwbaar aanrader Ben al 18 jaar vaste klant

Prettige garage met kawaliteit en persoonlijke aandacht

Prettige garage.

Top service zonder kleine lettertjes

In mei een mooie auto gekocht bij Janssen voor een scherpe prijs. Na paar maanden kwamen er wat kleine zaken aan het licht die zonder gedoe gratis onder garantie werden opgelost. Zelfs de lampjes werden gratis vervangen en er stond een gloednieuwe en luxe vervangende auto voor mij klaar. Super service dus. Hier koop je zonder risico een auto!

Vriendelijke mensen, ongedwongen sfeer!

Een jonge 2e hands auto gekocht welke ze zelf uit Duitsland importeren. De deal was zo gemaakt en de aflevering keurig en binnen een paar dagen geregeld. Top service!

Helemaal goed

We hebben voor het eerst een auto gekocht bij J. Jansen. De ontvangst was prima, behulpzaam en niet opdringerig. Eerste indruk was vriendelijk en het voelde betrouwbaar aan. Wij zijn zeer tevreden met onze auto en de goede service!

vriendelijk, goede en snelle service

vriendelijk, goede en snelle service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed en eerlijk bedrijf. Zij weten nog echt wat service inhoudt. In februari (2019) een Ford Focus wagon proef gereden en vervolgens een goede deal gesloten. De auto reed geweldig maar bij de proefrit zat er een klein kraakje in de deur. Dat aangegeven en zou verholpen worden. Na aflevering was het ook weg maar het kwam snel terug. Daar ik behoorlijk uit de buurt woon kon ik het ook bij mijn eigen garage in de buurt laten maken en de kosten deden ze natuurlijk helemaal niet moeilijk over. Afspraak is echt afspraak bij J. Jansen. Dit kom je niet vaak tegen, hartstikke goed geregeld zo, het kraakje is weg en ik kan hen naar volle tevredenheid aanraden als je een auto overweegt. Al het contact is goed verlopen, voor en tijdens de koop, maar erna i.v.m. garantie was het exact hetzelfde: vriendelijk, open en eerlijk, zoals het een goed bedrijf betaamt.\r\n\r\nBedankt Michael en team!

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

Ettenseweg 81

4891XT Rijsbergen

Over Autobedrijf J. Janssen B.V.

Autobedrijf J. Janssen B.V. is een universeel BOVAG autobedrijf, gevestigd in Rijsbergen. We beschikken over een moderne werkplaats waar onze ervaren monteurs onderhoud en reparaties kunnen uitvoeren aan alle merken auto's en elektrische voertuigen. We werken met apparatuur en software op dealerniveau. In onze professionele poetsruimte kunnen wij tevens uw auto volledig wassen, poetsen en polijsten. Als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion bent u bij ons aan het juiste adres! We beschikken over een ruime en wisselende voorraad van verschillende automerken. Daarnaast geven wij u graag advies welke auto het beste bij uw persoonlijke situatie past.

Over Carprof