Super, beter kan echt niet.

Wat een geweldig bedrijf !!! Hoewel we Maikel en Mitchel van autobedrijf Janssen al heel lang kennen, was dit onze eerste zakelijke kennismaking met het garagebedrijf. Meteen hadden we het gevoel dat we dit al veel eerder hadden moeten doen. Dit uitte zich in klantvriendelijkheid, beleefdheid, vakkennis en service. Over service gesproken: een probleem dat was veroorzaakt door de merkdealer bij een eerdere beurt, werd door de attente, vriendelijke, vasthoudende en snel reagerende Ilse keurig opgelost. Niks was haar teveel. Kortom autobedrijf Janssen verdient een dikke pluim.

Geweldige klantvriendelijkheid super geholpen

Achterklep slot vervangen . snel service top

GEWELDIG!!

Geweldige klantvriendelijkheid en super snelle service! Echte aanrader!

Goede service en klantvriendelijkheid

Heb de navigatie laten activeren en updaten. Service en klantvriendelijkheid scoort maximaal t.o.v. de merkendealer waar we ook geïnformeerd hadden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prima service, iedere keer!

Goed advies, kundige mensen zowel aan de balie als in de werkplaats. De gratis leenauto is een top-service bij onderhoud.

Top klasse

Je word vriendelijk geholpen, daarnaast word je goed op de hoogte gebracht wat de kosten van de keuring is en de buurten van de auto, daarnaast is vervangen vervoer goed geregeld. Klasse

Tevreden

Tevreden

• Kwaliteit

Prima garage met zeer klantvriendelijk personeel

Ik ben al jaren klant bij autobedrijf Janssen. Mijn ervaringen zijn zeer positief. De klant staat echt centraal bij deze garage.

Goede service, meedenken

Een service beurt voor onze auto en op zoek naar een andere auto, wensen kenbaar gemaakt. zeer vriendelijk geholpen, altijd het gevoel dat je welkom bent. meedenken in wat er mogelijk is.

• Kwaliteit

Uitstekend geholpen en goed advies

• Reden bezoek Andere reden

Hele oprechte, duidelijke en prettige service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top service & snel!

Top service, enorm klantgericht en snel.

goede service

Had een storing in de auto zitten Deskundig gevonden betrof een scheurtje in de buitenmantel van de kabelboom

• Kwaliteit N.v.t.

Geweldige service

2 weken geleden mijn auto gehaald De boordcomputer gaf regelmatig hoge accu-ontlading aan Mee terug geweest en zonder probleem kosteloos een nieuwe accu voor besteld en geplaatst

Klantvriendelijk, eerlijk en servicegericht

Afgelopen dinsdag mijn auto wezen ophalen bij autobedrijf Janssen. Het aan- en verkoopproces was erg prettig met veel direct contact met het bedrijf. De auto stond er keurig bij met afleveren en zelfs voor het bosje bloemen was gezorgd. Na nog geen 500m gaf de auto helaas al een storing aan. Teruggedraaid en weer keurig geholpen en de storingen verholpen. Na een aantal dagen bezit wel wat dingen tegengekomen, die worden hopelijk binnenkort naar tevredenheid opgelost. Ik kan autobedrijf Janssen vooralsnog zeker aanraden!

Bedankt voor je review Martijn, wordt gewaardeerd! Ik zie dat er al contact is geweest met Maikel betreft de puntjes die je tegen bent gekomen. Uiteraard gaan we dit goed voor je oplossen! Bedankt en veel veilige kilometers toegewenst. Groetjes Ilse Autobedrijf J. Janssen B.V.

Goede en vriendelijke service

Occasion gekocht en auto ingeruild. Goed en vriendelijk geholpen! Auto werd heel netjes afgeleverd.

Persoonlijk en betrokken. Vertrouwen in het vakwerk.

Ben heel tevreden.

Ben er voor onderhoudsbeurt geweest, goede service.

wordt vriendelijk ontvangen,er worden duidelijke afspraken gemaakt.

dik tevreden.

top service

ik werd goed geholpen

We zijn heel prettig geholpen. Personeel is erg beleefd, correct en zien er keurig uit. Wat opvalt is met name de zeer schone toiletten!!

Super garage

Heb er afgelopen maandag mijn 6 auto gehaald in ruim 3,5 jaar Omdat ik graag regelmatig van auto wissel Nu wilde ik wel eens een volledig elecktrische auto proberen Heb altijd een goede prijs voor mijn inruil auto gekregen Er werkt vriendelijk personeel/eigenaar en behulpzaam Toen ik mijn auto kwam halen melde de eigenaar mij dat helaas de thuisoplader voor de auto stuk was maar hij had al een nieuwe besteld Kosteloos dat is pas een hele goede service Geeft toch een goed vertrouwen dat je als klant gewaardeerd word Kom er altijd met veel plezier Daarom beveel ik de garage Janssen uit Rijsbergen aan iedereen aan

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk, veel kennis in eigen huis

alles helemaal prima

vanwege verhuis naar Rijsbergen nu hier naar garage geweest voor onderhouds beurt. Fijne leen auto's en goede communicatie.

Mooie auto, scherpe prijs ee prettige afhandeling

Ford S-max gekocht uit 2014

Ettenseweg 81 4891XT Rijsbergen

Over Autobedrijf J. Janssen B.V.

Autobedrijf J. Janssen B.V. is een universeel BOVAG autobedrijf, gevestigd in Rijsbergen. We beschikken over een moderne werkplaats waar onze ervaren monteurs onderhoud en reparaties kunnen uitvoeren aan alle merken auto's en elektrische voertuigen. We werken met apparatuur en software op dealerniveau. In onze professionele poetsruimte kunnen wij tevens uw auto volledig wassen, poetsen en polijsten. Als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion bent u bij ons aan het juiste adres! We beschikken over een ruime en wisselende voorraad van verschillende automerken. Daarnaast geven wij u graag advies welke auto het beste bij uw persoonlijke situatie past.

Over Carprof