slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aanschaf van deze auto zou de auto ergens eind van de week klaar zijn met apk. Maar werdt al gelijk de volgende dag gebeld klaar was. En zou apk gekeurd zijn is niet gebeurt. En volgende maand verloopt apk al.. En ze hadden wel tikkend geluid in de motor blok gemaakt. Dus dat is wel netjes geregeld.. maar nu ik met de auto rij blijkbaar stadslicht stuk. En als ik 120km/h rij dan gaat stuur erg trillen.. En als je over bestraten weg rijd dan hoor de bij rechter voor wiel de schokdempers of iets tikken.. \r\nWat ze van mij wel mochten inlichten dat die mankementen ook aanwezig was.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kreeg de auto mee met lege tank en bijna verlopen apk .\r\nIk heb wel vaker auto’s gekocht in dezelfde prijsklasse maar dan was dat anders .\r\nVerder volgens mij wel een goede auto.\r\nEr werd ook verteld dat hij van de 1e eigenaar afkwam wat de 5e bleek te zijn

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht ,blij er mee, een tikje in de motor! Dat was niet leuk.terug er mee. En toen bleek de surves pas hoe goed die was! We kregen een leen auto en echt alles werd opgelost nu is hij als nieuw .dus ik kan met een eerlijk geweten zeggen dit is ouderwets goed,!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goeden ervaring met het personeel allemaal klantvriendelijk en alles is me netjes uitgelgd.\r\nSchitterende filliaal en prachtige autos.\r\nHeb hier een aankoop gedaan ben uitstekend geholpen.\r\nJ&F auto’s is zeker aan te raden als u een goede kwaliteit auto zoekt en ook nog van klantvriendelijkhijd houd.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had 7 dagen van tevoren aangegeven dat ik interesse had en een proefrit wou maken.\r\nNa 2 uur reizen kregen we te horen dat niemand een proefrit mocht maken.\r\nEigenaar liegt over zijn product, hij zij dat de auto alleen kleine hagel schade had opgelopen en dat dat makkelijk te verholpen was.\r\nKenteken en chassisnummer check gedaan en het bleek heel anders te zijn dan dat deze man had gezegd, hij bleek 2 keer flinke schade te hadden opgelopen 1ste keer rond de 2000 euro en de 2de keer rond de 3000 euro.\r\nMijn advies: vermijd deze garage en laat je niet wijs maken.

Beste familie de Bruin, Allereerst jammer dat u ons bedrijf als minder goed heeft ervaren. We proberen ons uiterste best te doen om het de klant zo prettig mogelijk te maken. Het is dan ook vreemd dat het niet mogelijk was een proefritje te maken want als de prijs eens is, is dat normaal bij ons geen probleem. Als u in de gelegenheid bent neem dan eens contact op met ons bedrijf en vraag naar Frans. Ik wil graag weten over welke auto het gaat zodat ik u ook duidelijkheid kan geven en als de fout echt bij ons zit zijn wij ook niet de moeilijkste en krijgt u een reis vergoeding. Onze excuus voor het ongemak. Ik hoor graag van u. Mvg, Frans Lorsé J & F Auto's B.V.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, laten je op je gemak de auto\'s bekijken en komen pas bij je als je dat zelf aangeeft of als je een keuze hebt gemaakt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto vertoonde na aankoop bij een hete motor getik van de kleppen. Tijdens het proefrijden kwam dit probleem niet naar voren. De eigenaar van de locatie in katwijk was onmiddellijk bereid om dit probleem proberen te verhelpen. Helaas is dat na verscheidene reparaties niet gelukt. Ik kon de auto voor een andere wagen (zelfde model) inruilen. Ik kreeg er voor de geleden schade een set winterbanden bij. Helaas bij aflevering bleek dat er maar 1 autosleutel bij geleverd werd. Ik heb een 2e bij moeten laten maken voor 225 euro. Dit laatste was een smetje op het gehele verloop. De eigenaar was klantvriendelijkheid, maar wilde de kosten voor de 2e sleutel niet dragen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed geregeld,voor aflevering 2 nieuwe banden erop gelegd omdat hier een hoogteslag in zat.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands auto gekocht en eigen auto ingeruild

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keuze , scherpe prijzen , en je word goed geholpen .\r\ntevens een snelle afhandeling

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk vanuit Limburg Opel Insignia gekocht, weliswaar zonder garantie. Na constatering van gedeeltelijk defecte klok/dashboard verlichting na aankoop, toch na telefonisch overleg mogen laten repareren bij lokale opeldealer. Hierbij heeft J&F auto\'s mede gezien de afstand direct alsnog gedeeltelijk bijgedragen in de kosten van deze reparatie, kortom, goede nazorg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, mooie zaak en mooie wagens. Prijs kwaliteit volgens mij goed. Helaas wel wat kleine mankementen zoals kapotte sleutebehuizing en een passagiersdeur die niet opent met de sleutel. Ik had wel graag gezien dat dit was opgelost maar ondanks dit iets kunnen onderhandelen en genoegen mee genomen. Kortom heel blij me de auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen, nette auto gekocht, vertrouwd adres

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn hier prima geholpen, simpelweg een net bedrijf met verzorgde auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel net bedrijf. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met me nieuwe auto en met dit bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een mooie gebruikte auto gekocht.\r\nWerd zeer netjes geholpen en telefonisch waren zij ook al heel duidelijk voordat ik langs komt. ze gaven goed advies voor het verschil met benzine en diesel.\r\nIk ben zeer tevreden en beveel het bedrijf zeker aan.\r\nMijn volgende ga ik ook zeker weer hier kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, deskundig, open. Hopelijk wordt de auto (Mini Cooper) volgende week ook afgeleverd met een mooi gespuite motorkap. Vriendelijke groet, Rob

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Relaxt geholpen. Alles rustig kunnen beoordelen en juiste informatie gekregen. Uiteraard met een bakje koffie. Mooie auto gekocht op aanraden van een kennis. Bedankt voor de goede service. Voor de volgende auto komen wij zeker als eerste hier terug.

Lageweg 27 2222AG Katwijk aan zee