perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf is super goed en heel vriendelijk ontvangen met een lekker bakkie koffie\r\nen goeden verkoper echt een aanraden om daar een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vlotte afhandeling, prettige verkoop ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg professioneel\r\nMooie auto staan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een prettig bedrijf is dit\r\nDe mensen hier zijn geduldig vriendelijk goede deskundigheid goed advies\r\nEn zijn bereid mee te denken geen gepush .\r\nKortom een goed en vriendelijk en eerlijk bedrijf\r\nWaar wij zeker nog eens terugkomen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, heel duidelijk in uitleggen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kwailiteit auto’s voor een goede prijs. Volledig onderhoudsboekje erbij. Goede service ondervonden en willen graag helpen.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en eerlijk bedrijf\r\nDeskundig vriendelijk en geduldig\r\nHier neemt men nog de tijd voor je \r\nZe denken mee en geven advies over de autos die ze hebben staan\r\nOok bij afleveren van de auto staan ze met raad en daad klaar\r\nEn de koffie staat altijd klaar\r\nWe zijn heel tevreden met onze aankoop en het plezier en geduld dat deze mensen laten zien\r\nWij komen zeker nog eens terug

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Niet opdringerig als je er komt kijken. Veel keuze. Er valt nog wat te onderhandelen over de prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer net bedrijf .\r\nGoed geholpen door het personeel. \r\nTot nu toe zeer tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren klant bij J & F en uitermate tevreden over hun serviceverlening, de aanwezige deskundigheid en het onderhoud van mijn auto. Van harte aanbevolen en daarom blijf ik altijd klant van J & F.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nette zaak waar je goed geholpen wordt, we hebben de auto nu een week en tot nu toe alles oke.\r\nWel zelf heel goed opletten en alles nalopen want deze nette auto\'s worden volgens mij na inkoop uit Duitsland zo neergezet met alleen APK maar geen uitgebreide check. Airco deed het niet, spiegelmotortje stuk, sensoren voor en achteruit deden het niet. Alles keurig verholpen en netjes klaar voor de koop.\r\n\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal keer contact gehad over een auto waar ik interesse in had. De dag dat ik zou komen in de ochtend voor de zekerheid nog contact gehad of de auto er nog was. Dit was het geval. Vervolgens 1.5 uur in de auto. Eenmaal daar aangekomen vroeg ik of ik de desbetreffe auto mocht zien. Nou mevrouw, die is net een uur geleden verkocht. En er was ook al een aanbetaling op gedaan van de week. Blijkbaar zijn ze te beroerd geweest om dit aan mij door te geven na meermaals contact. Ongelofelijk laf en misselijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had gevraagd om auto matten. Ook toegezegd maar ze lagen er niet in. Uiteindelijk maar zelf aangeschaft.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede om gang met klanten gastvrij de koffie staat altijd klaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb nu hier me 2e auto gekocht. 1e van me man en nu een voor me zelf. \r\nOndanks dat de prijzen vast zijn kreeg toch nog beetje korting en het was ook mogelijk de auto gelijk mee te nemen. Scheelde me weer een ritje. Ben super blij en zal hoer ook komen voor het onderhoud van mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een gebruikte auto gekocht.\r\nTijdens de proefrit paar puntjes opgemerkt en doorgegeven. Niks was verder een probleem en de puntje zouden worden nagelopen.\r\nBij aflevering was alles inderdaad netjes gedaan en was de auto ook nog eens vol getankt zonder dit te hebben afgesproken.\r\nKan niks anders zeggen dan dat het een net bedrijf is die zijn afspraken wel na komt. Ik heb de verkopen als netjes en goed ervaren en zal in de toekomst hier zeker terugkeren.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht een gebruikte auto in dit bedrijf. Prijs ok.minus is dat ik in het begin vroeg naar het aantal sleutels en de verkoper zei dat er twee zijn en ik heb er een. Ik heb geen keuringrapport gekregen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats kwam ik in contact met dit bedrijf voor de aanschaf van een bestelbus. Mocht zonder problemen twee keer een proefrit maken. \'Ga maar lekker rijden, zodat je goed kan voelen\' Ook een derde rit naar mijn eigen garage voor een keuring was vlot geregeld en verliep vlekkeloos. Mijn garage gaf aan dat J & F een scherpe prijs hadden geboden voor mijn inruil auto en de bestelbus kwam prima uit de aankoopkeuring. De communicatie met beide broers verliep prettig! Enige wat iets beter zou kunnen is dat de binnenkant even is uitgezogen en een beetje gereinigd is. Maar dat ga ik nu lekker zelf doen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto hier gekocht en oude ingeruild. Zeer netjes ontvangen en zeer netjes alles afgehandeld.\r\nHad een paar kleine puntjes die ze netjes hebben opgelost. Dus service is gewoon OK. \r\n( jammer wel dat de hoedenplank er niet bij zat en deze geregeld is door J&F - alleen €50 Euro hier voor moest betalen ) lijkt mij dat als je een vrij nieuwe auto koop deze er toch bij hoort te zitten?\r\nVerder heb ik geen opmerkingen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren bedrijf die top kwaliteit auto\'s aanbied. Ook de nazorg is super!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte heer Camuz, Jammer dat u niet tevreden bent. Helaas hebben wij hier niets van mogen horen. Dan kunnen wij het voor u ook niet beter maken als het nu is. Neem eens contact op, ik zou graag willen weten wat het probleem is waarom u niet tevreden bent. Wellicht kunnen we er dan wat aan doen. Mvg, J & F Auto's

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aanschaf van deze auto zou de auto ergens eind van de week klaar zijn met apk. Maar werdt al gelijk de volgende dag gebeld klaar was. En zou apk gekeurd zijn is niet gebeurt. En volgende maand verloopt apk al.. En ze hadden wel tikkend geluid in de motor blok gemaakt. Dus dat is wel netjes geregeld.. maar nu ik met de auto rij blijkbaar stadslicht stuk. En als ik 120km/h rij dan gaat stuur erg trillen.. En als je over bestraten weg rijd dan hoor de bij rechter voor wiel de schokdempers of iets tikken.. \r\nWat ze van mij wel mochten inlichten dat die mankementen ook aanwezig was.