perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige mensen, duidelijk verhaal. Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Vr gr

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mega aanbod en leuke mensen ! Top bedrijf !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf!!!\r\n2 weken geleden een auto gekocht. Netjes geholpen mijn ervaring met het bedrijf eerlijk en transparant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn BMW 420d kreeg netjes een onderhoudsbeurt , daarna ben ik naar poelgeest gereden en alles bleek in orde te zijn alleen mijn 2de sleutel werkte net ik belde en mocht gelijk langs komen. beste Aran bedankt voor de service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm aanbod en grote showroom, Correct geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige maand mijn bedrijf opgestart en daarvoor een bedrijfs bus nodig, al na een paar dagen mocht ik gaan genieten van mijn \"nieuw\" Volkswagen Transporter wat ik op financial lease heb aangeschaft, super tevreden! Goede zaken gewenst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week mijn nieuwe zakelijk auto opgehaald. Auto Service Haarlem heeft mij perfect geholpen. Ik hoef geen bijtelling te betalen, daar ik de BTW niet terugvorder ect. Dank voor deze tip.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe auto. Snelle aflevering en goede service! TOP!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het tem van Auto Service Haarlem is deskundig en behulpzaam. Wij hebben onze nieuwe Audi A4 bij hen gekocht en zijn hier zeer tevreden over. Ook nadat er een lampje in het dashboard ging branden (na ruim een half jaar) werden wij uitstekend en direct geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Arkadaslar sagolsun cok yardimci oldular. Yeni arabamizi bir kac ay once aldik. Cok menmunuz. Kesinlikle tavsiye ederiz.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi A3 online financiering aangevraagd. Binnen 30 minuten iemand die mij belde en 2 dagen later auto opgehaald. Ik ben blij met de auto en de manier waarop het gegaan is. Dank ! Groeten Andre de Ruiter

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Graag even dit kwijt aan de lezers! Ons hele bedrijf rijdt met een auto van Auto Service Haarlem. De Caddy, is nummer 21 !!! Altijd correct en denken in oplossingen. Voor bedrijven die nog auto\'s leasen, ga eens langs bij dit bedrijf. U kunt veel geld besparen . Vr gr Rob

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie wagen gekocht op financiering. Dankzij de optimale begeleiding en vlotte afhandeling kon ik snel op weg. Super gedaan! Als zzp\'er mag ik dus toch zonder te veel gedoe in een representatieve auto rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister financial lease voor een BMW 320D Sedan aangevraagd, het gevoel was direct goed en de auto stond er super bij, vanmorgen kreeg ik te horen dat de aanvraag al is goedgekeurd! Erg fijn want zit zonder auto, heren bedankt voor het snelle handelen. Kan niet wachten om de auto op te halen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ozellikle Hasan bey\'e tesekur ederim, istedigimiz arabayi ve finansi bize sundugu icin. herkese onerebildigimiz bir galeri, kendi dilimizde bize yardimci olduklari icin cok memnun kaldik.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist mijn Volkswagen Golf opgehaald. Na een eerlijk advies ben ik overgegaan op Financial lease en ben zeer tevreden ! Super aardige gasten en een fijne sfeer ! Ik ben fan van Auto Service Haarlem ! Grt

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkopers niet te vertrouwen maken je van alles wijs buiten dat op moment zelf ben je koning voor ze na aankoop betekent je niks meer dan alleen een nummertje zijn \r\n\r\nNa de aankoop staan ze niet voor je klaar

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertellen niet alles, zwaar opgelicht !!!!!!\r\n\r\nVERKOPERS NIET TE VERTROUWEN

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 jaar terug met veel plezier een Volkswagen Passat gekocht, zelf kom ik uit Arnhem en was in de buurt van Haarlem en besloot langs Ash te rijden. Gezellig praatje gemaakt en bedankt voor de lekkere koffie! mij zien jullie snel weer maar dan voor een andere auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week contact opgenomen met Auto Service Haarlem, Ik had een probleem met mijn A klasse... ik kon dezelfde dag nog komen en de auto rijdt weer helemaal super. Aran bedankt voor het snel inplannen van de afspraak en ook de mensen in de werkplaats!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelijk een goed gevoel bij binnenkomst. Leuk welkom. Openheid. Duidelijkheid wat wel en wat niet. Iets wat je hoort te verwachten van een autobedrijf. Auto die wij hebben aangeschaft is goed nagekeken door het bedrijf en we zijn super blij met onze aanwinst.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Groot bedrijf maar wel persoonlijk. Het team straalt enthousiasme uit en is op alle fronten begaan met de klant. Ik vond het een leuke en prettige manier om zaken te doen.

Munterslaan 2 2014KW Haarlem