super!

Wraz z partnerem bylismy w wielu komisach dowiadywac sie szczegolow o samochodach i o warunkach finansowania. Wszedzie nas zbywali az w koncu przypadkiem trafilismy do Auto Service Haarlem. Jestesmy bardzo wdzieczni za dokladne wytlumaczenie calej procedury! Konkretne informacje o finansowaniu i o samych autach. Po uzyskaniu informacji zostalismy wyslani do domu aby wszystko na spokojnie przemyslec i po tygodniu zlozylismy wnosek online na wybrane auto. Wszystko przeszlo bardzo szybko, autko przygotowane idealnie i dostarczone pod dom a to wszystko w 1,5 tygodnia. Super! Dziekujemy Auto Service Haarlem za pomoc, napewno wrocimy po kolejne auto i napewno bedziemy Was polecac!

Meteen een goed gevoel!

Ik heb een hele mooie GLC gekocht waar ik zeer tevreden over ben en de afspraken die we gemaakt hadden zijn we alle twee keurig nagekomen. Er moesten nog wat puntjes afgewerkt worden en alles is keurig in orde gemaakt zoals afgesproken. Altijd zeer snelle reactie als er een vraag is. Kort samengevat ik ben zeer tevreden!!!

Bedrog

Auto gekocht met nieuwe APK... Na een jaar vol gedoe met de auto blijkt bij de APK een jaar later ook nog dat de auto geen roetfilter heeft. Deze is opengeslepen en het filter is verwijderd. Dit verklaard een hoop foutmeldingen afgelopen jaar. De auto had dus niet goedgekeurd mogen worden. Gevraagd naar een oplossing waarop ze een gratis Apk-keuring aanbieden! Ten eerste heb ik net een nieuwe keuring (incl. nieuwe roetfilter) en ten tweede heeft hun Apk-keuring vorig jaar laten zien dat ze dit niet goed aanpakken. Dus ik snap niet hoe dit een oplossing voor mijn probleem zou kunnen zijn.... Inmiddels een juridisch traject begonnen op het gebied van consumentenrecht en een milieudelict, want willens en wetens een auto verkopen zonder roetfilter, maar wel met keuring......

Oplichters eerste klasse

Verkoper stelt na annulering van de order dat er een negatieve BKR registratie en verzoekt een bedrag te betalen.Pure oplichting. Mooie praatjes allemaal.

Niets is wat het lijkt , als de manager als zegt dat hij zijn eigen verkopers niet vertrouwt !!!!

Pure oplichters daar!! Gesproken met de directeur , over miscommunicatie en over dat zijn eigen verkopers je maar iets aansmeren en je iets beloven terwijl dat niet zo is , en wat krijg je te horen “ja moet je mensen maar niet op hun blauwe ogen vertrouwen ( zijn eigen verkopers bedoelt hij) dus meneer citeerde zelf dat hij zijn eigen verkopers niet eens vertrouwt. Lekker makkelijk geld verdienen zo, Lieve mensen ga hier liever niet want je komt bedrogen uit!!!! Willen alleen maar geld zien en als je weg bent is t klaar met de service zoek het maar uit!!

Super polecam

Witam chciałbym polecić tą firmę i w szczególności Panią Weronikę która we wszystkim nam pomogła wszystko odbyło się szybko i sprawnie.Miła atmosfera kawka na miejscu i duży wybór aut na miejscu.A jeszcze Pani Weronika załatwiła nam komplet nowych opon dziękuję i pozdrawiam.

Oplichter

Auto gekocht voor een mooi bedrag helaas bleek er al snel van alles mis te zijn. Dhr wil het niet juist oplossen maar houdt ons maanden aan het lijntje. Ik zou deze zaak zeer zeker niet aanraden

Audi q7 etron gehaald bij aron zeer tevreden prachtige auto

Prachtige auto audi q7 zeer tevreden

Super bedrijf. Ook met klachten kan je langs komen. Wordt opgelost.

Direct weten waar je aan toe bent, perfect!

Ik ben zeer onder de indruk geraakt door de snelle en professionele service, die ik tijdens mijn aanvraag heb mogen ervaren. Ik ben er dan ook van overtuigd, dat ik bij Auto Service Haarlem de juiste en beste auto zal gaan aanschaffen. Echt een top bedrijf.

Super mooie auto aangeschaft via autoservice Haarlem. Na de levering kwamen er een aantal gebreken uit.. Deze zijn echter netjes hersteld binnen het garantie termijn! Over all is het een net bedrijf, die snel schakeld en als er iets mis blijkt te zijn, deze ook netjes oplost! Dank jullie wel!

Nu ruim een week trotste eigenaresse van een prachtige Renault Clio. Alles is telefonisch en via de mail geregeld. Als ik vragen had werd ik direct goed geholpen, en op mailtjes kreeg ik erg snel reactie. Ik heb met verschillende medewerkers contact gehad en allemaal zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. De auto is super luxe bij ons bezorgd. Ik zou het het zo weer doen!

Beloven top auto, blijkt heel veel mee aan de hand te zijn!!

Ipv een leasecontract direct auto afbetaald. Was een top auto waar je nog jaren van kan genieten werd gezegd. Nu 2 maanden later in totaal een rekening van ruim 3500 euro!!! Airco kapot, radiator lekt, luchtmassameter was niet goed waardoor hij binnen een week begon te schokken. Zou er in eerste instantie ook nieuwe APK bij krijgen. Omdat ik zogenaamd een goede deal had gekregen (9000 euro voor een audi uit 2007) moest ik dat zelf maar doen want hij zou er toch wel doorheenkomen. Eindstand rijmschijven en blokken moeten vervangen, ruitenwisservervangen, mistlampen werkten niet en zo nog tig dingen...in 1 woord waardeloos. Ze zijn er voor je en beloven veel totdat de verkoop rond is. Goed oogend bedrijf maar feitelijk gewoon een shitty company.. koop hier niks, zeker niet op lease want grote kans dat je in die looptijd een hoop geld kwijt ben aan reparaties en aangezien je leased ga ik er vanuit dat je al geen grote buffer heb.

Heel netjes en correct geholpen

Heel netjes en correct geholpen

ONDUIDELIJK OP WEBSITE EX BTW PRIJZEN

Ale je een eerlijke indruk wil maken zet dan met duidelijke zichtbare prijzen EX BTW zo moeilijk moet dat toch niet zijn in grote oranje letters? nu probeer je klanten binnen te halen en dan te vermelden ja onder het kopje extra in kleine letters staat ex vat dus nee jullie bedrijfsmodel niet voor mij

Kwalitatief goed bedrijf

Super jette en goede service een dikke 10

goeie service

goed geholpen , mensen waren heel vriendelijk en waren goed bereikbaar gaven altijd antwoord op je vraag heeel netjes .

Klantvriendelijkheid en service is uitmuntend

Vaak gebeld voor informatie , maar dat was geen enkel probleem. Medewerkers deden nog extra veel moeite om de beste Lease maatschappij te vinden. Zeker een aanrader!

super service en zeer vriendelijk

Snel schakelen en goede service verlening is hier niet vreemd. Zeer tevreden.

Top zaken

Goed geregeld, snel en deal besloten, super tevreden, zeker en ander auto kopen bij auto service Haarlem .

Super service

Dank auto service haarlem voor de service, we zijn echt blij met onze 5-serie! Tot de volgende keer een dikke tien . Auto had een paar problemen navigatie deed het niet open dak ging niet open . Navigatie had Burak mij vertelt , hij zei dat het goedkomt alleen door corona moet je even wachten . Werd vorige week gebeld breng je auto maar , vandaag opgehaald navi gemaakt opendak gemaakt , auto kompleet gepolijst en binnenkant schoongemaakt . Mijn voorbanden waren slecht ook splinter nieuwe banden gekregen . Werdt geholpen door Hakan en Burak .

Slecht

Auto op sites zijn al verkocht en na een week staan ze nog op internet te lonken. Alternatieve auto was 4.000 duurder. Slecht dames en heren.

Aanvankelijk prima doch nazorg miserabel.

Ik kocht een Skoda Superb en heb die zelf opgehaald. Prima wagen die heel goed bevalt. Echter er bleek geen verlichting in de kofferbak te zijn en een 2x beloofde update van de navigatie was niet uitgevoerd. Ik heb 3 e-mails hieromtrent verzonden zonder ook maar een bericht terug te ontvangen. op de verkoop aanbieding stond dat de wagen bij mij zou worden afgeleverd (zuid Limburg). Deze kosten heeft men bespaard omdat ik hem zelf heb opgehaald. Kortom de nazorg is in mijn geval miserabel.

Verkoop strategie

Ik had een leuk een bestelbusje gevonden op hun website en belde daarvoor maar werd mij verteld dat dit auto inmiddels verkocht is en dat deze eind van de dag weggehaald wordt wordt door de afdeling die dat regelt en direct wordt aan mij een auto aangeboden die totaal niet gelijkwaardig is aan wat ik op de website vond, een week later staat de auto nog steeds en als ik bel dan willen ze gelijk weten met wie ik gesproken had vorige week en wordt gelijk weer een andere auto die veel duurder en mindere eigenschappen heeft en als ik tegen de verkoper zegt dat ik dit raar vindt dat de auto’s die laag geprijsd zijn meestal met niet zichtbare kenteken zijn dan verandert zijn verkoop toon die aan het begin heel aardig was in een toon van ik ben al 16 min bezig met je en in die tijd had ik misschien 3 andere auto’s verkocht, niet aardig ook niet professioneel. Ik durf geen zaken meer te doen met auto service Haarlem.