• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Eerlijke auto’s. Deskundig en zeer vriendelijk. Beslist een aanrader voor het kopen van een 2e hands auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden hebben wij een Toyota Rav 4 aangeschaft bij Kreeft auto-service. Auto moest geimporteerd worden. De hele procedure is voortreffelijk verlopen binnen een korte periode. De auto is prima in orde en wij zijn er ook erg blij mee.De service is buitengewoon goed, daar valt niets op aan te merken. In het verleden hebben we ook andere autos van Kreeft gehad met de zelfde geweldige service, die eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Grote pluim.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bericht is een aanvulling op het vorige door mij geplaatste bericht.\r\n\r\nDe bij Kreeft Auto en Service gekochte Chevrolet captiva 3.2 v6 had na de aankoop nog enkele zaken welke niet helemaal in orde waren. \r\n\r\nMet de grootste blijk van service hebben ze de auto nog enkele dagen nagelopen (duurde wat langer door te bestellen onderdelen). Hierbij hebben ze alles netjes in orde gemaakt. In de tussentijd ons netjes en kosteloos voorzien van een leenauto.\r\n\r\nDikke complimenten voor een zeer klantvriendelijke en professionele onderneming.\r\n\r\nMijn vertrouwen in hun, bleek van begin tot eind juist. \r\n\r\nMet vriendelijke groet, \r\n\r\nPeter-Harm Bos

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige maand bij Kreeft Auto en Service een Chevrolet Captiva 3.2 v6 gekocht.\r\nZeer netjes te woord gestaan, veel informatie over de auto en de onderhoudshistorie gekregen.\r\n\r\nUiteraard niet over 1 nacht ijs gegaan. Maar een goed gevoel over de auto en een zeer goed gevoel en indruk van Kreeft Auto en Service hebben ons doen besluiten om over te gaan tot aankoop.\r\n\r\nBinnen een paar dagen nog tegen wat zaken betreft de auto aangelopen. Na contact met Kreeft Auto en Service kreeg ik direct de uitnodiging de auto langs te brengen.\r\n\r\nDoor de afstand en vakantie is dit bezoek in wederzijds overleg 2,5 week uitgesteld.\r\n\r\nBij het langsbrengen wederom hartelijk ontvangen en een vervangende auto meegekregen. \r\n\r\nVerwacht deze week de auto weer te kunnen halen en dat de aandachtspunten naar volle tevredenheid zijn opgelost.\r\n\r\nJammer dat de afstand te groot is (Alphen aan den Rijn naar Enkhuizen), anders ging de auto hier heen voor onderhoud. Bij een andere auto in de toekomst zal ik ze zeker benaderen. \r\n\r\nMet vriendelijke groet, \r\n\r\nPeter-Harm Bos

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht maar na twee mnd bleek mijn onderkant van de auto zo rot te zijn dat het levensgevaarlijk werd om door te rijden \r\nAuto kon ik naar de sloop brengen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en zeer netjes te woord gestaan en op al me vragen een goed antwoord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Kreeft Auto een auto aangeschaft, en ook in onderhoud gegeven, ik woon wel niet in de buurt maar hier is service zoals het hoort, ze zullen hun klanten helpen waar ze kunnen, en voor iedere uitdaging is een oplossing ik kan dit bedrijf een ieder aanraden, het land zit vol met handelaren en autobedrijven maar hier is een probleem niet Uw probleem maar wordt er gekeken naar een gedegen oplossing samen met de klant een vertrouwensband opbouwen zodat U gewoon weer een terug komt voor de volgende occasion of zo goed als nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al enkele jaren een tevreden klant met 3 auto,s die keurig worden onderhouden met niet te lange wachttijden en goede vakkennis. ook zijn de mensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Onlangs hebben zij nog een prachtige auto naar tevredenheid voor mij geimporteerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen en zeer behulpzaam!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, geen verhaaltjes, goede service en ze doen wat ze beloven

Over Kreeft Auto & Service