Het was allemaal perfect geregeld, ik mocht zelfs na sluitingstijd komen kijken voor een auto. Daarnaast zijn ze ook heel erg klantvriendelijk en is alles heel goed geregeld

Altijd welkom Levi! Dankjewel!

Doen wat ze beloven

Was op zoek naar een Ford B-Max ,deze gevonden bij House of Cars na proefrit en enkele afspraken over aanpassingen auto gekocht. Na een week stond de auto blinkend voorzien van een reuze strik klaar om mee te nemen. Alle aanpassingen waren uitgevoerd. Na enkele weken bleek de voorruitverwarming gedeeltelijk niet te werken. Een telefoontje was voldoende en binnen een week was de voorruit vervangen. Kan niet anders dan een 10 geven voor klantvriendelijkheid,kennis van zaken en service. Bedankt Danny en Koen jullie zijn een geweldig team.

Echte vakmensen

Na lang zoeken voor een fiesta st hier bij uitgekomen. Dit zijn echt vakmensen die met passie de autos verkopen en je alles willen laten zien en willen vertellen. Geen slijt ervan gehad om de auto hier te halen

Goede service en erg vriendelijk

Ik werd vriendelijk ontvangen, er werd goed geluisterd naar mijn wensen..

Top wagen!

Gebruik de Ford die ik bij Danny heb gekocht nu een tijdje, en ik ben zeer tevreden! Hij rijdt als een zonnetje. Qua service zit het ook wel goed. Mocht er iets met de auto zijn kan je Danny altijd bereiken. Had zelf een probleempje met de taalinstellingen van Ford Sync, maar na conclaaf met Danny is dat netjes opgelost. Uiteindelijk dik tevreden met m'n Ford.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf dat in alles liefde voor het vak, energie, frisheid en vriendelijkheid uitstraalt en dat ook levert. De bedrijfshal is ruim van opzet en proper. De eigenaar Danny en zijn kompaan Koen begrijpen heel snel wat je wilt, denken beiden goed mee en handelen kordaat. Er wordt echt nergens moeilijk over gedaan en alles wordt in het werk gesteld je een tevreden klant te maken/te houden. En dat is niet alleen zo als je daar komt voor de aanschaf van een auto, maar ook daarna. Wat mij betreft een juweeltje onder de autohandelaren!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Scherpe prijzen en goed mee - denkend!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren onze tweede auto alweer gekocht bij House of Cars ,de eerste was een prachtige scherp geprijsde fort fiesta ecoboost ,we werden heel vriendelijk geholpen door Danny de eigenaar van House of Cars ,met wat onderhandeling heel blij met de prijs,dus zodoende gisteren naar een inruiler (Suzuki) gaan kijken en ook daar gelijk een goede deal gesloten en weer zeer gastvrij ontvangen,door Danny de netheid (alles staat heel netjes en overzichtelijk geparkeerd )in de zaak en deskundigheid van Danny en Koen ,voelen we ons er op ons gemak,ook zeker niet het gevoel wat je op andere adressen ooit hebt,dat ze perce proberen een auto te verkopen.dus al met al een Topadres voor een mooie occasion.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe auto. Bij veel merken gekeken en uiteindelijk uitgekomen bij House Of Cars. Vanaf het eerste moment super opgevangen. Na de ford ST-3 bekeken te hebben meteen een proefritje gemaakt. Die beviel zo goed dat ik de auto heb gekocht en 2 dagen later heb opgehaald. Top garage!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 7 jaar en 170.000KM in mijn Focus ST gereden te hebben was ik me een beetje aan het oriënteren voor een nieuwere ST of een RS. Zo ben op de site van House of Cars terecht gekomen omdat daar vaak een aantal ST\'s en RSen op voorraad staan.\r\nDus regelmatig kijken.. Tot ik een witte Focus RS zag staan toen was ik verkocht.\r\nEen afspraak gemaakt met Danny en ben toen zeer vriendelijk ontvangen en een leuk gesprek gehad over het ontstaan van House of Cars en zijn passie voor Ford.\r\nDe showroom/hal ziet er erg mooi en netjes uit evenals de wagens die er staan.. \r\nZe zien er allemaal echt als nieuw uit. (mooier als op de foto\'s)\r\nDaarna natuurlijk bij de wagen gekeken en Danny vertelde vol passie over de mogelijkheden van de RS.\r\nDaarna samen een proefrit gemaakt en wat verschillende drive modes uitgeprobeerd en een leuk gesprek gehad over de mogelijkheden en de rij ervaring die deze auto\'s bieden.\r\nNatuurlijk de RS gekocht en met een zeer goede inruil prijs voor mijn oude ST.\r\n\r\nVorige week de RS opgehaald en hij stond mooi te glimmen en natuurlijk met de oranje strik.\r\nIk kon niet geloven dat ik daar mee naar huis ging rijden. :-)\r\nDanny heeft daarna nog diverse dingen uitgelegd over hoe alles werkt en mn iPhone aangesloten\r\nDaarna de rit naar huis en dat ging met een grote glimlach..\r\nAls ik deze wagen ooit inruil zal ik zeker hier terugkomen.. Maar ik denk dat dat wel even gaat duren ;-)\r\nAlls iemand een Ford wil beveel ik House of Cars zeker aan.\r\n\r\nIk wens Danny heel veel succes met House of Cars maar dat gaat zeker goedkomen!!\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren aan het kijken voor een mooie sportieve auto en kwamen al snel bij House of Cars uit , we hadden onze pijlen gericht op een rode Fiesta ST maar deze bleek al verkocht te zijn toen zagen we een Frozen White ST staan en hadden wij , mijn vrouw en ik, zoiets van dit is Hem , na wat gepraat te hebben met Danny werdt ons een proefrit aangeboden en met veel plezier stapte ik in samen met Danny ging ik het geweld aan.\r\nEenmaal teruggekomen van de proefrit stapte ik met een smile van oor tot oor uit de Frozen White ST, nu wist ik het zeker deze moest het worden en samen met mijn vrouw hebben we de keuze gemaakt deze ST gaat mee naar Limburg en vandaag was het zover we konden de ST ophalen bij House of Cars met kippenvel op onze armen traden we binnen in het welhalla van de ST en RS daar stond hij dan gepoetst en onderhouden met een mooie oranje strik op onze nieuwe Ford Fiesta ST, een verfrissend gevoel kwam over ons heen en met trots liepen we naar onze auto toe Danny kwam ons tegemoet en verwelkomde ons hartelijk met een big smile op ons gezicht handelden we de zaken af en kregen we de sleutels mee .\r\nDe hele rit naar huis toe alleen maar met een big smile op ons gezicht alleen al van de auto en het rijgenot .\r\nDe volgende auto gaan we zeker weer bij Danny kopen wat een expert op het gebied van auto\'s en deskundigheid heeft die man helemaal TOP de service TOP alles TOP .\r\nDanny nogmaals bedankt voor goede service en kwaliteit en kennis helemaal TOP.👍👍👍👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen goed geholpen en weten waar ze over praten

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk en alle afspraken waren keurig uitgevoerd of opgelost

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goed geholpen door Danny. Nam alle tijd voor ons en niets was teveel. Uiteindelijk hebben we de auto niet gekocht, maar dat zegt niets over House of Cars. We willen nog even wachten met de aanschaf van een auto. Als we toch tot een aanschaf overgaan, dan gaan we absoluut weer terug naar Danny!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eindje rijden voor ons maar onze nieuwe auto hier gevonden. Met dank aan Danny die ons zeer goed heeft geholpen.\r\nWe hebben al afgesproken om over 2 jaar ofzo weer te komen om onze auto in te ruilen haha.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf House of Cars kan ik zeker aanbevelen, ik heb expres even gewacht met het schrijven van een review omdat er bij de aanschaf van de auto wat mis was met de bandenspanning sensor. Danny heeft echter het probleem netjes en kosteloos opgelost. Ook de informatie verstrekking verliep soepel en is prima bevallen. Mijn auto rijd super en ziet er als nieuw uit, ik moet zeggen dat eigenlijk alle auto\'s die in de garage staan er goed uitzien dus ook voor toekomstige kopers. Hier zit je goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klant vriendelijk en meedenkend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superblij met onze nieuwe ford fiesta st line 😀😀\r\nKeuze uit 2 auto\'s en toch voor onze droom gegaan.\r\nGoed geholpen en een mooie deal gemaakt. \r\n@Danny super bedankt!! En ook voor je extra stukje service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Menig merkdealer kan van deze heren leren hoe je auto’s moet verzorgen en passie moet overbrengen naar een potentiële klant. Mede door deze positieve houding naar de klant is een succesformule gegarandeerd! @Koen, dank voor het vertrouwen met de aankoop van mijn ST! @Danny, ik wens je succes met het verder laten groeien van dit prachtig autobedrijf! De lach op mijn gezicht om in deze schitterende Focus ST te kunnen rijden is ongekend! \r\nGroet Mark

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn Ford Ka 1.2 Titanium X opgehaald. Wat een prachtige auto 😍. Ik ben niet alleen blij met mijn auto, maar ook met de goede service bij deze mooie autogarage. \r\nDanny je hebt hart voor je zaak, en voor het merk Ford. Je koopt alleen maar topauto’s in. Auto’s die je zelf ook zou kopen. Je denkt mee met de klant, en doet hier alles voor. Er zat een plekje op de auto die bijgewerkt moest worden. Omdat de verf moeilijk droogt, (parelmoer), bleek het plekje nog een laagje nodig te hebben. De auto was nog niet klaar. Dit vond je echt verschrikkelijk, en je bood aan om het plekje aan huis bij te laten werken. Echt top! Jullie hebben er een klant bij. Hier zou iedereen een auto moeten kopen! Danny en natuurlijk Koen zijn sympathiek, heel kundig. Bedankt voor alle uitleg, en geduld, en ik gun jullie het allerbeste. 👊🏼

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier vorig jaar een fiesta hier aangeschaft en heb er nooit problemen mee gehad. Dit jaar wilde ik dan ook de stap naar een ST maken en dus vroeg ik of ik erin kon rijden en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ik ben 2 keer terug gekomen om in verschillende ST\'s te rijden en heb de stap uiteindelijk gemaakt. Het fijne van house of cars vind ik dat je totaal niet geforceerd wordt om iets te kopen en je altijd welkom bent, ze weten wat ze hebben en geven een goed inruilprijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ‘Ik zou nooit een auto kopen bij een “handelaar”!’ Totdat ik tegen een juweel van een focus wagon st3 aanliep op autoscout. ‘Shit’ dacht ik, een handelaar. Met alle vooroordelen op zak toch maar naar de revieuws gekeken voor dit bedrijf. En Ik moet zeggen verbazingwekkend positief. Niet enkel over het verkopen van auto’s maar er staan ook fantastische belevenissen en bijzondere verhalen in. Dit gaf me een goed gevoel en ik besloot in het diepe te springen.\r\n\r\nAfspraak gemaakt met Danny en samen een proefrit gemaakt. Eerste indruk was direct top. Heel vriendelijk en ongedwongen. Ik moest hem bijna overtuigen van de aankoop in plaats van andersom..... Goed advies waaronder ook de negatieve zaken wat ik kan waarderen. (auto is relatief stug, verbruikt meer dan gemiddeld en is wat krap op de achterbank) Dus niet alleen mooie verkooppraat! \r\n\r\nNu mijn vrouw nog overtuigen. Een dag later nogmaals een proefrit gemaakt maar nu met mijn vrouw achter het stuur. Alles wederom top verzorgd. Uiteindelijk overgegaan tot aankoop van deze fantastische wagen. Auto is aantoonbaar dealeronderhouden en verkeerd werkelijk in Nieuwstraat. De prijzen zijn scherp en fair dus waren we snel rond. \r\n\r\nDe auto kreeg volgens afspraak nog een onderhoudsbeurt en APK welke allemaal keurig zijn uitgevoerd. Enkele zaken moesten worden vervangen welke ook direct uitgevoerd. \r\n\r\nWat me opviel is de passie en het perfectionisme waarmee Danny zijn auto’s aanbied. De auto’s staan letterlijk op de millimeter nauwkeurig uitgelijnd. Wat me ook opviel was dat er geen goede Matten set in de auto zat maar een oud vies matje?!? Ik dacht nog dat moet ik even melden wanneer ik de auto ophaal. Dat was niet nodig, bij afhalen van de auto lag er een keurige nieuwe “House of Cars” Matten set in de wagen. Meest bijzondere nog de reden hierachter: ‘ ja dat doen we altijd pas bij afhalen, het is hier een beetje stoffig en zo voorkomen we witte voetstappen in de wagen....’ Detail detail! Heerlijk! \r\n\r\nIk kan zoals in de meeste reviews het bedrijf aanbevelen maar ik zou de zoveelste in rij zijn! Ik doe het even anders:\r\n\r\nIk spoor bij deze officiële dealers aan om eens een kijkje te nemen bij Danny om te beleven waar het om draait. Wellicht leren ze nog wat..... \r\n\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenaar Danny heeft veel oog voor service en de klant is hier nog echt koning. Direct een goede sfeer. Veel keuzemogelijkheden met een nette prijs/kwaliteit verhouding.\r\n\r\nVoor toekomstige auto\'s kom ik hier zeker terug!

Industrieweg 1

5627BS Eindhoven