Zeer tevreden met mijn Focus ST

Ik rij nu bijna een maand rond in mijn Ford focus ST uit 2013. Ik heb deze auto van een andere klant van House of Cars overgekocht en mijn oude Fiesta ingeruild. Nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop en de service van House of Cars! Bedankt House of Cars!

TOP BEDRIJF, BESTE IN ZIJN SOORT

Dit was voor ons de 2e keer dat we daar een auto hebben gekocht. Natuurlijk omdat de eerste keer uitstekend is bevallen. Dit is echt geen normale dealer die je normaal gesproken tegenkomt. Danny en Koen doen net dat ene stukje extra. Super service en simpelweg hele mooie en goede auto's. Wij hadden een zoekopdracht voor ze, een Ford Focus ST3. We hebben een paar weken moeten wachten maar het was het wachten waard. Er werd ons eerst verteld dat ze ons aangenaam gaan verrassen. Nou, dat is gelukt!! Niet normaal wat voor auto we hebben gekregen. Daar is het alleen niet bij gebleven want we hadden ook andere wensen, tunen bijvoorbeeld maar ook een onderhoudsbeurt. Ook dat hebben ze voor ons geregeld. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. Ze hebben verstand van auto's.We weten echt wel waar we onze volgende auto gaan kopen, bij HOUSE OF CARS!. een ford liefhebber(zeker de iets sportievere uitvoeringen) moet hier geweest zijn. Danny en Koen, nogmaals bedankt en ga zo door. Jullie zijn gewoon een aanvulling op de markt en weten echt wel waar jullie mee bezig zijn en waar jullie over praten. Jammer dat je maar 5 sterren kan geven.Wat ons betreft 10 sterren!

Prima netjes geholpen. Vriendelijk en een duidelijke uitleg van de verkoper. Zeker een aanrader

Goede plezierige ervaring.

Goede en vriendelijke uitleg. Goede service. Uitstekende aflevering !

Top bedrijf met super service

Eerlijk, betrouwbaar, klantvriendelijk en gastvrij. Een bedrijf waar wij graag terugkomen. Zonder opdringerigheid kregen wij alle tijd om een beslissing te nemen tot aankoop van de auto en om een proefrit te maken. De dag nadat wij onze Ford Kuga hadden gekocht ontdekte we dat de mobiele telefoon niet te koppelen was. Ondanks dat we geen garantie hadden genomen heeft Koen er alles aan gedaan om het te repareren. Dank je wel Koen en Danny voor jullie service.

Hebben ze de auto die je zoekt niet in de winkel dan zoeken ze hem wel voor je

Sinds enkele maanden geleden een super mooie zwarte focus ST3 gekocht bij House of Cars , maar de wens van een ST 3 Facelift bleef me toch achtervolgen , sindsdien aangemaakt met het ST virus zeg ik regelmatig , na mijn wensen kenbaar gemaakt te hebben o.a. alle denkbare opties en niet teveel km op de klok zijn ze op zoek gegaan naar een bomvolle stealth grey uitvoering waar ik binnenkort trotse eigenaar van ben , alles wordt netjes geregeld door de mannen met een autohart.

Auto zo als afgebeeld en omschreven. Uitgebreide proefrit geen probleem.

Ontvangst met koffie. Ruim de tijd om auto te bekijken. Een uitgebreide proefrit mogelijk zonder verkoper. Alle vragen worden beantwoord en geen no-nonsense verkooppraatje. Auto direct meegenomen en afgezien van poetsbeurt en APK verlenging (was nog 4 maanden) Nu maand in bezit. Alles werkt en tot nu toe geen verborgen gebreken. Enige minpunt...je krijgt geen garantie. Dit wordt je wel verteld voordat je de koop sluit. Nu hopen dat met de APK in april geen gekke dingen uit de hoge hoed komen.

Prima zaak

Gemoedelijke zaak met een prettige sfeer. Leuke enthousiaste eigenaar. Eerlijke handel en passie voor het werk, dat is als klant leuk om te ervaren.

Eerlijk en betrouwbaar

Inmiddels al mijn tweede auto gekocht bij House of Cars. Eerlijk en betrouwbaar zijn toch wel de sleutelwoorden. Danny en Koen zijn eerlijk en duidelijk. Zelfs nadat ik de auto al had gekocht en betaald, zag Danny dat er toch een deukje in de motorkap zat en heeft ook dit nog keurig weg laten werken, dat is toch top service. Hoeft hij niet te doen, maar dit soort dingen doen ze bij House of Cars dus gewoon wel.

Vriendelijk, eerlijk ,betrouwbaar bedrijf.

Als zeer prettig, altijd bereid om je vragen te beantwoorden of je te helpen. Groot pluspunt is dat Danny zelf een autoliefhebber is en dat ook laat zien.

sjak van ekert

het is een zeer netjes bedrijf en ook klantvriendelijk , heb daar een fiesta gekocht en er waren wat probleempjes die zijn netjes opgelost . oh ja over netheid gesproken , ze hebben mijn velgen geprobeerd te jatten dus ik reed met 1 bout minder op de weg wat een rotgeluid geeft , is koen persoonlijk gekomen om de bout weer vast te zetten , dat was echt zeer!!!!!!! netjes verder kan ik over house of cars alleen maar positief zijn , de autos zien er zowel van buiten als van binnen netjes uit house of cars ( koen en danny) RESPECT voor wat jullie doen

Top bedrijf met kennis en top service

Prima garage met veel kennis nette auto’s en goede service Zeker de moeite waard

Super service!!!

Weer 2 mooie nieuwe auto's gekocht met wederom prima service. Bedankt Danny en Koen.

Geweldige service en geen onzin verhalen.

Voor de 2e keer een auto gekocht bij deze topzaak. Zeer goed geholpen en de service is te gek. Onze volgende auto gaan we zeker weer hier aanschaffen. We zijn blij met Danny en geen spijt gehad dat we daar ooit heen zijn gereden. Is zeker de rit van 5 kwartier waard. Elke keer weer. Groetjes Steef en Natasja

Optimaal klantgericht

Vandaag mijn 2e Ford KA bij House of Cars opgehaald. Super service, het jonge enthousiaste team denkt mee met de klant, ze zijn flexibel en kwamen weer met een uitstekende deal en een uitvoering die je niet iedere dag tegen komt. Top!

Super mensen met een Ford hart

Als je hier binnen komt dan ademt het bedrijf Ford uit en Koen en Danny hebben echt geen gewoon hart maar een ford hart. Ze praten echt vol passie over de auto's en dringen niks op aan de klanten. Voelde alsof ik hier al jaren kwam, zoveel warmte stralen deze Ford boy's uit. Zo nu genoeg geslijmd. Vriendelijke mensen met respect voor hun klanten die ze graag binnen hebben en ze daar ook willen houden. Niks is hun te veel en en dringen je niks op. Als er nu niets bij staat wat je zou willen dan de volgende keer. Kan niet wachten om de Focus ST-Line op te gaan halen. Koen heel erg bedankt.

Professioneel bedrijf met een uitstekende service

Warm welkom; je wordt goed geholpen en ze nemen de tijd voor je.

Dankjewel Jeroen!

Super goed

Zeer goed geholpen en super blij met mijn nieuw fors focus sport, bedankt ook namens mijn dochter al had ze liever de strik mee naar huis genomen😂😂groetjes Roel.

Haha, dankjewel Roland!

Goed geholpen bij zoeken naar Focus ST

Goed geholpen bij zoeken naar Focus ST, niet gepusht op het kopen van een auto. Alle tijd gekregen om meerdere auto's te bekijken die ze hadden staan en test rijden. Zou hier zeker terug komen voor eventueel aanschaf volgende auto.

Super review! Bedankt! :-)

Top geregeld allemaal

Netjes en klantvriendelijk. En eerlijk

Thanx Ruud!

zeer betrouwbaar doet wat hij zegt

danny en ik hebben heel wat beleefd om de door mij gekochte auto op kenteken te krijgen papieren niet opgestuurd door vorige eigenaar toen wel opgestuurd maar papieren kwijt bij dhl toen de papieren weer boven water waren. lag de rdw eruit met de site konden we nog niet op kenteken zetten ben toen op de groene platen van danny naar huis gereden.en volgende dag op naam gezet.al met al een heel gedonder maar danny zei steeds het komt goed en het is goed gekomen rij nu al een paar weken met veel plezier rond in mijn ford focus st danny nogmaals bedankt en we drinken nog eens een biertje

Outstanding

It’s been a month now since I bought my second hand Ford Fiesta from House of Cars.I am very satisfied with my car.Thanks to Danny for helping me out. Me being an expat I was completely new to the way of working with respect to buying a car in Netherlands.So I had lot of questions for Danny.Danny answered all my questions with patience and clarity.This man knows what he is speaking and you can feel from the conversations that he strives to sell a good quality car. Danny is very trust worthy and you can have a 100% guarantee that he will sell you a good quality car for the price you pay. I for sure would recommend House of Cars if you are looking for a good and trust worthy company to buy your second hand car.

Thanx again Mani!

Super goede service

Heb sinds een week mijn rode ford fiesta st bij jullie gekocht waar ik heel erg blij mee bent echt een super auto en waar ik hele goede service en advies heb gekregen van Koen munnichs super bedankt daarvoor!!😎👍👌 En als ik vragen heb kan ik altijd bij Julie terecht geen vraag teveel en word goed gewaardeerd zoals het hoort ga vooral zo door super jongens van house of cars!!👌👍😎 Met vriendelijke Groeten Cris een zeer tevreden klant.

Nogmaals bedankt Chris!

Mannen met een auto hart en zeer gastvrij !!

Was al meerdere malen binnengelopen en altijd ongedwongen en gastvrij te woord gestaan . Zowel eigenaar Danny en assistent Koen beiden mannen met een groot hart voor auto's. Overal wordt in meegedacht zowel in de aankoop als inruil van de auto. Inmiddels de tweede auto bij hen gekocht met volle tevredenheid . Top bedrijf met een breed specialisme.

Dankjewel Rob!!

In een woord: Top!!

House of Cars is een betrokken en persoonlijk bedrijf. Ze denken met je mee en zijn eerlijk in hun advies. De auto die ik daar gekocht heb bevalt erg goed! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik daar nog lang mee vooruit kan!

Dankjewel Robin!! :-))