Eindelijk een betrouwbare autohandelaar.

Bij binnenkomst eerst tijd voor een kop koffie.Chris stelt je gelijk op je gemak. Tijdens onderhandeling netjes te woord gestaan. Hij legt alles duidelijk uit en hij houdt zich aan zijn woord. Auto is netjes en volgens afspraak afgeleverd. Nette prijs voor je inruilauto en een mooie scherpe prijs voor de aankoop. Kortom met een zeer goed gevoel gisteren de prachtige MB opgehaald en de eerste indrukken zijn fantastisch. Ik kan iedereen die op zoek is naar een auto niet verder te zoeken maar naar A27 te gaan.

Voor het eerst een auto gehaald bij a27, Ondanks Corona kon ik er gewoon terecht, helemaal Coronaproof. Uitmuntende service en zeer klantvriendelijk.

Met een woord TOP!!

Ik haal al jaren mijn auto's bij A27 auto's. Fantastische service, vriendelijk personeel !! Mooie auto's tegen betaalbare prijzen. Een van de weinige auto verkopers die ik 100% vertrouw. Chris super goeie vent, eerlijk en oprecht!! Aan mij heb je een klant voor het leven..A27 Auto's TOP BEDRIJF!!!

Uniek

Mijn ervaring is zeer positief. De eigenaar gaat netjes met de klanten om. Ook de aftersales is netjes. Dank je A27 auto's voor de goede service.

Goed geholpen, vriendelijke service

Klantvriendelijk, zakelijk en duidelijk

Wij hebben een zeer goede ervaring met a27 auto’s! Ondanks Corona alles keurig coronaproof kunnen regelen en voor ons gezin hebben wij nu een zeer jonge topauto ! Daarbij kregen we voor onze oude auto een goede en normale prijs terug. Kortom bent u op zoek naar een goede leverancier met ruime keuze aan auto’s ? Twijfel niet en ga naar a27 auto’s!.

Geweldig geholpen snelle service eerlijke mensen

Top service mooie auto’s strakke prijzen

Ik werd vriendelijke te woord gestaan en mijn vragen werden beantwoord.

Topservice!

Fijne en vlotte service. Heel blij met onze inruil.

Klantvriendelijk en goede service

Is direct en duidelijk, komt afspraken en toezeggingen na.

Na een stevige maar vriendelijke onderhandeling zijn we eruit gekomen op basis van een win - win deal. Alles werd keurig en volgens afspraak afgerond. Voor de volgende auto ze me zeker terug.

goede service

na een half jaar kwam telkens tijdens het starten een fout melding op het dashboard. even gebeld en kon hem meteen brengen ,nog een leenauto meegehad. Alles opgelost , zonder gezeur ,even een review op de site zetten gaf voldoende voldoening zeker een adres om nog eens een auto te kopen

Werd op de afgesproken tijd bij mij thuis afgeleverd.

Op maandag het eerste contact met A27 auto’s, via mail en later via de berichtenchat van Marktplaats. Uiteindelijk op woensdag tot een voorlopige deal gekomen, mits men mijn inruilauto ook kon bekijken en ik natuurlijk de mogelijke aankoop. Afspraak gemaakt voor vrijdag en om 11:35 kwam Gerrit voorrijden. Auto uitgebreid bekeken en een proefrit gemaakt. Alles functioneerde naar tevredenheid en daarna direct de aankoop/inruil afgerond. Nog even bij de eigen garage de zomerbandenset opgehaald en weer keurig thuis afgezet door Gerrit. Wat later op de dag alle boekjes van de auto doorgenomen, maar helaas, de op de website toegezegde onderhoudshistorie was niet aanwezig. Daar een mailtje voor geschreven, maar nog geen antwoord ontvangen. Vandaar mijn 4 sterren, anders waren het er beslist 5 geweest.

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Zéér goede garage ,de auto zou eerst kosteloos gebracht worden naar Delden maar bij nader inzien wouw ik hem toch zelf ophalen om te kijken hoe die rijd en toen ik hem meenam kreeg ik ook nog een volle tank benzine .ik heb de auto toen een week niet gebruikt, toen ik hem weer wilde starten bleek dat de accu kapot te zijn heb gelijk gebeld en kon op kosten ván a27 een nieuwe accu plaatsen. Dus een garage om aan te bevelen

Duidelijk en klantvriendelijk zoals altijd !

een vriendelijke en goede service

Er werd geleverd volgens afspraak.

Top en eerlijk bedrijf

Zeer vriendelijke mensen en verkopen auto's voor eerlijke prijs, mocht ik nog in de toekomst een andere auto nodig hebben, dan kom ik hier zeker weer langs

Snel geholpen en goede deal kunnen maken!

Op zoek naar een goede tweedehands auto kwamen we bij A27 auto’s terecht. Zaterdag de deal rond gemaakt, afgesproken dat de auto woensdag daarna klaar zou staan. Maar we werden een dag eerder al verrast met een telefoontje dat we de auto konden ophalen. Dank voor de goede en snelle service. Echt een topbedrijf A27 auto’s!!

Heel tevreden!

Snel reactie en fijn dat er ondanks alle Corona-beperkingen toch een mogelijkheid was om een prachtige auto te kopen!

De zoveelste prima auto gekocht bij A27

Een paar maanden geleden onze vorige auto mooi kunnen inruilen voor een prachtige vrij nieuwe Renault. Al 26 jaar kopen we onze auto bij A27 in Gorinchem en al die jaren genoten van de goede service (en koffie). Nu weer heerlijk hoog rijden in de Renault. Trekhaak eraan zetten was ook zo gedaan. Complimenten voor Chris, Leander, Piet en het hele team van A27. PS Bij de volgende auto krijgen we bos bloemen!

Super goed geholpen

Echt super fijne mensen bedankt

goede service

fijne verkoper welke meteen vertrouwen gaf en serieus in gesprek ging

fijne hulp

goede hulp voor het maken van proef rit niets was teveel ondanks de plaats waar de auto stond

In één zin, het bedrijf waar je moet zijn voor een auto

Vriendelijke ontvangst, Bereidwillige medewerking, Prima auto autokeuring nul issues Extra regelen thuiskom wiel en matten Flexibele garantie voor weinig. Nazorg, hand boekje wordt nagezonden. Kortom een auto bedrijf waar je met plezier en vertrouwd een auto kunt kopen.

top service!!!

Wij zijn hartelijk ontvangen en vriendelijk geholpen. Auto zag er uit als nieuw en reed perfect. Voor de auto werd een eerlijke prijs gevraagd en het geld is de auto zeker waard. Absoluut een aanrader om hier een auto aan te schaffen!

Schelluinsestraat 7

4203NJ Gorinchem