open en eerlijke behandeling, daar vroeg ik om en die kreeg ik!

ik kwam voor specifieke auto, gevonden op AutoTrack: op zondag telefonische afspraak gemaakt hoewel winkel toen dicht, op maandag korte proefrit gemaakt en aansluitend correct zaken gedaan, op woensdag auto opgehaald nadat Leandro tank nog even had gevuld.

Eenvoorbeeld voor vele garages, eerlijk en betrouwbaar

Na een jaar probleemloos gereden te hebben met een Mercedes b 180 cdi, destijds gekocht bij autobedrijf A27. Heeft hij vandaag een onderhoudsbeurt gehad. Zoals vanouds een hartelijk ontvangst en super geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om eens langs te gaan, mooie voorraad auto's voor ieder wat wils en voor onderhoud een uitstekend adres. Heren bedankt, ik kom zeker weer langs al is het voor de koffie.

Prima geholpen

Goed geïnformeerd en geholpen.

Trekhaak goed geregeld

We hadden een mooie Renault Kadjar gekocht bij A27 Auto's. Die auto rijdt heerlijk, met lekker hoge zit en daardoor goed uitzicht. De trekhaak was ook zo geregeld. Topservice opnieuw, al meer dan 25 jaar lang klant en altijd OK.

Nette auto’s en goeie service

Zakelijke weer netjes op weg geholpen en kunnen wij weer veilige kilometers maken.

Op Koningsdag een mooie auto gekocht. Geweldige service. Ik ben zeer tevreden!

Vriendelijke verkopers !

Gister RENAULT CLIO GEKOCHT! TOP AUTO mooi schoon netjes. Ondanks corona werden we heel goed geholpen. Heel vriendelijke verkopers. Ze hebben daar zoveel autos dat je moeilijk een keuze kan maken. IK RAAD IEDEREEN A27 AUTO'S AAN.

Ik heb al twee auto’s bij dit bedrijf gekocht

Deze auto's bevallen uitstekend. Ik waardeer de wijze waarop er zaken gedaan wordt.

al 2 autos gekocht! echt blij ermee :D

Afspraak is afspraak

Vorige maand een auto gekocht bij Chris van A27 auto's, deze werd geleverd zoals afgesproken. Alle puntjes netjes bijgewerkt en gemerkt dat na het afleveren van de auto je nog steeds geholpen wordt ;) Nu op naar vele veilige kilometers.

Zeer klantvriendelijk, ze doen wat mogelijk is

In korte tijd twee zeer positieve ervaringen. Twee keer n.a.v. een storing, doordat een lampje ging branden. Ik mag direct naar de monteur rijden, die de auto uitleest. Zo snel als mogelijk volgt de reparatie, waarbij gelet wordt om dit zo effectief en goedkoop mogelijk te doen. Bedankt voor deze service.

Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar

Ik heb vandaag een fijne ervaring gehad bij de aankoop van mijn nieuwe auto. A27 onderscheid zich van andere verkopers met o.a: - klantvriendelijkheid - geen snelle verkopers praatjes - eerlijke onderhandeling en klantenservice - scherpe prijzen Wat me overigens opviel is dat alle auto’s er gelikt uitzien, zowel het interieur als het exterieur.

Echt super fijn geholpen,bedankt a27 auto's en tot de volgende fantastische occasion

Vriendelijke personeel. goed geholpen.

Na jaren weer naar een autobedrijf om inruil te doen . De ontvangst en goede begeleiding deden mij niet verder zoeken . Ik kreeg een goede inruil en goede service op aangeschaft auto . Er worden duidelijke afspraken gemaakt . Prima service .

Aanrader om een auto te kopen.

Uitstekend en vriendelijk geholpen. Correcte afwikkeling en goede after sales . Een aanrader dit bedrijf. Zij komen na wat zij beloven. Top.

Top bedrijf!!

Ze helpen je met liefde en jullie verdienen 10 sterren ❤️❤️

Zeer vriendelijke medewerkers in voor een grapje en de koffie wordt direct aangereikt helemaal top.

Ze waren behulpzaam en klantvriendelijk

Toen ik binnen liep om mijn Fiat Punto EVO te ruilen met een BMW van hun werd ik heel erg warm ontvangen. Meteen boden ze mij koffie aan en binnen no-time waren hadden wij al een deal gesloten. Ze zijn niet te moeilijkste en beide eigenaren waren heel aardig en behulpzaam. De afronding ging vlot en binnen een uur reed ik met mijn nieuwe BMW vandoor. Klasse mannen! Zo hoor je een klant te ontvangen!

Zeer goede service

Zeer goede service, eerlijke handel. Het was de reis vanuit het hoge noorden zeker waard.

Topservice, mannen!

Een mooie Renault Scenic gevonden bij A27 Auto's en een prima inruilprijs gekregen voor mijn oude Scenic. Tevens is er een trekhaak op gezet voor een schappelijke prijs. Bijzonder klantvriendelijk behandeld, ook toen er nog een probleem was met de accu. Ik kon direct langskomen en de accu werd meteen vervangen door een nieuwe. Topservice, mannen!

Top in 1 woord!

Heb mijn camper hier verkocht voor een goede prijs. Ben netjes geholpen hier ook door Chris en heb ook mijn auto hier gekocht bij a27 inkoopdienst.

Top bedrijf, Netjes geholpen bij het uitkiezen van mijn auto

Ik kwam binnen en ik werd gelijk goed ontvangen door de verkoper Chris, Hij bood me een lekker bakkie koffie aan. Ik kwam voor een Renault. Verkoper wist duidelijk waar hij over praatte. Ik had geen garantie op de auto en na 3 maanden is mijn waterpomp kapot gegaan, Hebben zij die alsnog voor mij vervangen kosteloos! Al met al een top bedrijf!

Top geholpen

Super geholpen nette mensen Voelt je meteen op je gemak

Vlot en vriendelijk

Zeer goed geholpen