Bedankt

Super geholpen en blij met mijn nieuwe auto a27 auto’s bedankt!

Topbedrijf

Super bedrijf, net een auto gekocht daar voor een mooie prijs. Ik ben geholpen door de eigenaar zelf. Vriendelijke mensen

Super goed geholpen

Fijn auto bedrijf

Prima bedrijf

Prima bedrijf ik heb er vanmorgen me 2e auto gekocht en ben zeer netjes geholpen

Zo blij met me Captur

Alles op en top geregeld, vriendelijk en top service.

Netjes en vriendelijk geholpen bij A27 auto’s!

Wij hadden online een auto gezien die we wilden bekijken. De auto werd netjes voor ons buiten gezet en we konden een proefrit maken. We zagen nog wat kleine dingetjes bij de auto maar dit is allemaal netjes gemaakt en opgelost! Drie dagen later werden we gebeld dat we hem op konden halen. Alles is netjes afgehandeld en de mannen zijn erg vriendelijk! Wij raden A27 auto’s zeker aan!

Goed adres voor een super occasion

Prima garage...medewerkers zijn zeer hulpvaardig....je mag zelfs appen op hun privé telefoon...ook 's avonds. Als er iets is met de auto lossen ze het altijd op.

Fijn bedrijf net goede service achteraf

perfect

Wij kochten een mokka-X. Een sterretje in de voorruit werd zonder problemen opgelost.Prima service. Ik ontdekte na enige tijd dat de auto in het audiosysteem geen DAB+ functie heeft. Geen moment aan gedacht dat bij importauto's de specificatie kan afwijken bij auto's die standaard in Nederland geleverd zijn. Na mijn opmerking kreeg ik een telefoontje dat men dit ook niet wist en er wordt gezocht naar een oplossing. Dit is service die gewoon een 10 moet krijgen. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt zelfs niet bij een merkdealer. Bij een volgende auto rij ik graag de extra kilometers om eerst hun voorraad te bekijken voordat ik naar een ander ga. Ga zo door A27 verkoopteam. Bart

Goed geholpen en goede kwaliteit aan occasions.

Ik werd uitstekend geholpen en heb een hele mooie deal gekregen voor het soort auto wat ik heb gekocht.

een mooie koop

Wij waren opzoek naar een jonge tweede hans met de volgende wensen/vereisten: - een mpv: we gebruiken de auto voor personenvervoer; goederenvervoer en kampeerdoeleinden - dakrail om de autotent te bevestigen - trekhaak Wij vonden bij A27 een Peugeot Tepee uit 2017 die er als nieuw uitzag en als nieuw reed Kortom wij vonden de juiste auto voor € 11.000,- met een scherpe inruil van € 1500,- voor onze Fiat doblo uit 2008 Ook de onderhandelingen gingen vlot en naar wens!

Keurige service

Goed geholpen, zeer tevreden

GEDULD, MEEDENKEND, EFFICIËNT, BEREIKBAARHEID - TOP TOP TOP

Ik heb lang getwijfeld over een auto en meneer heeft heel veel geduld gehad en heel meedenkend over mijn keuze. Zelfs overgewerkt, zodat ik mijn zaken kon regelen om alles af te ronden. En kon het direct dezelfde dag meenemen. Super tof en zo blij! Nu terug naar Rotterdam. Het 2 uur rijden was het waard !!!

Camper

Ik heb een mooie camper gekocht bij a27 auto's

Mooie auto gekocht!

Goed geholpen zeker aanrader.

Goede service, goed bereikbaar. Erg vriendelijk geholpen. En nu op naar vele veilige kilometers in mijn 2e hands auto.

Klantvriendelijk!!!

Mooie auto gekocht a27 auto’s bedankt!!!

Goed geholpen en hele nette bedrijf!!!

Super goed geholpen!

Super goed geholpen

Net bedrijf lost problemen op

Op 24 mei een MB CLK 320 gekocht, achteraf wat problemen , maar die zijn opgelost.

Beste bedrijf in nl!!!

Top service en je wordt vriendelijk verwelkomd en dan kan je in het showroom wat gigantisch groot is en mooi schoon gehouden rond gaan kijken, ze hebben ook hele lekkere koffie en a27 auto’s gorinchem zeker aanrader allerlei auto’s te halen daar!!!

Zeer klant vriendelijk geduld voor de klant

Prima verkoper mensen super klant vriendelijk heb weinig te klagen krijgt ook netjes de tijd om even rond te kijken en test rit te maken

Win-win situatie

In oktober een Audi TT MK2 gekocht bij A27 auto's. Na een paar weken ging het oliepeil lampje branden. Vervolgens bleek dat de auto 1 liter olie op 600km verbruikte wat natuurlijk veel te veel is. Onderzoek op internet leerde al snel dat TFSI 1.8 en TFSI 2.0 motoren uit die tijd bekend staan om hun toenemende olieverbruik wat uiteindelijk fataal kan zijn voor de motor. A27 auto's bleef meedenken en toen duidelijk werd dat revisie van de motor (honen cilinders, nieuwe zuigers en veren, etc.) de enige oplossing was heb ik met A27 auto's uiteindelijk een mooie win-win situatie kunnen bereiken: A27 auto's deelde in de kosten en ik heb een zo goed als nieuwe motor. Bedankt hiervoor!!

Betrouwbare meedenkende medewerkers, een aanrader!

Ik heb hier mijn eerste camper gekocht, prima begeleiding omdat dit voor mij een nieuwe ervaring was. Zeer tevreden over de contacten zowel met de verkoop als met de technische medewerkers. Klantgericht en betrouwbaar, uitgebreid aanbod. Een bezoek waard.

Top bedrijf, 100% klantgericht!

Men is gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Heldere communicatie tijdens de aankoop tot en met de levering. Er heerst een fijne sfeer in het bedrijf en het aanbod is ruim. Men heeft werkelijk alles, tot in de puntjes, voor ons geregeld. Dit bedrijf is een echte aanrader!