Zo slecht als wijkopenautos.nl is. Zo fantastisch word je geholpen bij A 27 auto. Bedankt voor de snelle service en de vriendelijke ontvangst! Hier werken mensen die zich aan hun woord houden, TOP!

Top bedrijf!

Heel blij met mijn suzuki swift. Goede service!!

Vorige week hebben wij onze auto ingeruild en een nieuwe auto gekocht (Renault Clio). Wij zijn super blij met de auto en hebben er al erg veel plezier van gehad. Werden erg vriendelijk ontvangen en super fijn geholpen door een top verkoper! Wij bevelen deze garage zeker aan!

Gisteren onze auto verkocht voor een goede prijs ondanks dat we er geen auto gekocht hebben. Houden zich aan hun woord. Wat eerder afgesproken is komen ze ook na.

Super service, paar weken geleden me beauty witte VW tiguan R Line gekocht en nog steeds super blij mee!

Afgelopen zaterdag een mooie auto gekocht bij A27 Autos. Bedankt voor de goede service heren ik kom in de toekomst zeker terug!

Ik ben Blij met mijn nieuwe auto. Ik ben goed geholpen en alle afspraken zijn nagekomen. Ik beveel a27 auto\'s aan andere aan en zou zelf ook weer hier in de toekomst auto kopen. Groeten Janneke

Heel blij met de aanschaf van mijn nieuwe auto. Alle gemaakte afspraken nagekomen en heel goed geholpen. Ik beveel dit bedrijf aan andere en ik zou in de toekomst hier weer een auto kopen. Groeten, Lieke

Verkoopt goede auto’s! Top bedrijf

Geen auto gekocht, maar mijn auto daar verkocht. Netjes geholpen met een kopje koffie in de hand en na kort onderhandeld te hebben werd alles direct geregeld. Geld en vrijwaring was binnen 5 minuten geregeld. De auto moest weg ivm auto van de zaak, maar mocht ik in de toekomst weer zelf een auto kopen kom ik daar zeker ook kijken.

Afgelopen week een hele mooie fiat 500 gekocht. Super klantvriendelijk ontvangen. Heerlijk op het gemak kunnen rondkijken en een proefrit gemaakt, ook een goed inruil bedrag gekregen voor mijn oude auto. Bedankt voor de goede service en mocht ik weer een nieuwe auto zoeken zien jullie mij zeker terug.

Wij kwamen afgelopen woensdag naar een auto kijken. We werden goed ontvangen door een meneer. We hebben een ritje gemaakt in de auto en t was helemaal goed! Vandaag de auto opgehaald onze auto opgeleverd. Super ontvangst weer en goeie afhandeling met overschrijven e.d. geen omkijken meer naar. Nogmaals hartstikke bedankt heren!

Vandaag bij A27 Auto\'s geweest om mijn auto te verkopen. Vriendelijk personeel en ook snel geholpen en alles afgehandeld. Mooie showroom ook. \r\nVolgende keer als ik een auto nodig heb ga ik er weer eens kijken.

Deskundigheid iets minder vanwege verlopen APK, maar service een 10 omdat dit heel snel en klantvriendelijk werd opgelost!

Vriendelijke ontvangst, faire prijs op de inruil van mijn Kia. Prima service; \'mini-gebreken\' werden de volgende dag direct opgelost. Eerlijke mensen!

Wat ik er van vond.\r\nJe komt binnen je wordt op je gemak gestelt met een bakkie koffie.\r\nEn dan ga je rond wandelen en dan komt de verkoper en je zegt ik kijk even rond en de verkoper zegt als je vragen heb dan roep je even oke.\r\nje krijg een goeie prijs voor je eigen auto terug.\r\nOp zaterdag lopen daar goeie verkopers rond dat zijn \r\nChris en Rini\r\n\r\nals ik weer een auto wil nemen dan ga ik weer naar de A27 toe \r\n\r\nMvg Ronald Schoonhoven.

Mijn Ervaring bij dit bedrijf is uitstekend. Ik had een camper en ik wilde graag inruilen voor een autootje en wat geld erbij. En ja! Ik kom bij het bedrijf binnen en ik wordt erg vriendelijk ontvangen. Ze hadden de autootjes die ik zocht en ik kon gemakkelijk eentje uitkiezen en ik kreeg nog wat geld erbij zoals gewenst.\r\n\r\nEr waren aantal dingen die ik graag wilde dat het gemaakt werd in de auto en daarvoor werd alle tijd en aandacht genomen om het te maken en mijn wens is helemaal vervuld. Top service met dienstbare personeel. \r\n\r\nHet mooiste vond ik dat we een klik hadden met het geloof in Jezus. Ik noem dat Jezus volgen. En in dit situatie is Hem volgen met de moto \'Elkaar dienen vanuit een puur hart\'. En ik kan achteraf alleen \"Amen\" op zeggen. Ben dankbaar voor alles! Gods rijkelijke zegen! \r\n\r\n

zeer vriendelijk geholpen. mooie showroom!!

Wij hebben bij A27 een Peugeot Boxer gekocht bij aanschaf bleek de accu slecht te zijn en deden de blazers het niet maar dit werd netjes door het bedrijf opgelost er werd een nieuwe accu geplaats en de oorzaak van het probleem met de blazer werd opgezocht door hun goede monteur nu bleeek een onderdeel kapot te zijn en deze moet besteld bij dealer dit regelen we zelf nu we weten wat het probleem is wij kunnen iedereen dit bedrijf aanrijden super vriendelijke personeel en en mensen met verstand die weten wat ze doen ook inruilen is super

pas een zeer mooie Ford fiesta gekocht om het rond te krijgen bij de bank duurde een week het personeel had alle geduld zo dat wij het op gemak het konden rond maken met de bank na twee dagen een kapotte accu er werd gelijk goed geholpen met een nieuwe accu

Mooie showroom. Het personeel is erg vriendelijk. Je wordt er super geholpen. Door het vertrouwen was de deal erg snel rond en als klap op de vuurpijl kreeg ik er nog een bijna volle tank bij. Super bedankt voor alles. Ik weet voortaan waar ik en mijn kring voortaan onze auto\'s kopen. Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

dank voor de nieuwe beoordeling. Bel Chris even 0653158850 voor een afspraak.

Wij hebben onze auto ingeruild en n andere gekocht n fiat punto we zijn heel erg goed geholpen t is n aanrader om daar naar toe te gaan goed geholpen