Goed service!!!

Het is mijn tweede auto die ik hier heb gehaald en het bevalt al twee keer heel goed bedankt voor de goede service a27 auto’s!!!

Goede service, beleefd ter woord gestaan en snelle afhandeling. Echt een aanrader !!

Een garage die zijn woord houdt en beloftes waar maakt.

Wij hebben een camper gekocht bij A27 en dat bleek een goede keus. De camper werd meer dan correct afgeleverd. Toen enkele kleine defectjes zich lieten zien werden deze terstond zonder enige discussie hersteld. Gemaakte beloftes worden nagekomen Een prettige ervaring ...goede communicatie en ook niet onbelangrijk heerlijke koffie.

Goede service en uistekende kwaliteit met betrouwbare mensen

Ben goed geholpen en heb een mooie auto voor een zeer aantrekkelijke prijs

Nette en goede zaak

Heel goed bedrijf om een leuke auto te kopen. In alle prijsklassen is wat te vinden. Je word heel vriendelijk geholpen!

Heel goed en op een vriendelijke en deskundige manier geholpen!

Prima bedrijf om zaken mee te doen, niet opdringerig, heel vriendelijke en deskundig. Veel keuze in auto's in alle prijsklassen, goede deal kunnen maken!!

Top service !

Snelle services, eerlijk advies en mooie prijzen

Erg fijn geholpen.

Super blij met mijn nieuwe auto, fijn geholpen.

Mooi en goed bedrijf

Vriendelijke verkopers. Mooie auto's tegen een scherpe prijs Zeer te vreden

Zeer goed , klant vriendelijk en professioneel

Wij hebben net veel plezier onze nieuwe auto gekocht hier . Zeer vriendelijk personeel en ook behulpzaam . Zeker een aanrader om je auto te kopen

Zeer goede service

Ik heb een Renault scenic gekocht, heb goede uitleg gehad. Chris is zijn woord nagekomen wat hij me beloofd had. Mooie aanbieding voor het plaatsen van trekhaak. Auto was binnen de afgesproken tijd klaar. Compliment voor Piet en het garagepersoneel. Zeker aan te bevelen!!!

Goede ervaring

Wij hebben een Opel Corsa van 10 maanden bij A27 auto’s gekocht. Goed geholpen, de velgen zijn zwart gespoten en er is een trekhaak onder gezet. De auto heeft een beurt gehad. Tot nu toe zeer tevreden. Ze komen de afspraken na.Je komt binnen en er wordt gelijk gevraagd of je koffie wilt. Daar kunnen sommige autodealers van leren. Ook een goede prijs voor onze Renault Clio gehad. Wij zijn blij! Dank jullie wel!

Tot nu toe perfect.........

Chris is een prettige gesprekspartner, hij begreep onze wens. Geen vraag was teveel en hij nam genoeg tijd ook al was het best druk. De Ford Kuga uit 2018 die we bij hem gekocht hebben voldoet geheel aan onze wensen. Ook hebben we een goede prijs voor onze Skoda Octavia uit 2013 teruggekregen. Als we volgend jaar onze tweede auto willen inruilen dan brengen we hem zeker een bezoekje, al was het maar voor het lekkere bakkie koffie. Fam Schuurman.

EERLIJK en BETROUWBAAR autobedrijf A27

Afgelopen week mijn 2e Mercedes Benz gekocht bij autobedrijf A27 in Gorinchem. Chris had een hele mooie Mercedes Benz staan, een schone strakke auto met alle opties en een lage km stand. Onder het genot van een goede proefrit en een lekkere bak koffie, hadden we de inruildeal deal snel rond. Enige dagen later kon de auto opgehaald worden voorzien van een onderhoudsbeurtje. Uitleesrapport van Mercedes erbij gewassen en gepoetst dankzij het hele team van A27. Mannen klasse werk geleverd, en bij deze hartelijk dank. Een echte superservice bij dit bedrijf, hier kunnen veel autobedrijven nog veel van leren. Afspraak is afspraak Chris komt zijn beloftes zeer zeker na mijn complimenten hier voor. Ik kom zeker nog eens aan voor een bak koffie, en nogmaals complimenten aan het hele team.

Tot nu toe goed.

Ik vind het altijd lastig om een beoordeling te moeten plaatsen nadat ik een auto maar een aantal dagen heb maar de verkoop ging goed. Ik heb na wat onderhandeling een leuke Lexus Ct200h gekocht. Klein puntje van feedback wat ik inmiddels ook heb doorgegeven was dat er iets zorgvuldiger gekeken moet worden naar de opties. In de advertentie stond dat de auto keyless entry had (en omdat de auto's daar allemaal open staan heb ik dit zelf ook niet gecontroleerd) en bleek de auto dat niet te hebben. Maar dit is uiteraard geen ramp. De auto was goed gepoetst van binnen en buiten dat vond ik prettig. Tot zover bevalt de auto prima!

Geweldig super klandizie

Ik heb drie weken geleden een Opel mokka gekocht bij dit bedrijf na twee weken gaf hij een motor storing aan terug geweest direct geholpen vandaag de lampda sonde sensor vervangen kosteloos ben zeer tevreden over dit bedrijf petje afzender h sluyter

Goed geholpen, gastvrij, behulpzaam.

Afgelopen week een auto gekocht, zeer prettig ontvangen en goed geholpen. Komen hun afspraken na. Kortom tot nu toe chapeau!

Mijn ervaring

aanrader

Enorm groot aanbod! Prettig geholpen! Goede sfeer! Blij met m'n nieuwe auto!

Beste mensen

Zeer netjes en geduldig geholpen

Wij hebben een camper gekocht bij a27 auto’s ,we waren nog net tegen sluitingstijd pas aanwezig en zijn alsnog goed geholpen koffie en tijd voor een praatje, ging door eigen toedoen van onszelf wat mis met de betaling bieden ze aan om als de betaling binnen was de camper te bezorgen als dat geen service is wat dan wel top bedrijf erg blij met de aankoop!! Dank

Keurige auto afgeleverd en uitstekende after sales service

Wij kochten een Opel Meriva 1.7 cdti uit 2012 bij A27 autos met 125.000 km. Twee keer een proefrit mogen maken. Auto keurig netjes afgeleverd. Reservesleutel en hoedenplank ontbrak maar werd door A27 autos besteld en nageleverd. Brandstofklepje wilde niet open. A27 autos heeft er een nieuwe unit in geplaatst. Voor onze oude auto kregen we een marktconform bedrag terug dus ingeruild en meteen een vrijwaringsbewijs ontvangen. Wij zijn helemaal content met de after sales service, afspraken worden nagekomen. In de showroom staan prachtige auto's, veelal met weinig kilometers voor courante prijzen. Onze volgende auto zullen we zeker bij dit bedrijf afnemen.

Zeer fijne benadering.

Fijne afhandeling van de verkoop.

Chris damen

Chris damen top vent super goed geholpen door hem