Prima service en totaal niet opdringen en hebben begrip voor de keuzes van de klant heb laatst een ford fiesta gekocht en na twee weken gaf hij een onderhouds beurt aan en dat hebben ze geheel kosteloos voor me gedaan en zelfs nu na 2 maanden weer een probleem en ben prima geholpen met deskundig advies Prima zaak

Net onze auto ingeruild op A4 cabrio bij A27 auto\'s . Een nette deal kunnen maken met een paar afspraken voor afleveren eerdaags. Zoals we zijn ontvangen, hartelijk en netjes, en de indruk die we van de zaak hebben gaat dat vast goed komen , we kijken er naar uit!

Passat tdi gekocht van Chris. Eerlijke gast en enthousiasme spat er vanaf. Niets is hem te gek en ben netjes geholpen. Ruime voorraad ook dus genoeg keuze.

Super leuke gasten top broers zijn eerlijk en oprecht verwelkomd met een bakje koffie zat te twijfelen over 2 auto\'s hij heeft echt goeie advies gegeven mocht gelijk een proefrit maken na de proefrit wist ik meteen dat dit mijn keus is ik raad dit bedrijf voor 100% aan iedereen aan # goeieservice

Vandaag leuke auto gekocht namens onze dochter. Enthousiaste ontvangst met koffie en heel goed en vriendelijk geholpen! Goeie inruilprijs gehad. Eerlijk autobedrijf en een echte aanrader!

TL;DR Goeie service, aan te bevelen bedrijf, maar pas op voor de eigenaar. Superfijne binnenkomst, een van de verkopers (jonge, enthousiaste gozer met een bril) bood me meteen wat te drinken aan en zorgde daarna dat de auto klaar voor me stond. Ik mocht \'m even bekijken en vroeg toen om een proefrit, wat ook geen probleem was. Daarna op een prettige manier kunnen praten over de prijs en het uiteindelijk heel erg eens geworden. Topgozer, nooit meer ontslaan, opslag geven en succes is gegarandeerd voor dit bedrijf. Ik reed tevreden weg en wilde meteen even tanken, maar ik kwam erachter dat het klepje voor de tankdop niet open ging. Echt met geen mogelijkheid. Even terug gereden, alwaar ik een andere man sprak (bleek later de eigenaar te zijn), die met wat smeersel en een dreun op het klepje zei dat het \'een beetje gebruikt\' moest worden en dat het dan wel weer zou gaan. Ik merkte op dat ik liever niet wil dat ik altijd iemand bij me moet hebben om het hendeltje in te drukken zodat ik op het klepje kan meppen, en toen wees hij me gelukkig door naar de werkplaats, waar ik geholpen werd door een superkundige en superaardige monteur (kale, rokende man, had een blauwe overall aan). Op een gegeven ogenblik kwam de eigenaar even kijken en vertelde hij dat eventueel het blik verbogen kon worden waardoor de klep makkelijker open kon, maar de monteur zei dat hij dan ook wel eens té makkelijk open zou kunnen gaan, en werkte dus rustig verder. Hij heeft het probleem supernetjes opgelost en ik kon tanken en naar huis.

Super bedrijf, reëel en eerlijk. Van mij krijgen ze een dikke 10. Koffie staat klaar en ze zijn heel relaxt

Van mij een dikke 10. Eerlijk een reëel. Super relaxt. Geen gepusht.

Gisteren een auto bij A27 auto\'s gekocht voor een nette prijs. Auto was in de staat zoals beschreven. Aardige gastvrije verkopers met de bekende Brabantse gastvrijheid!

Super fijne zaak, grote showroom met genoeg keuze. Kwam vlak voor sluitingstijd en hebben mij toch uitgebreid en vriendelijk geholpen en zijn ze zelfs langer open gebleven. Heb er een onwijs leuke peugeot gekocht waar ik enorm veel plezier van heb. Top jongens! ga zo door! een echte aanrader en dat zal ik ook aan iedereen die een auto zoekt vertellen!

Ontvangen door de zoon van de baas. Een waardige opvolger waar hij trots op kan zijn! Fijne rit gemaakt, klokje was kapot en 1 sleutel. Hier mag ik volgende week over bellen en wordt keurig geregeld! De recenties die ik had gelezen kloppen helemaal. Geen poespas en alles lekker snel geregeld. Wij zijn blij met onze Peugeot en hopen en nog wat jaartjes van kunnen genieten, Keep up the good work! En nogmaals een dikke pluim voor de zoon. Groetjes Wim en Paula

Super vriendelijk en gezellig, betrouwbaar en een top service zelfs thuis gebracht na verkoop van ons auto.

Eerlijk, betrouwbaar en goede service!

- zeer goed behandeld - vriendelijk - eerlijk Groeten uit Brabant

Vriendelijke verkoper, behulpzaam en klantgericht! Zou zo weer een auto kopen bij A27 auto’s

Zo slecht als wijkopenautos.nl is. Zo fantastisch word je geholpen bij A 27 auto. Bedankt voor de snelle service en de vriendelijke ontvangst! Hier werken mensen die zich aan hun woord houden, TOP!

Top bedrijf!

Heel blij met mijn suzuki swift. Goede service!!

Vorige week hebben wij onze auto ingeruild en een nieuwe auto gekocht (Renault Clio). Wij zijn super blij met de auto en hebben er al erg veel plezier van gehad. Werden erg vriendelijk ontvangen en super fijn geholpen door een top verkoper! Wij bevelen deze garage zeker aan!

Gisteren onze auto verkocht voor een goede prijs ondanks dat we er geen auto gekocht hebben. Houden zich aan hun woord. Wat eerder afgesproken is komen ze ook na.

Super service, paar weken geleden me beauty witte VW tiguan R Line gekocht en nog steeds super blij mee!

Afgelopen zaterdag een mooie auto gekocht bij A27 Autos. Bedankt voor de goede service heren ik kom in de toekomst zeker terug!

Ik ben Blij met mijn nieuwe auto. Ik ben goed geholpen en alle afspraken zijn nagekomen. Ik beveel a27 auto\'s aan andere aan en zou zelf ook weer hier in de toekomst auto kopen. Groeten Janneke

Heel blij met de aanschaf van mijn nieuwe auto. Alle gemaakte afspraken nagekomen en heel goed geholpen. Ik beveel dit bedrijf aan andere en ik zou in de toekomst hier weer een auto kopen. Groeten, Lieke