Vriendelijk en correct.

Onze Dacia ingeruild voor een wat jonger exemplaar. Chris en Chris doen er alles aan om je een goed gevoel te geven bij de aankoop en inruil en dat lukt ze. Bij een na-bezoekje gaf ik aan dat de ruitenwissers lawaai maakten, waarbij direct naar een leverancier van automaterialen (ook in Gorinchem) gebeld werd waar we naartoe gereden zijn zodat we binnen een kwartier kosteloos een nieuw set kwaliteitsruitenwissers in ons bezit hadden. En dat geeft vertrouwen!

Hele fijne onderhandeling keurig en snel

Heb vandaag mijn Renault Laguna gekocht ziet er erg mooi uit mijn oude auto ingeruild zeer mooi bedrijf vriendelijk personeel laten je rustig kijken proefrit gemaakt ook geen probleem het is een eerlijk bedrijf,dank jullie wel . Henk

Goede service behulpzaam personeel

Goede ontvangst prettig en aardig personeel dat zich niet opdringt en verders zeer goede service

Een fijne peugeuot 108 gekocht. Vriendelijke mensen en goede service. Nemen de tijd voor je. Ik ben met een mooie prijs en mooie auto de deur uitgegaan. Top!

Gewoon goed

Ik kwam binnen en gelijk koffie vriendelijk en zeker niet opdringerig ik wist waarvoor ik kwam en ging er ook mee weg. Niet een gladde verkoper met de haren in het vet en met een strak pak maar gewone mensen met spijkerbroek en leren jasje. Voelde me er gewoon thuis en zou er zo weer heen gaan voor een auto.

Dikke prima!

Zag een mooie auto op internet verschijnen voor ons grote gezin. Bellen, en kreeg direct Chris aan de telefoon. Enthousiast en recht door zee. In de auto gestapt en richting Gorinchem gereden. Eenmaal daar stond de auto er prachtig gepoetst bij. Precies zoals ook aan de telefoon werd verteld was het een keurige auto. We mochten hem uitgebreid bekijken zonder opdringerige verkopers en daarna proefrijden. Dat was top! Deal snel gesloten en een paar dagen later opgehaald. Al met al een prima ervaring en een zeer goed gevoel overgehouden aan deze aankoop, Chris en dit bedrijf.

Transparant

Eerlijk en duidelijk daar houd ik van

Gewoon goed

Zoals het hoort en hoopt dat een auto dealer zou moeten werken. Ik kon buiten de openingstijden terecht, prettig begeleid door de verkoper (Chris), nette collectie auto's met veel keus, goede inruilwaarde voor mijn eigen auto en gekochte auto keuring met beurt afgeleverd. Ga zeker weer terug voor mijn volgende auto en adviseer ook vrienden en kennissen om bij A27autos te gaan kijken.

Betrouwbaar, goede service en vriendelijke meedenkende verkopers.

Deze week een Renault Talisman gekocht bij A27 auto's. Goede inruilprijs en zeer nette prijs voor de auto. Fijne mensen en vooral een vertrouwd gevoel. Zeker een aanrader!

Top klanditie !

Verkocht mijn auto voor vele malen beter dan ergens anders! Binnen 10minuten een mooi en goed bod !

Vriendelijke bediening en goede verkopers. Hierdoor zijn we overstag gegaan. Fijn dat onderhandelen mogelijk was.

Goed service!!!

Het is mijn tweede auto die ik hier heb gehaald en het bevalt al twee keer heel goed bedankt voor de goede service a27 auto’s!!!

Goede service, beleefd ter woord gestaan en snelle afhandeling. Echt een aanrader !!

Een garage die zijn woord houdt en beloftes waar maakt.

Wij hebben een camper gekocht bij A27 en dat bleek een goede keus. De camper werd meer dan correct afgeleverd. Toen enkele kleine defectjes zich lieten zien werden deze terstond zonder enige discussie hersteld. Gemaakte beloftes worden nagekomen Een prettige ervaring ...goede communicatie en ook niet onbelangrijk heerlijke koffie.

Goede service en uistekende kwaliteit met betrouwbare mensen

Ben goed geholpen en heb een mooie auto voor een zeer aantrekkelijke prijs

Nette en goede zaak

Heel goed bedrijf om een leuke auto te kopen. In alle prijsklassen is wat te vinden. Je word heel vriendelijk geholpen!

Heel goed en op een vriendelijke en deskundige manier geholpen!

Prima bedrijf om zaken mee te doen, niet opdringerig, heel vriendelijke en deskundig. Veel keuze in auto's in alle prijsklassen, goede deal kunnen maken!!

Top service !

Snelle services, eerlijk advies en mooie prijzen

Erg fijn geholpen.

Super blij met mijn nieuwe auto, fijn geholpen.

Mooi en goed bedrijf

Vriendelijke verkopers. Mooie auto's tegen een scherpe prijs Zeer te vreden

Zeer goed , klant vriendelijk en professioneel

Wij hebben net veel plezier onze nieuwe auto gekocht hier . Zeer vriendelijk personeel en ook behulpzaam . Zeker een aanrader om je auto te kopen

Zeer goede service

Ik heb een Renault scenic gekocht, heb goede uitleg gehad. Chris is zijn woord nagekomen wat hij me beloofd had. Mooie aanbieding voor het plaatsen van trekhaak. Auto was binnen de afgesproken tijd klaar. Compliment voor Piet en het garagepersoneel. Zeker aan te bevelen!!!

Goede ervaring

Wij hebben een Opel Corsa van 10 maanden bij A27 auto’s gekocht. Goed geholpen, de velgen zijn zwart gespoten en er is een trekhaak onder gezet. De auto heeft een beurt gehad. Tot nu toe zeer tevreden. Ze komen de afspraken na.Je komt binnen en er wordt gelijk gevraagd of je koffie wilt. Daar kunnen sommige autodealers van leren. Ook een goede prijs voor onze Renault Clio gehad. Wij zijn blij! Dank jullie wel!

Tot nu toe perfect.........

Chris is een prettige gesprekspartner, hij begreep onze wens. Geen vraag was teveel en hij nam genoeg tijd ook al was het best druk. De Ford Kuga uit 2018 die we bij hem gekocht hebben voldoet geheel aan onze wensen. Ook hebben we een goede prijs voor onze Skoda Octavia uit 2013 teruggekregen. Als we volgend jaar onze tweede auto willen inruilen dan brengen we hem zeker een bezoekje, al was het maar voor het lekkere bakkie koffie. Fam Schuurman.