• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed eerlijke. Gisteren auto gekocht. Nu kijke hoe lang die mee gaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met vriendelijke inkopers/verkopers.\r\nAuto was snel verkocht, en gevrijwaard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij werden heel erg goed geholpen door Leandro en Riny. Even over de prijs onderhandeld en tot een mooie deal kunnen komen. Nog een paar dagen en dan halen we onze mooie Audi A4 op

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Mini gekocht. Geweldige service en vriendelijke behandeling,heerlijke koffie (nee ik ben geen familie,vriend of vage kennis)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net mijn 1e auto gekocht. Super geholpen, ze hebben me zelfs geholpen met een goede verzekering zoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en totaal niet opdringen en hebben begrip voor de keuzes van de klant heb laatst een ford fiesta gekocht en na twee weken gaf hij een onderhouds beurt aan en dat hebben ze geheel kosteloos voor me gedaan en zelfs nu na 2 maanden weer een probleem en ben prima geholpen met deskundig advies \r\n\r\nPrima zaak \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net onze auto ingeruild op A4 cabrio bij A27 auto\'s . Een nette deal kunnen maken met een paar afspraken voor afleveren eerdaags. Zoals we zijn ontvangen, hartelijk en netjes, en de indruk die we van de zaak hebben gaat dat vast goed komen , we kijken er naar uit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Passat tdi gekocht van Chris. Eerlijke gast en enthousiasme spat er vanaf. Niets is hem te gek en ben netjes geholpen. Ruime voorraad ook dus genoeg keuze.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke gasten top broers zijn eerlijk en oprecht verwelkomd met een bakje koffie zat te twijfelen over 2 auto\'s hij heeft echt goeie advies gegeven mocht gelijk een proefrit maken na de proefrit wist ik meteen dat dit mijn keus is ik raad dit bedrijf voor 100% aan iedereen aan # goeieservice

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag leuke auto gekocht namens onze dochter. Enthousiaste ontvangst met koffie en heel goed en vriendelijk geholpen! Goeie inruilprijs gehad. Eerlijk autobedrijf en een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TL;DR Goeie service, aan te bevelen bedrijf, maar pas op voor de eigenaar.\r\n\r\nSuperfijne binnenkomst, een van de verkopers (jonge, enthousiaste gozer met een bril) bood me meteen wat te drinken aan en zorgde daarna dat de auto klaar voor me stond. Ik mocht \'m even bekijken en vroeg toen om een proefrit, wat ook geen probleem was. Daarna op een prettige manier kunnen praten over de prijs en het uiteindelijk heel erg eens geworden. Topgozer, nooit meer ontslaan, opslag geven en succes is gegarandeerd voor dit bedrijf.\r\n\r\nIk reed tevreden weg en wilde meteen even tanken, maar ik kwam erachter dat het klepje voor de tankdop niet open ging. Echt met geen mogelijkheid. Even terug gereden, alwaar ik een andere man sprak (bleek later de eigenaar te zijn), die met wat smeersel en een dreun op het klepje zei dat het \'een beetje gebruikt\' moest worden en dat het dan wel weer zou gaan. Ik merkte op dat ik liever niet wil dat ik altijd iemand bij me moet hebben om het hendeltje in te drukken zodat ik op het klepje kan meppen, en toen wees hij me gelukkig door naar de werkplaats, waar ik geholpen werd door een superkundige en superaardige monteur (kale, rokende man, had een blauwe overall aan). Op een gegeven ogenblik kwam de eigenaar even kijken en vertelde hij dat eventueel het blik verbogen kon worden waardoor de klep makkelijker open kon, maar de monteur zei dat hij dan ook wel eens té makkelijk open zou kunnen gaan, en werkte dus rustig verder. Hij heeft het probleem supernetjes opgelost en ik kon tanken en naar huis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, reëel en eerlijk. Van mij krijgen ze een dikke 10. Koffie staat klaar en ze zijn heel relaxt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van mij een dikke 10. Eerlijk een reëel. Super relaxt. Geen gepusht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een auto bij A27 auto\'s gekocht voor een nette prijs. Auto was in de staat zoals beschreven. Aardige gastvrije verkopers met de bekende Brabantse gastvrijheid!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne zaak, grote showroom met genoeg keuze. Kwam vlak voor sluitingstijd en hebben mij toch uitgebreid en vriendelijk geholpen en zijn ze zelfs langer open gebleven. Heb er een onwijs leuke peugeot gekocht waar ik enorm veel plezier van heb. Top jongens! ga zo door! een echte aanrader en dat zal ik ook aan iedereen die een auto zoekt vertellen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvangen door de zoon van de baas. Een waardige opvolger waar hij trots op kan zijn! \r\nFijne rit gemaakt, klokje was kapot en 1 sleutel. Hier mag ik volgende week over bellen en wordt keurig geregeld! \r\nDe recenties die ik had gelezen kloppen helemaal. Geen poespas en alles lekker snel geregeld. \r\nWij zijn blij met onze Peugeot en hopen en nog wat jaartjes van kunnen genieten, \r\nKeep up the good work! En nogmaals een dikke pluim voor de zoon. Groetjes Wim en Paula

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en gezellig, betrouwbaar en een top service zelfs thuis gebracht na verkoop van ons auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf - zeer goed behandeld \r\n- vriendelijk \r\n- eerlijk\r\n\r\nGroeten uit Brabant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkoper, behulpzaam en klantgericht! Zou zo weer een auto kopen bij A27 auto’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo slecht als wijkopenautos.nl is. Zo fantastisch word je geholpen bij A 27 auto. Bedankt voor de snelle service en de vriendelijke ontvangst! Hier werken mensen die zich aan hun woord houden, TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel blij met mijn suzuki swift. Goede service!!