Top! Echt een aanrader

Echt tevreden. Hele fijne en betrouwbare klantvriendelijke mensen .

Vriendelijke verkoper, die je alle ruimte geeft. Goede prijs voor de inruil auto.

Hele goede service

Hele goede service, ik ben zeer tevreden met de auto en de service.

Goed en zeer vriendelijk bedrijf

Goed geholpen en altijd vriendelijk.

Beste service!!!

Heel fijn bedrijf

Hele nette service, komen gemaakte afspraken na. Staan open voor vragen en nemen echt de tijd voor je om samen te kijken voor een auto naar wens. Tot nu toe al mijn auto's hier gekocht.

Goede en klantvriendelijke service

Top service en net autobedrijf als je vragen of problemen hebt staan ze altijd voor je klaar

Zeer goed ervaren

Top service. Ik had het niet beter kunnen behandeld worden door de medewerkers super aardig en behulpzaam.

Top geholpen

Heel goed geholpen en verkooper laat je lekker rustig alleen kijken

Goed geholpen nette mensen

We hebben daar voor een mooie prijs een mooie Volkswagen variant gekocht. Zeer beleefde mensen snelle service een prima ervaring.

Top service gehad hier en bedankt voor de goede hulp!!!

Renault Laguna

2 weken geleden mijn bijna overleden Renault Espace ingeruild op een prachtige zwarte Renault Laguna. Zeer vriendelijk personeel en een super service. Zat geen 2de sleutelkaart bij en mocht er één op hun kosten bestellen. Eenmaal thuis met mijn auto en wilde weg gaan accu leeg. Begrijpelijk voor een auto die een tijdje heeft stil gestaan. Contact met A27 opgenomen en er werd mij gezegd dat ik gewoon een nieuwe accu zou krijgen. Heb bij een bedrijf in de buurt van Eindhoven een nieuwe sleutelkaart en een nieuwe accu mogen halen op de kosten van A27. Super service en een top auto

Vriendelijke ontvangst met Top service.

Erg fijn zaken doen met oog voor de kleine details. Garage A 27 van harte aanbevolen

Vriendelijk en correct.

Onze Dacia ingeruild voor een wat jonger exemplaar. Chris en Chris doen er alles aan om je een goed gevoel te geven bij de aankoop en inruil en dat lukt ze. Bij een na-bezoekje gaf ik aan dat de ruitenwissers lawaai maakten, waarbij direct naar een leverancier van automaterialen (ook in Gorinchem) gebeld werd waar we naartoe gereden zijn zodat we binnen een kwartier kosteloos een nieuw set kwaliteitsruitenwissers in ons bezit hadden. En dat geeft vertrouwen!

Hele fijne onderhandeling keurig en snel

Heb vandaag mijn Renault Laguna gekocht ziet er erg mooi uit mijn oude auto ingeruild zeer mooi bedrijf vriendelijk personeel laten je rustig kijken proefrit gemaakt ook geen probleem het is een eerlijk bedrijf,dank jullie wel . Henk

Goede service behulpzaam personeel

Goede ontvangst prettig en aardig personeel dat zich niet opdringt en verders zeer goede service

Een fijne peugeuot 108 gekocht. Vriendelijke mensen en goede service. Nemen de tijd voor je. Ik ben met een mooie prijs en mooie auto de deur uitgegaan. Top!

Gewoon goed

Ik kwam binnen en gelijk koffie vriendelijk en zeker niet opdringerig ik wist waarvoor ik kwam en ging er ook mee weg. Niet een gladde verkoper met de haren in het vet en met een strak pak maar gewone mensen met spijkerbroek en leren jasje. Voelde me er gewoon thuis en zou er zo weer heen gaan voor een auto.

Dikke prima!

Zag een mooie auto op internet verschijnen voor ons grote gezin. Bellen, en kreeg direct Chris aan de telefoon. Enthousiast en recht door zee. In de auto gestapt en richting Gorinchem gereden. Eenmaal daar stond de auto er prachtig gepoetst bij. Precies zoals ook aan de telefoon werd verteld was het een keurige auto. We mochten hem uitgebreid bekijken zonder opdringerige verkopers en daarna proefrijden. Dat was top! Deal snel gesloten en een paar dagen later opgehaald. Al met al een prima ervaring en een zeer goed gevoel overgehouden aan deze aankoop, Chris en dit bedrijf.

Transparant

Eerlijk en duidelijk daar houd ik van

Gewoon goed

Zoals het hoort en hoopt dat een auto dealer zou moeten werken. Ik kon buiten de openingstijden terecht, prettig begeleid door de verkoper (Chris), nette collectie auto's met veel keus, goede inruilwaarde voor mijn eigen auto en gekochte auto keuring met beurt afgeleverd. Ga zeker weer terug voor mijn volgende auto en adviseer ook vrienden en kennissen om bij A27autos te gaan kijken.

Betrouwbaar, goede service en vriendelijke meedenkende verkopers.

Deze week een Renault Talisman gekocht bij A27 auto's. Goede inruilprijs en zeer nette prijs voor de auto. Fijne mensen en vooral een vertrouwd gevoel. Zeker een aanrader!

Top klanditie !

Verkocht mijn auto voor vele malen beter dan ergens anders! Binnen 10minuten een mooi en goed bod !

Vriendelijke bediening en goede verkopers. Hierdoor zijn we overstag gegaan. Fijn dat onderhandelen mogelijk was.