Unieke aanpak van een servicebeurt

Bij een servicebeurt/reparatie. Eerst nauwkeurige check van de auto, vervolgens offerte waarna de beurt uitgevoerd wordt. Daarnaast een goed afspraken systeem. Conclusie zeer tevreden.

Na overleg auto gerepareerd en apk gekeurd. Helemaal goed, bedankt voor de service!

Fantastic service and quality!

Have been using AutoRens now for many years and we cannot be happier. Very pleased with the quality of service we receive. The new addition of Willemstad has made it even more convenient for us.

Uitstekende garage prijs en kwaliteit

Prima bedrijf

Alles prima geregeld

Goede service ,vriendelijke mensen.

Tevreden

Eerlijke autogarage met goede service

Tja, waar kan je ze nog vinden? In Roosendaal in elk geval wel. Net bedrijf, goed vakmanschap en goede communicatie omtrent een eventuele reparatie

Fijne manier van communiceren en alles is netjes verholpen.

Apk was binnen no-time gedaan

Apk van mijn autootje was binnen no-time klaar. Voor er iets werd gedaan, werd er goed overlegd met me en daarna was hij zo klaar.

Fijn bedrijf om je auto in onderhoud te geven

Auto Rens staat voor je klaar om je mobiel te houden.

Altijd snelle en goede service

Auto Rens vertrouw ik blindelings mijn auto toe en dat is al uniek op zich. De zorg voor mn auto, de communicatie, de snelheid waarmee mankementjes worden opgelost zorgen voor een hoge score van mij.

Auto werd netjes opgehaald en thuis gebracht, prijs werd vooraf gegeven, onderhoudsboekje ingevuld, vind ik ook altijd belangrijk en apk papier lag ook in de auto... vriendelijke mensen, helemaal tevreden.

Nieuwe klant

Ben vandaag voor de eerste keer geweest voor informatie. Ze hebben alles heel goed uitgelegd hoe hun werken en met de service. Ze waren heel vriendelijk. Ben echt tevreden en ga mijn auto bij hun zeker laten onderhouden.

Altijd alles volgens afspraak , altijd vriendelijk, Ook fijn dat ze de auto komen halen en weer terug brengen .

Vriendelijke en vakkundige dienstverlening.

Vriendelijke en vakkundige dienstverlening.

Grote bereidheid tot het leveren van een uitstekende service!! Want het begint met het bereid zijn tot.

Klantgericht, transparant en vriendelijk.

Een goede opvolging van Saarloos en daarmee is een waardevol bedrijf binnen de kern van Willemstad gewaarborgd. Iets waar niet alleen wij blij mee zijn verwacht ik! Auto Rens oogt goed georganiseerd, strak opgezet en ervaar ik als erg professioneel. Complimenten, ga zo door, blij mee!

Fijne mensen

Snelle en correcte service. een goede prijs/kwaliteit verhouding

Een vervelend incident waarbij de linkerbuitenspiegel kapot was gereden werd binnen 2 uurtjes opgelost. Een nieuwe spiegel werd gemonteerd. Als ZZP;er kun je je bedrijfsauto niet missen . Dus dat was top geregeld in no-time.

Erg klantvriendelijk

Super service

Hele vriendelijke en èchte vakmensen werken er. Je kunt merken als ze uitleggen wat ze met je auto gedaan hebben dat er iemand spreek met echte passie voor het vak. Verder komen ze afspraken na en hebben ze een duidelijke uiteenzetting/onderbouwing van de kosten. Eindelijk een èchte VAKgarage gevonden.

Een garage om op terug te vallen. Snelle vakkundige aanpak van de auto. Niets is teveel; met daarbij beschaafd personeel Heldere antwoorden op je vragen over de techniek. De auto is in vertrouwde handen.

Konden me gelijk helpen met mijn lekke band ook al hadden ze het erg druk. Top service

Alleen maar positief.

Ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben.

Top garage !!

Gewoon een goede garage ,vakkundig personeel en laten van te voren weten wat ze gaan doen !!

Stepvelden 21 A

4704RM Roosendaal