Snel en betaalbaar!

Snel en betaalbaar!

fijn contact en ik word er goed geholpen.

het laatste jaar wat pech met mijn auto gehad maar dat is goed opgelost.

Super tevreden!

Een garage die doet waar ze voor staan. Goede service, vakkundig en transparant. Ik beveel deze garage van harte aan!

Prima onderhoud, fijne communicatie en meer service dan je standaard mag verwachten.

Professioneel en zeer vriendelijk

Professioneel, zeer vriendelijk en verstand van zaken.

Prettig en goed geholpen.

M'n Mitsubishi Grandis rijdt weer als een zonnetje :-)

Pas geleden is m'n grandis van inmiddels 17 jaar oud naar Auto Rens geweest voor onderhoud. Dit mocht wel weer eens met ruim 438.000km op de teller. Dit jaar rij ik 9 jaar in deze auto en ben hard op weg om de 300.000 km (eigen kilometers) aan te tikken. M'n auto is altijd in onderhoud geweest bij auto Rens en ben dik tevreden over de kwaliteit, uitvoering en klantvriendelijkheid van de garage. Hoop nog vele kilometers te mogen maken....die indruk krijg ik wel: m'n Grandis rijdt weer als een zonnetje :-). Dus bij deze bedankt weer en tot een volgende!

Very good!

Nice and profesional people!

• Would you recommend us? Yes

Snel en goed geholpen

Goede en correcte afhandeling.

Wordt direct geholpen , afspraken worden goed nagekomen, prima zeer tevreden. Een duimpje

korrekt

goede communicatie

Super service

zeer goed

goede service en zeer vriendelijk

Snel geholpen en hele goede service!

Snelle afspraak mogelijk, redelijke prijzen en een goede service

Omdat het kundige en eerlijke mensen zijn heb ik vertrouwen in Auto Rens

Omdat het kundige en eerlijke mensen zijn heb ik vertrouwen in Auto Rens. Ook het maken van een afspraak en het sturen van een reminder een dag voor de afspraak is goed geregeld. Daarnaast wordt mijn auto altijd schoon afgeleverd.

Gewoon altijd Uitstekend!

Echt een hele fijne garage! Communicatie is erg prettig en verder zijn de reparaties altijd snel gemaakt. Je merkt dat je met vakmensen te maken hebt!

Snel, vakkundig en scherp geprijsd, geholpen.

Nadat de auto onderweg stilgevallen was, was ik na ruim een uur met een nieuwe accu weer rijdend.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen, staan open voor suggesties bij het vinden van lekkage.

Kwam om mijn auto uit te laten lezen omdat hij storing aan gaf. Ze hebben dat gedaan en gelijk gemaakt echt super blij mee. Super service

Super service

Rens zoekt door tot hij het probleem gevonden heeft en lost het dan op

Goed en snel geholpen zoals altijd

APK gedaan, kleine beurt. De uitlaat vervangen. Allemaal soepel gegaan. Auto rijdt beter dan ooit.

Vriendelijk professioneel geholpen

Vriendelijk professioneel geholpen

Geweldige service en vakmanschap

Auto volledig na laten kijken op aangegeven klachten, na analyse zijn de herstellingen uitgevoerd en rijdt de auto weer perfect. Miscommunicatie werd super en professioneel opgelost, echte toppers!

Helegoedeservice

Heb een groot onderhoud laten doen. Hele vriendelijke mensen die hier werken. En een hele goede service.