aan te bevelen!

Professional and high quality friendly service

I have used AutoRens for many years now and are very pleased with their services, quality and pricing. Can highly recommend!

Fijn en snel eerlijk zaken doen

Gewoon top

Goede service, denken mee, stralen vertrouwen uit.

Fijn. Goed.

Super garage

Top garage denkt met klant mee

Prima garage en vakkundig personeel!!

Gewoon een eerlijke garage tegen normale prijzen! Betrouwbaar!!

ben goed en netjes behandeld

wat er af gesproken is , is op een nette manier afgehandeld ben dik tevreden

Kan 6 sterren ook?

Snelle service. Net personeel. Top zaak

Top bedrijf

Fijne garage kom er al jaren

Vakkundig en vriendelijk

Dit bedrijf is zeker aan te raden. Zij hebben een probleem met mijn auto opgelost waar andere bedrijven geen oorzaak konden vinden.

Top service, vriendelijk, gewoon een aanrader!

Goede bereikbaarheid, vriendelijk te woord gestaan, apk vlot uitgevoerd en auto snel weer terug.

prima service

prima service

Flexibel, duidelijk, vakbekwaam en vriendelijk

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Transparante Facturatie

Open eerlijk en transparant.

Wij komen al wat jaartjes bij Rens. Leuk contact, eerlijk advies en goede service. Altijd bereikbaar voor grote en kleine vragen en bij kleine dingetjes staan ze altijd voor je klaar en ze denken graag mee. Top bedrijf met lieve, betrouwbare mensen.

Vriendelijk, duidelijke communicatie en vertrouwen in kwaliteit van het geleverde.

Nette en correcte garagehouder

Bij Rens zit je goed. Hij is eerlijk en zal geen extra kosten berekenen wanneer niet nodig is. Ik ben zeer tevreden. Als je een adres zoekt voir je onderhoud is dit je adres!

Hele prettige ervaring

Vriendelijk,snel geholpen. Willen je ook naar je werk brengen omdat je even geen auto hebt. Duidelijk uitleg wat er aan de auto mankeerde.

Auto Rens is snel, accuraat en denkt mee. Ze staan altijd voor je klaar, zullen je altijd zo snel mogelijk proberen te helpen bij een probleem.

perfect b edrijf

heel goed bedrijf directie en persooneel heel vriendelijk en prijs kwalitijd perfect zal altijd aan raden

Bij mij staat Auto Rens zeer goed aangeschreven; goed advies en ook vooraf overleg en daarbij een goede uitleg waarom een bepaalde reparatie zou moeten gebeuren. Wat ik persoonlijk een goede service vind is dat als je om bijv. een 1 liter motor olie komt deze olie niet in rekening wordt gebracht. In mijn geval toch +/- EUR 16. Groet, Johan van Kempen

Prima ervaring.

Goede communicatie, wordt eerst overlegd wat ze gaan doen aan de auto.

Fantastisch geholpen in noodsituatie

Auto uitgeleend en persoon strandde met kapotte koppeling in Roosendaal, voor mij ruim 80 km verderop. Totaal onbekend met garages daar in de buurt dus. Auto Rens gebeld en kon op zaterdagochtend de sleutel langsbrengen. Maandag hebben ze de auto opgehaald, dit telefonisch gemeld, netjes via de mail en app een offerte verzonden. 1.5 week later auto weer opgehaald, de kosten voor het ophalen weggestreept en ander item van de offerte wat niet nodig bleek ook niet gefactureerd. Tel daarbij op de vrolijkheid en vriendelijkheid van alle medewerkers en dan baal je gewoon dat Auto Rens te ver uit de buurt zit voor mij om het reguliere onderhoud te laten uitvoeren.