Prima service. Men denkt mee

Andere auto gekocht en fijn zaken daarover gedaan. Men neemt de tijd. Bij aflevering ook nog een heerlijke bakkerstaart. Dikke pluim.

Snel geholpen.

Als nieuwe klant ben ik snel geholpen.Was gelukkig een klein probleempje.Hartelijke dank aan Ferdinand Kersseboom.

Een goede betrouwbare garage met goede service .

Een goed betrouwbaar bedrijf !

Prettige en vlotte afhandeling. Goede klantgerichtheid.

Keurig opgebeld, remmen bleken aan vervanging toe. De toegezegde prijs bleek uiteindelijk lager uit te vallen . Goede service !

Prima bedrijf met all in service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

We hebben uitstekende ervaring met Garage Geurtsen, Voldoen naar onze mening aan alle punten waaraan wij waarde hechten. Ook als er iets is met de auto korte lijntje en vlotte afhandeling

Perfect garage bedrijf

Je word snel en zo goed mogelijk geholpen Als er wat met je auto is kijken E meteen wat er aan de hand is ,en krijg je een leenauto mee

Heel erg goed!

Ik ben bij de koop van mijn auto heel erg goed geholpen. Toen het kenteken op zich liet wachten kreeg ik gratis een leenauto mee. Kom zeker terug voor mogelijk onderhoud!

We worden goed geholpen door Geurtsen

De vragen die wij stellen worden adequaat opgepakt.

Goede service, zeer goed behandeld

Voor het eerst ervaring opgedaan met dit bedrijf. Zeer tevreden! De verkoper zelf zorgde hoogstpersoonlijk voor de tiptop aflevering. Reuze bedankt!

zeer tevreden

Ruim een half jaar geleden een auto hier gekocht. Netjes en duidelijk geholpen. Kwamen afspraken qua garantie netjes na. Zeer vriendelijk personeel, niet alleen de verkopers. Ook in de werkplaats allemaal zeer vriendelijk.

Heel service gericht en klantvriendelijk prima.

Werd heel fijn ontvangen en goed voorgelicht over de gang van zaken prima bedrijf.

Betrouwbaar!

Gewoon betrouwbaar zoals het hoort. Aanbevelenswaardig.

reeds vele jaren een heel tevreden klant

elke klant is er één , klantvriendelijk kwaliteit is goed service zeker niet minder

Zeer positieve eerste ervaring met name in de contactuele sfeer.

Vanaf het eerste contact, enkele maanden geleden, groeide er een basis van vertrouwen. Niet alleen een nuchtere, zakelijke aanpak, die aangenaam aandeed, maar meer het invoelingsvermogen met de omstandigheden van de klant. Dit werd de achterliggende tijd alleen maar bevestigd.

Zorgt er voor dat je tevreden wegrijd..

Onlangs een andere auto gekocht op de ophaaldag werd ik gebeld dat ze de auto niet in orde kregen door een lastig te oplossende mededeling van de computer. Een dag later was het in orde, bij thuiskomst bleek ook de accu nog bijna dood te zijn, zelf een andere ingezet en de onkosten werden op onze rekening gestort. Nu weer een probleempje van de computer maar weet z=wel zeker dat dit goed wordt opgelost..

Onze ervaring bij garage Gijs geurtsen was fantastisch heel hartelijk bedankt van Riet en Henk

uitstekend

zeer kundig en betrouwbaar.

net bedrijf

goed geholpen door verkoper Wilfred

Snel en vakkundig

Vriendelijk oersoneel. Zeer vakkundig.

Prettig zaken doen met Geurtsen

Het loopt goed met Geurtsen, advies ondersteuning en service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf altijd keurig geholpen, echter oppassen op na controle naar uitgevoerde werkzaamheden, hier gaat nog wel eens wat fout helaas.\r\nwordt wel altijd netjes opgelost dat zeker!!\r\nverder prima
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klompersteeg 19