Snelle en vriendelijke service

Mijn ervaring is dat er altijd wordt meegedacht aan een snelle en vakkundige oplossing. Je wordt altijd keurig en correct geïnformeerd. Altijd een leenauto beschikbaar. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, kortom hele goede vakkundig service

Correct bedrijf in al zijn facetten

Een correct bedrijf in al zijn facetten!

Fantastisch bedrijf

Ik had specifieke wensen vanwege mij gezondheid en toenemende beperkingen die ik had voor een andere auto. Alle zaken kenbaar gemaakt en besproken. Vervolgens heeft garage Geurtsen en oplossing gezocht en gevonden. Ik ben ontzettend blij dat er zo'n passende oplossing is gevonden voor mijn mobiliteitsprobleem. Heel hartelijk dank voor de inzet en de geweldige service.

Goed!

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit.

Bediening gebeurt zeer zorgvuldig.

Bediening gebeurt zeer zorgvuldig.

Garage Geurtsen geeft goed en eerlijk advies

Bij reparaties of aanschaf vindt er goed overleg plaats, dus nooit verrassingen achteraf, afspraken worden goed nagekomen

Klantvriendelijk top garage

Omdat mijn huidige auto stuk ging moest in korte tijd een auto kopen ..elke keer kwam ik bij deze garage uit ..bij aan komst , test rit gemaakt bmw 320i 2008 touring super nette wagen reed perfect de airco was niet echt koud gelijk werd er na gekeken en gelijk bij gevuld , over 3 dagen kon ik hem ophalen bij aankoop kreeg ik nieuwe apk en de auto werd helemaal nagekeken hij was klaar voor vakantie...en wat ik niet had verwacht kregen we nog een stuk taart met afbeelding van de auto met teks veel rijplezier we hebben van taart genoten

Al jaren klant.

Garage Geurtsen denkt met je mee,geeft goede garantie. Vriendelijke en bekwame medewerkers!

Top garage !!!!

Vandaag onze kia rio uit 2015 opgehaald, zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. We werden zeer goed geadviseerd en geholpen. Was een uur rijden vanuit aalten, maar de auto stond keurig blinkend op het afgesproken tijdstip klaar. En we kregen een taart met de afbeelding van onze nieuwe auto, dat is toch gewoon super. Garage G Geurtsen is een zeer degelijk bedrijf, en we zijn blij met onze nieuwe auto. Fam Onnink

Vriendelijk en gepassioneerd

Zoals hierboven

prettige mensen en denken mee!

We hadden niet echt een hoog budget maar er werd met ons meegedacht om toch een auto te vinden die paste bij onze wensen en budget.

Geen betrouwbaarder garagebedrijf dan Garage G. Geurtsen!

Al vele jaren ben ik klant van Garage Geurtsen en uiterst tevreden! De klant voelt zich écht koning omdat professionele deskundigheid gepaard gaat met een prettige dienstverlening die ongevraagd veel verder gaat dan je als klant verwacht! Dit alles in een informele sfeer waarbij de aandacht voor de klant écht oprecht is en niet geveinsd ten behoeve van commercie/eigen gewin. Ik ben ambassadeur van Garage Geurtsen!

k heb n mooie auto kunnen uitkiezen

hil iezig goed geholpen

GEWELDIGE SNELLE SERVICE

Om 12.00 uur vanuit Zeist bij Geurtsen een EPC-storing aan mijn AUDI A3 gemeld. Om 12.50 uur kwamen zij met een vervangende auto en hebben mijn auto meegenomen. ZEER TEVREDEN.

Geweldige kennis en kundig

Weer zoals altijd top

Goede dienstverlening

Goede communicatie, met een prettige zorg voor klant en auto.

Denk goed mee

Als filmmaker was ik opzoek naar een bedrijfsauto (Caddy). Garage Geurtsen heeft goed mee gedacht bijvoorbeeld in het hebben van een achterklep (makkelijk met apparatuur inladen en je kan zelfs droog eronder filmen). Zijdeuren en stroom in de cabine. Aanrader!

Schadebedrijf Geurtsen Ede: Zeer fijn meedenkend in een vervelende situatie

Meedenkend Eerlijk Duidelijk Zorvuldig Prettige eigenaar

Mooi bedrijf waar vertrouwen en eerlijkheid voorop staan

Betrouwbaarheid

Al ruim twintig jaar kom ik bij Garage Geurtsen. Betrouwbaarheid is hoe ik die twintig jaar ervaring samenvat. Verder heel vriendelijk en kundig personeel.

Snelle service en vakbekwame mensen

Snelle service en vakbekwame mensen

Prima service. Men denkt mee

Andere auto gekocht en fijn zaken daarover gedaan. Men neemt de tijd. Bij aflevering ook nog een heerlijke bakkerstaart. Dikke pluim.

Snel geholpen.

Als nieuwe klant ben ik snel geholpen.Was gelukkig een klein probleempje.Hartelijke dank aan Ferdinand Kersseboom.

Een goede betrouwbare garage met goede service .

Een goed betrouwbaar bedrijf !

Prettige en vlotte afhandeling. Goede klantgerichtheid.