• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt er altijd blij van om hier te komen. Je merkt dat hier mensen met PASSIE werken. Altijd vriendelijk te woord gestaan en er wordt goed meegedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer plezierig een auto gekocht.\r\nDirect een goed gevoel en dat gaf ook de doorslag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop van de auto had ik in het garantie termijn een probleem met de motor, wat eigenlijk een Volkswagen probleem zou moeten zijn. Eerst in overleg met Volkswagen gebeld, maar die gaven niet thuis. Toen maar weer met Geurtsen gebeld en meteen werd er zonder problemen besloten om het dan door hun op te laten lossen. Dit is service, die je in deze tijd niet veel meer tegen komt en loven`s waardig is! Ik ben dan ook zeer tevreden over het contact en de service van Garage Geurtsen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers, snelle service. Gewoon tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, proffesioneel , eerlijk , ik zou iedereen aan raden om met dit bedrijf in zee te gaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik breng mijn auto altijd voor onderhoud bij Garage Geurtsen. De expertise van de monteurs, het persoonlijk contact en de klantvriendelijkheid zorgen ervoor dat ik mijn auto graag laat onderhouden bij Garage Geurtsen. Wanneer er een reparatie noodzakelijk is voor mijn auto dan wordt dit altijd eerst besproken alvorens zij deze reparatie uitvoeren. Zo kom ik nooit voor onverwachte extra kosten te staan. Garage Geurtsen staat altijd klaar voor mij als klant en helpen zo goed als zij kunnen. Mede hierdoor blijf ik in de toekomst graag terugkomen bij deze garage voor onderhoud, bij pech of wanneer ik een nieuwe auto wil aanschaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk overleg en eerlijke service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en te vertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met fijne en deskundige mensen ,en waar service hoog in het vaandel staat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaringen zijn prima. Staan altijd klaar om te helpen en denken mee om tot praktische oplossingen te komen. Service is geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd aardige mensen die je graag verder helpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andere auto gekocht, hele fijne en eerlijke behandeling. Het personeel komt niet alleen betrouwbaar over maar zijn het ook. Als ik weer een andere auto ga kopen, dan zullen zij de eerste bij wie wij gaan kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Geen gladde praatjes, maar een bedrijf wat gewoon nog doet wat het beloofd en tijd voor je maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er heerst een goede en gedreven sfeer en je wordt geholpen met veel kennis en met veel service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is goed.\r\nGoede informatie w.b. reparatie en prijs.