Betrouwbaar en correct!

Bedankt team Geurtsen voor correcte afhandeling van de verkoop van onze oude auto en koop van de touran! We zijn zeer tevreden over jullie! Betrouwbaar, transparant en eerlijk! Wilfred bedankt voor alles!

Gewoon heel goed

Super vriendelijk personeel, super geholpen van A tot Z. Meedenkend en meehelpend en een fijne garage Kom zeker terug.

No non-sens!

Precies zoals een auto inruilen en kopen hoort te zijn. Willem is eigenlijk veel te aardig voor een auto verkoper…! Bedankt en goede business.

Mijn favoriete garage

Al jarenlang goed en begripvol geholpen, dat is de reden dat ik altijd weer terugkom. Ik voel me er erg prettig. Van verkoop tot klantenservice tot werkplaats, overal heerst een serieuze maar prettige sfeer, en een grapje gaat men ook niet uit de weg. Het helpt natuurlijk dat de Volvo die ik bij Geurtsen als occasion heb gekocht echt TOP is.

degelijk, betrouwbaar en klantgericht

we hebben meerdere auto s mogen beproeven hetgeen helpt in het maken van de keuze

Filippenzen 2:4 heb niet alleen uw eigen belangen voor ogen....

Aanhef lijkt wat zwaar op de hand.... maar is wel gemeend ! Ben lange tijd klant geweest, en was erg tevreden.. Bel ik afd. verkoop om eens advies te vragen over een aan te schaffen auto bij nota bene een ander !!!! Alle tijd werd genomen en kreeg een echt eerlijk advies met alle voors- en tegens. Welk bedrijf doet dat ? Klasse garage !

zeer zeer goede service

geen garantie meer op onderdeel maar ze hebben bij gedragen in de kosten

Fijn en goed geholpen

Een mooi vakkundig bedrijf met veel mogelijkheden!

geweldig bedrijf, goede service, nette prijs!

Al jarenlang staat Garage Geurtsen voor ons wagenpark klaar. niets is teveel, altijd word het weer geregeld! hartelijk dank!

Duidelijk vriendelijk!

Goed duidelijk service

Top, eerlijk oprecht en vakkundig

Wij hebben bij garage Geurtsen een crafter Gekocht. Dit ging in goed overleg en direct een scherpe prijs! Zeer tevreden Groeten Arjen

Gewoon goed niets geen poespas

Wordt netjes en vlot geholpen komt vertrouwd over en dat zijn ze ook

Meedenkend en meelevend team met fantastische service

Al jaren kom ik bij Garage Geurtsen en ik ben steeds weer verrast hoe er meegedacht wordt bij reparaties aan mijn auto. Toen jaren geleden mijn Volvo 440 echt op was na jaren trouwe dienst werd er door de medewerkers bij een volgend garage bezoek gevraagd hoe het met mij was zonder de Volvo. Dat vond ik bijzonder. Nu rijd ik alweer 2 jaar met veel plezier Skoda, gekocht bij en natuurlijk weer in onderhoud wordt bij Garage Geurtsen.

fantastische advisering gedurende aankoop traject andere auto

Langdurig klant zijn bij Geurtsen, loont. Niet alleen in de garage werkt deskundig personeel maar ook in de afd. verkoop. Zelfs wanneer het een aankoopadvies betreft bij een bedrijf elders in het land. Met name de advisering voorafgaande aan deze koop getuigde van professionaliteit, deskundigheid en klant-betrokkenheid.

goed, netjes en zeer vriendelijk

Wij hebben onze auto gekocht bij garage G. Geutsen. Het telefoongesprek voor het maken van een afspraak, het verkoop gesprek en het afleveren van de auto was zeer prettig. Wij zijn vriendelijk geholpen en alle afspraken zijn netjes uitgevoerd. Wij kunnen iedereen aanraden om bij Garage G. Geurtsen langs te gaan.

Prima geholpen

Vriendelijk en technisch goed onderlegd personeel, weten waarover ze het hebben en kennen de details van de auto.

een dynamisch bedrijf met flexibele, positief ingestelde medewerkers!!

Meer dan 20 jaar -soms kritische- klant bij Geurtsen. ik zie géén reden om weg te gaan.

Garage Geurtsen is al vanaf zijn ontstaan ‘mijn’ garage.

Garage Geurtsen onderscheid zich door: Persoonlijke aandacht; Afspraak is afspraak; Goede adviezen; Meedenken Flexibele houding. Ga zo door. Hartelijke groet, Henk de Wit

een deskundig, service- en persoonlijke gerichte organisatie

vriendelijke en behulpzame medewerkers en managment

Super afspraak is afspraak

Heb eerder een review gegeven. Wil deze aanvullen ! Na klachten bij mijn aangekochte auto ( Audi TT) zeer netjes opgelost ondanks de hoge kosten. NETJES

Vakbekwame garage en goede service!

Pas een VW touran gekocht bij Garage Geurtsen. Zeer klantvriendelijk, goed geholpen en alle afspraken worden keurig netjes nagekomen! Zeer tevreden, en een aanrader voor iedereen!

Een fijne betrouwbare garage

Het is een goede en fijne garage. Ze nemen alle tijd en denken ook goed mee met de klant. Dik tevreden!

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen.

Op zoek naar een BMW 3 serie hier terechtgekomen. Zeer prettig en bekwaam geholpen door Willem en later Martin, goede en duidelijke afspraken kunnen maken en naar volle tevredenheid de auto aangeschaft. Alle afspraken waren keurig nagekomen en de auto stond keurig voor ons klaar. Zeker aan te bevelen.

Goede betrouwbare garage.

Ze staan altijd voor je klaar, en je word fijn geholpen

Top autobedrijf met vriendelijke service

Onlangs voor een verwachte aankoop in contact gekomen met Garage Geurtsen. De auto zat niet in het huidige aanbod maar binnen twee dagen hebben ze (rekening houdend met de vele wensen) de passende auto gevonden en deze vanuit het buitenland geïmporteerd. De service en klantvriendelijke houding, alsmede de snelle afhandeling en heldere afspraken zijn ons zeer goed bevallen en ik zou dit bedrijf dan ook graag aanbevelen.