Al jaren klant.

Garage Geurtsen denkt met je mee,geeft goede garantie. Vriendelijke en bekwame medewerkers!

Top garage !!!!

Vandaag onze kia rio uit 2015 opgehaald, zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. We werden zeer goed geadviseerd en geholpen. Was een uur rijden vanuit aalten, maar de auto stond keurig blinkend op het afgesproken tijdstip klaar. En we kregen een taart met de afbeelding van onze nieuwe auto, dat is toch gewoon super. Garage G Geurtsen is een zeer degelijk bedrijf, en we zijn blij met onze nieuwe auto. Fam Onnink

Vriendelijk en gepassioneerd

Zoals hierboven

prettige mensen en denken mee!

We hadden niet echt een hoog budget maar er werd met ons meegedacht om toch een auto te vinden die paste bij onze wensen en budget.

Geen betrouwbaarder garagebedrijf dan Garage G. Geurtsen!

Al vele jaren ben ik klant van Garage Geurtsen en uiterst tevreden! De klant voelt zich écht koning omdat professionele deskundigheid gepaard gaat met een prettige dienstverlening die ongevraagd veel verder gaat dan je als klant verwacht! Dit alles in een informele sfeer waarbij de aandacht voor de klant écht oprecht is en niet geveinsd ten behoeve van commercie/eigen gewin. Ik ben ambassadeur van Garage Geurtsen!

k heb n mooie auto kunnen uitkiezen

hil iezig goed geholpen

GEWELDIGE SNELLE SERVICE

Om 12.00 uur vanuit Zeist bij Geurtsen een EPC-storing aan mijn AUDI A3 gemeld. Om 12.50 uur kwamen zij met een vervangende auto en hebben mijn auto meegenomen. ZEER TEVREDEN.

Geweldige kennis en kundig

Weer zoals altijd top

Goede dienstverlening

Goede communicatie, met een prettige zorg voor klant en auto.

Denk goed mee

Als filmmaker was ik opzoek naar een bedrijfsauto (Caddy). Garage Geurtsen heeft goed mee gedacht bijvoorbeeld in het hebben van een achterklep (makkelijk met apparatuur inladen en je kan zelfs droog eronder filmen). Zijdeuren en stroom in de cabine. Aanrader!

Schadebedrijf Geurtsen Ede: Zeer fijn meedenkend in een vervelende situatie

Meedenkend Eerlijk Duidelijk Zorvuldig Prettige eigenaar

Mooi bedrijf waar vertrouwen en eerlijkheid voorop staan

Betrouwbaarheid

Al ruim twintig jaar kom ik bij Garage Geurtsen. Betrouwbaarheid is hoe ik die twintig jaar ervaring samenvat. Verder heel vriendelijk en kundig personeel.

Snelle service en vakbekwame mensen

Snelle service en vakbekwame mensen

Prima service. Men denkt mee

Andere auto gekocht en fijn zaken daarover gedaan. Men neemt de tijd. Bij aflevering ook nog een heerlijke bakkerstaart. Dikke pluim.

Snel geholpen.

Als nieuwe klant ben ik snel geholpen.Was gelukkig een klein probleempje.Hartelijke dank aan Ferdinand Kersseboom.

Een goede betrouwbare garage met goede service .

Een goed betrouwbaar bedrijf !

Uitstekende service

Prettige en vlotte afhandeling. Goede klantgerichtheid.

Keurig opgebeld, remmen bleken aan vervanging toe. De toegezegde prijs bleek uiteindelijk lager uit te vallen . Goede service !

Prima bedrijf met all in service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

We hebben uitstekende ervaring met Garage Geurtsen, Voldoen naar onze mening aan alle punten waaraan wij waarde hechten. Ook als er iets is met de auto korte lijntje en vlotte afhandeling

Perfect garage bedrijf

Je word snel en zo goed mogelijk geholpen Als er wat met je auto is kijken E meteen wat er aan de hand is ,en krijg je een leenauto mee

Heel erg goed!

Ik ben bij de koop van mijn auto heel erg goed geholpen. Toen het kenteken op zich liet wachten kreeg ik gratis een leenauto mee. Kom zeker terug voor mogelijk onderhoud!

We worden goed geholpen door Geurtsen

De vragen die wij stellen worden adequaat opgepakt.

Goede service, zeer goed behandeld

Voor het eerst ervaring opgedaan met dit bedrijf. Zeer tevreden! De verkoper zelf zorgde hoogstpersoonlijk voor de tiptop aflevering. Reuze bedankt!

zeer tevreden

Ruim een half jaar geleden een auto hier gekocht. Netjes en duidelijk geholpen. Kwamen afspraken qua garantie netjes na. Zeer vriendelijk personeel, niet alleen de verkopers. Ook in de werkplaats allemaal zeer vriendelijk.