goede service, aanrader

Goede service, correcte en snelle afhandeling, deze mannen zijn pro's

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Perfecte service en alles zeer snel geregeld.

Voor mij een nieuwe ervaring , de aanschaf van een nieuwe bus. Fantastisch geholpen en alles binnen een week geregeld. Dus , vooralsnog, een plezierige ervaring.

Bla

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel vriendelijk, topper! Ik werd heel snel geholpen.

Na een aanrijding op de snelweg had ik een andere bus nodig om mijn werk te doen. Ik ben naar Van Hunnik Bedrijfswagen gereden en werd echt supersnel geholpen en binnen drie dagen reed ikde nieuwe bus. Dank jullie wel Van Hunnik

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Aankoopproces is vlot en correct verlopen.

Er werd tijdig en correct gecommuniceerd over het proces. Timing werd gerespecteerd. Administratie zonder obstakels. Tevreden van aankoop.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettig bedrijf voor aankoop nieuwe bedrijfsbus

Onze 1e Bedrijfsbus hebben wij in 2011 aangeschaft bij dit bedrijf. Deze bus was nu aan vervanging toe en we zijn natuurlijk weer geslaagd voor een nieuwe bedrijfsbus bij van Hunnick. Het was ook heel fijn dat er genoeg voorraad stond om uit te kiezen. En dus direct leverbaar!! Heel behulpzaam bedrijf!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed, erg vriendelijk en snel geregeld.. in 2 dagen kon ik rijden top service!

Mijn ervaring was zeer goed, klantvriendelijk en duidelijk. echt een top verkoper, bedankt mats ;)

Klantvriendelijk

Goed ontvangen en goed geholpen, beide bussen gekocht naar kort overleg.

Absoluut perfect

Geweldig aanbod , perfecte service , geweldig personeel en alles wordt mogelijk gemaakt

Top bedrijf

Zeer fijn bedrijf, vriendelijke verkoper en mooi aanbod qua nwe bestelautos. Volgende x weer!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nagelnieuwe auto's snel en geheel rijklaar geleverd

Via het internet speurtocht naar nieuwe bedrijfswagens. Snel gevonden en geleverd met afleveringsbeurt en volle tank

correct, snel, informatief

via internet in contact gekomen met Van Hunnik

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed geholpen door mats.heb enkele weken moeten wachten op de opties maar is allemaal goed gekomen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer positief

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na op internet de bus gevonden te hebben gemaild en toch voor de zekerheid ook maar gebeld. Vriendelijk re woord gestaan en ook meteen de beloftes aan de telefoon om gezet in acties. Het resultaat na wat vertraging door de rdw na 3 weken kunnen beginnen met rijden in mijn mooie nieuwe bus.

Super service

Beste Menno en zijn personeel hartelijk dank voor alle uitleg en informatie tot volgende keer :-)

TOP SERVICE!!!!

ZEER GOED GEHOLPEN MET AANSCHAF VAN ONZE NIEUWE BEDRIJFSWAGEN...

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een prima en correct bedrijf

Vlotte en heldere afhandeling van order tot aflevering

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Alles TOP geregeld, goede prijsafhandeling en alle afspraken verder perfect nagekomen.

Alles TOP geregeld. Bus netjes afgeleverd en de trekhaak welke als accessoire moest worden toegevoegd kon ook binnen enkele dagen worden aangepast, kortom 100 % over tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweldig klantgericht bedrijf met grote aandacht voor de klant

Vanaf het eerste contact is de aanschaf van onze bedrijfswagen op een heel prettige manier verlopen. Alle aandacht voor onze vragen en door ons gewenste aanpassingen zijn keurig uitgevoerd.

Professioneel afgehandeld

Het was in totaliteit snel geregeld

Super geholpen

Goed geholpen!

100% fantastisch

Ik heb uiteraard het geluk dat de bedrijfswagen die ik wilde toevallig ook geleverd kon worden maar de vriendelijkheid en het vertrouwen dat zij uitstralen geeft een prettig gevoel. Dit. Komt bovenop mijn ervaring van de fijne service. Top mannen, maar eigenlijk zo hoort het te zijn.

Prima eerlijk bedrijf

Wij als collega autobedrijf komen al jaren bij Joop en Menno debiteur nummer 18 zegt genoeg denk ik .

Over Van Hunnik Bedrijfswagens

Op zoek naar een bedrijfswagen? Bij Van Hunnik Bedrijfswagens bent u aan het juiste adres. Met een daadwerkelijke voorraad van meer dan 300 bedrijfswagens is de keuze enorm te noemen. Het gaat uitsluitend om jonge en nieuwe bedrijfsauto’s van alle gangbare merken. Doorgaans in perfecte staat en aangeboden voor zeer scherpe afleveringsklaar (!) prijzen. Bij van Hunnik least u vaak binnen een dag, waarbij het voor u scherpste aanbod gezocht wordt. Complete service, ombouw voor bijvoorbeeld speciaal vervoer, export...voor Van Hunnik Bedrijfswagens zijn dit vertrouwde diensten. Al sinds 1994 een bekende speler op de markt met een ervaren klantvriendelijk team, een vlotte handelswijze en transparante prijzen, BOVAG gecertificeerd.