Leuk bedrijf, mooie auto's en prima service!

Met veel plezier een mooie Volvo gekocht, met een grote flexibiliteit van GSA om deze op korte termijn gereed en geleverd te krijgen!

Gewoon goed

Je komt je auto brengen dan nemen ze de moeite om je thuis af te zetten dat is al heel netjes ze bellen op de auto is klaar en door rug problemen kan je eigenlijk niet fietsen of lopen dan nemen ze de moeite om je te komen halen hoe netjes is dat ik vind het gewoon goed een dikke 10

Ze zijn betrouwbaar, denken mee en werken goed. Ik had de reparatie ingepland met hen op een dag dat het bij nader inzien niet uitkwam en verschuiven was geen probleem. Erg fijn dat die flexibiliteit er was! En de auto werd keurig thuis afgeleverd.

Prettig Autobedrijf ++

Zojuist een Peugeot 308 bij GS Automotive gekocht. We zijn prettig geholpen door Nick. Gastvrij, eerlijk en zeker niet opdringerig. Dat heeft ons geholpen om een mooie occassion te vinden.De prijs en kwaliteit zijn scherp. En de service is goed. Heel tevreden dus.

Super service

Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt en kreeg netjes van te voren een prijsopgave. De auto werd thuis opgehaald en S’avonds keurig teruggebracht. Kortom duidelijk, netjes en scherp geprijsd.

Top service!

Nick en Dolf, geweldig geregeld wederom!

Zeer vriendelijke en goed geholpen

We hadden de auto gekocht in het koude Februari en na vier maanden tijdens behoorlijk warme periode kwamen we er achter dat de airco helaas niet werkt dat is zweten. Hebben toen de garage gebeld of dit gecontroleerd kon worden en of het binnen garantie viel. De Garage melde toen mits er geen split slag schade was het in de garantie viel. Bij Garage gekomen voor controle bleek het geen split slag schade te zijn maar fabrieks fout te zijn en dit hebben ze toen zeer snel gefikst. We zijn erg goed geholpen zeker aan te raden hun service is top. Groeten aan de eigenaren en personeel Van uit Ermelo Gelderland.

Vriendelijk en hulpzaam

Prachtige bmw gekocht voor onze dochter . Fijne mensen, goed ontvangen nemen echt de tijd voor je. Echt een aanrader om een mooie auto te kopen.

Snel, goed, flexibel

Voordat ik het wist was mijn apk alweer klaar.

Top service

Breng en haalservice is ideaal in de huidige omstandigheden.

Altijd top service

Gewoon top service nemen altijd de tijd voor je en denken ook altijd met je mee

Uitstekend !

Een zeer goede ervaring Ze winden er geen doekjes om wat er aan je auto moet gebeuren. Zijn zeer direct en bereid om met je mee te denken. Kortom ga zo door

Uitstekende service voor een redelijke prijs

Super geholpen met het kopen van de auto

Zeer goede ervaring. We hebben alle tijd gehad om te beslissen en super geholpen met de koop.

100% vertrouwen - daarom GS

100% vertrouwen in een specialist mbt iets waar jij als auto leek geen kaas van hebt gegeten. Dat vind ik belangrijk en daarom kies ik voor GS Automotive

Top service

Prima service tijdens de aanschaf van mijn auto. Afspraken netjes nagekomen,hier je auto aanschaffen kan ik iedereen aanbevelen.

Zie hieronder

Goed meedenken met de klant en daarnaar handelen.

Fijn bedrijf

Wij vonden het een fijn bedrijf, en hebben een hele mooie auto gekocht. Het is een hele mooie showroom! Het enige wat we minder goed vonden was, dat er met ons was afgesproken dat de vloeistoffen werden nagekeken en werden bijgevuld alleen dat is niet gebeurt. Daar kwamen wij onderweg naar huis achter toen het olie lampje aan ging.

Snelle, probleemgerichte service

Goede probleem- en klant gerichte service

Vriendelijke professionele autodealers

Heb maar enkele woorden nodig: - Uitstekend! - Vriendelijk / meedenkend zijn. - Top bedrijf!

Altijd vriendelijk en oplossingsgericht

Alleen maar positief! Deze heren weten echt waar ze mee bezig. Voorbeeld voor andere,

zeer goed

Mijn ervaring is dat het een garage is die conform afspraak werkt

Super geholpen

Vriendelijk, behulpzaam en informatief.

klantvriendelijk en goede snelle service

Eerste keer dat ik bij GS Automotive in contact ben gekomen. Vooral de snelle service en klantvriendelijk hebben mij overgehaald. Ik ben er zeer blij mee

Uitstekend onderhoud met prima service.

Dit is bij GS mijn tweede onderhoudsbeurt, terugkomen is op zich ook al een waardeoordeel.