''precies de verkoopbegeleiding die je wilt''

Na lang zoeken naar de juiste auto ben ik bij GS Automotive terecht gekomen. Eerst kreeg ik uitgebreid uitleg over de de auto om vervolgens een proefrit te maken in de omgeving. Nick mij daarna alle ins en outs bij gebracht over wat de auto kan. Toen we een goede prijs waren overeengekomen was voor mij alles duidelijk.. Nick heeft alles uit handen genomen bij het op naam zetten, inschrijven en kentekenbewijs. Aanrader dus!

prima!

fijn oriënterend gesprek gehad, proefrit goed bevallen, daardoor ook de auto waar ik interesse in had gekocht. mocht ik in de toekomst nog een keer een andere auto willen aanschaffen kom ik er wellicht weer terug.

Er was een kleine reparatie nodig, top geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Prettig bedrijf klantvriendelijk en kundig

Het zijn top mensen je kan er mee lachen en ze gaan goed metJe auto oM top manne

Alles was top em perfect dankje wel manne tot de voogende keer

Zeer goed geholpen, prettige communicatie en service

Ik merkte een problemen op aan mijn auto, zoals olielekkage, wat nare geluiden die ik niet kon plaatsen en de airco. De garage waar ik normaliter naar toe ga is gesloten wegens vakantie, na wat zoek en speurwerk kwam ik uit bij GS automotive. Eerste indruk een nette garage en vriendelijke mensen. Er werd goed geluisterd naar mijn ervaringen en zijn hier mee aan de slag gegaan. De auto heeft ruim 2 dagen bij de garage gestaan en ik werd iedere dag op de hoogte gebracht over de status. Zelfs de auto is gewassen toen ze klaar waren met reparaties en ben opgehaald, Kortom een nette garage die ik zeker zou aanraden!

Goede vakgarage

Uitstekende garage, goede servies, vriendelijk personeel.

Goed en netjes alles geregeld met de aankoop van mijn nieuwe auto

Het was een fijne ervaring bij de aankoop van mijn nieuwe auto, goed en netjes alles geregeld.

Uistekekende service

Vakmannen

Top service

Goede communicatie en super vriendelijke garage

warme badkamer gevoel

netjes te woord gestaan aan telefoon, keurig behandeld aan receptie auto prima gerepareerd en dat wat niet direct lukte en uit te stellen was, werd een week nadien opgepakt en geregeld. Verrassend dat ik zo persoonlijk behandeld werd in een garagebedrijf, werd zelfs opgepikt omdat ik geen vervoer had om m'n auto te komen ophalen. Ben blij dat ik voorlopig een goede plek heb om met mijn reparaties en onderhoud naar toe te gaan.

Top service, top product kwaliteit en erg vriendelijk.

The beste auto dealer, heel goed service, erg vriendelijk, alles top. Hartstikke bedankt GS Automotive.

Gewoon goed

Je bent er niet zo maar klant Mijn gezin en ik kwamen voor een auto En die was om diverse rede aan onze kant niet geschikt er wordt geluisterd en nu rijden we via GS Automotive een hele fijne auto die door het bedrijf ergens anders is gehaald dus top wij zijn zeer tevreden klanten

Geweldige service!

Hartelijk bedankt Nick!

Aangenaam

Een hele fijne ervaring Heel vriendelijk , behulpzaam professioneel bedrijf. Ik heb mijn auto ingeruild voor een leuke prijs. En heel tevreden met de auto die ik heb gekocht Aanrader

Goed en eerlijk geholpen!

Na het aanvragen van een offerte snel een afspraak kunnen inplannen. Vervolgens is mijn auto goed onderhouden. Daarbij eerlijke communicatie over de staat van de auto, wat het beste meteen vervangen kon worden en welke werkzaamheden er in de toekomst aan zitten te komen.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en betrokken

Betrouwbaar bedrijf. Mensen zijn klantvriendelijk, betrouwbaar en attent. Communicatie is ook top.

Super snel geholpen

Ik was mee aan de beurt en super snel klaar

Alles naar tevredenheid uitgevoerd

Alles naar tevredenheid uitgevoerd, alleen een klein puntje wat beter kan moest zelf bellen of de auto klaar was, was vorig jaar hetzelfde.

Zeer goedzeer

Vriendelijk en vakkundig personeel, goede vervangende auto, prijstechnisch goed en je äuto gewassen bij het ophalen top.

Zoekopdracht met goed resultaat en persoonlijke begeleiding!

Een tien is alleen weg gelegd voor de goden... De heren hebben er alles aan gedaan om een leuke en goede ervaring over te houden! Onze zoekopdracht hebben ze binnen de juiste termijn en met alle zorg en aandacht voltooid!

Heel vriendelijk personeel. En eerlijk daar gaat het mij om. Je hebt al meteen een vertrouwd gevoel als je daar binnen komt. Als je de auto komt ophalen zit er een mooie strik omheen. Toppie mensen.

Prima, betrouwbaar adres. Zeker een aanrader!

In de zoektocht naar een leuke auto voor onze zoon kwamen we terecht bij GS Automotive. Eerste indruk; betrouwbaar no-nonsens adres. Mensen die weten waar ze het over hebben, nette prijzen en leuk assortiment. De auto gekocht en hopelijk heeft onze zoon er veel plezier van!

Snel en top geholpen.

Snelle hulp, en goed service met een heerlijk bak koffie.