Ik heb een uitstekende ervaring gehad bij MK autotechniek ben erg goed geholpen Heb veel plezier van mijn auto en ben er nog steeds heel blij mee Kortom een uitstekend bedrijf !!

Gewoon echt perfect

Prachtig showroom met allemaal mooie auto’s.goede eigennaar met verstand van zaken,wat de spraak is wordt ook na gekomen echt ik raad iedereen aan die een goede auto zoekt daar eerst te gaan kijken.ik vindt het een top bedrijf van mijn een dikke 10.

Superrrrr

Wat een eerlijke mensen en goed meedenken is hun sterke kant . Ik twijfelde en werd niet gepusht nee denkt u er maar rustig over na . Zolang de auto er nog is staat hij tot u beschikking . Nette aflevering geen gezeur . Top heren ga zo door mvgr Marc

Mooi compact bedrijf

Auto gekocht voor mijn dochter,all in prijs,dus geen afleveringskosten achteraf,(want dan ben ik alweer weg)ondehoud/kilometers enz netjes aantoonbaar op papier,ons kent ons mentaliteit,niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan.Mooi bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig familie bedrijf met zeer professionele mensen.

Autobedrijf zonder dure showroom en verkopers. Auto’s staan netjes gestald, zodat deze goed bekeken kunnen worden. Goede inruilprijs gekregen en mooie Audi Q2 aangeschaft. Auto is netjes afgeleverd waarbij de olie is ververst ondanks dat de auto 7000km geleden een beurt heeft gehad. Inmiddels 3000 vakantie kilometers gereden en zijn zeer tevreden over de auto. Vader en zoon hebben verstand van zaken met een vriendelijke klantgerichte houding. Ik kan dan ook dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service en super klant vriendelijk!!

Ik heb vandaag mijn allereerste auto bij MK Autotechniek gekocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik heb vervolgens een proefrit mogen maken, hierbij hetzelfde heel gastvrij en niets is teveel moeite. Ik raad anderen zeker aan eens een kijkje te nemen op de website voor het aanbod.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service, verstand van zaken

Ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen. Ze hebben verstand van zaken, weten wat ze verkopen, zeer vriendelijk en oprecht!

Focus op kwaliteit & Correct

De auto via Marktplaats gevonden en telefonisch contact gezocht. Vanaf het eerste moment vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en tevens eigenaar van MK autotechniek die volledig transparant was over het voertuig. Na het telefonisch contact de bezichtiging gepland, waar ik vriendelijk werd ontvangen door vader en zoon, die samen het autobedrijf runnen. Na het maken van de proefrit zijn we tot een deal gekomen, alle afspraken zijn boven verwachting vervuld en auto is in concours-staat afgeleverd. Blijf zo doorgaan MK Autotechniek!

Goed geholpen door MK!

Goed geholpen door MK Autotechniek met de koop van onze auto. MK is deskundig, realistisch én klantvriendelijk. We zijn erg blij met onze ‘nieuwe’ occasion.

Uitstekende service!

Ben zeer tevreden dat ik mijn aankoop bij MK Autotechniek heb kunnen doen. Ben goed geholpen en waren erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden!

Zeer goede ervaring

Ik heb ongeveer 3/4 maanden geleden een auto gekocht in goede staat, ik ben er zeer blij mee, het personeel was zeer vriendelijk en hebben me goed geholpen en hebben alles uitgelegd van de auto. Alles bij alles een goed autobedrijf

Top bedrijf

11 okt golf7 gekocht zeer goed geholpen erg blij mee net onze nieuwe auto

Ik ben tevereden

Ik heb een audi A3 gekocht bij MK auto bedrijf, ik ben heel tevereden

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

is goed

Goed adres om een Auto te kopen, Een Aanrader als je opzoek bent naar een Auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij toeval op de site van MK Autotechniek uitgekomen omdat ik aan het zoeken was naar een andere auto. Bij mij is dit bedrijf heel positief overgekomen en ik heb er goede ervaringen mee. Eerlijk, betrouwbaar en klantvriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie bmw gekocht.\r\nKeurige afhandeling \r\nAlleen naar 2 dagen een stukken de accu.\r\nZijn niet bereid met de delen in de kosten van een nieuwe accu

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik geef dit bedrijf een 10. Eerlijke personen, en verkopen goede auto´s, netjes onderhouden en schoon gemaakt toen wij aankwamen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangezien was op zoek naar een goede auto\r\nna een paar weken kwam ik MK autotechniek op autoscout tegen en ja hoor even bellen en ze hadden wat ik zocht precies naar mijn wens\r\nen goed en betrouwbaar auto kunnen kopen bij dit bedrijf en heel vriendelijke eigenaar die mijn wens heeft vervuld.dus van uit mijn ervaring moet je voor een betrouwbare auto bij MK auto techniek zijn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijkheid, goeie service, prijzen zijn accepttabel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf. Komen hun afspraken na.\r\nWel jammer dat de auto , in mijn geval, te koop gezet wordt zonder dat die eigenlijk klaar is voor de verkoop. Auto had onderhoud nodig, nieuwe voorbanden, gloeibougies etc.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! Weet heel veel met betrekking tot het gebied waarin hij opereert (luxe auto\'s) .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rij een Volvo v50 d5 automaat. Deze had al langer (ik denk bijna 1,5 jaar) bepaalde klachten, waaronder een trilling die door de hele auto heen ging als je rondom de 80 reed. Er hadden al verschillende bedrijven naar gekeken en wat dingen vervangen. En iedereen heeft altijd waarschijnlijk de oplossing. Het probleem bleef. Toen ben ik bij toeval bij MK autotechniek uitgekomen. Hun heb ik het vertrouwen gegeven om het goed uit te zoeken. En daar zijn ze in helamaal geslaagd! Ze zijn er echt ingedoken. Van verstuivers tot de automaatbak. De service daaromheen was top. Ik ben erg tevreden en vooral blij dat mijn auto weer fantastisch rijdt! Vanaf nu ga ik nooit meer ergens anders heen voor onderhoud of als ik nog eens iets aan m\'n auto heb. Ze hebben echt op alle vlakken verstand van auto\'s!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel