prettig contact, betrouwbaar en fraaie auto's

Afgelopen december 2023 ging ik op zoek naar een nieuwe auto (plug-in hybride) ter vervanging van mijn vol-elektrische Cupra Born. Via autotrack vond ik een drietal (bijna) fabrieksnieuwe Volkswagen Golfje's GTE in een samenstelling zoals je hier in Nederland niet eens nieuw bij de dealer kan bestellen. En mijn grootste verbazing was dat ze bij mij 'om de hoek' bleken te staan, bij MK Autotechniek in Weert. En dan hoef ik niet in een 'glazen dealerpaleis' terecht te komen... Belangrijker is hóe ze erbij staan, of het verhaal van de auto 'klopt', hoe relaxed en zeker de verkoper is over de auto's die hij heeft staan en bovenal hoe Welkom je bent. Haik is een nog jonge jongen, maar heeft de afgelopen jaren duidelijk bewezen dat hij weet wat hij doet. Samen met m'n compagnon hebben we ieder een Golfje GTE bij hem gekocht en ik durf hem aan iedereen aan te bevelen als adres om je volgende auto aan te schaffen. De afspraken zijn eerlijk en helder, en zijn auto's zijn dat eveneens! MK Autotechniek is een verademing wanneer je no-nonsense op zoek bent naar iets wat je niet zo snel elders zal vinden, vooral ook in het segment 'boven' mijn Golf GTE (en ik ben m'n hele leven al autoliefhebber, ook met andere auto's). Ik kan alleen maar zeggen: bel hem, maak een afspraak en ga bij hem langs in Weert!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede ervaring met dit bedrijf!

Ik heb niets aan te merken op dit bedrijf MK Autotechniek! Na dat ik in 2020 een hele mooi Golf 7 bij hun heb gekocht. Zag ik in het begin van dit jaar na meermaals hun aanbod in de gaten te hebben gehouden een andere zeer nette Golf 7 GTI staan. Na contact met Haik snel de auto gaan bezichtigen en wat was het weer een super gave auto met alles erop en eraan! daar doen de mannen van MK Autotechniek hun best voor! Na een proefrit was de deal dan snel rond, duidelijke afspraken en komen na wat ze beloven! Ook het contact met Haik is super, snel en duidelijk een antwoord op vragen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, zeer mooie voorraad aan auto's.

Uitstekende autoverkoper

Zeer goed behandeld en een geweldige uitlevering van mijn auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Direct vertrouwd gevoel, top !!!

eerste contact voelde direct vertrouwd en wist alles over de auto’s goed uit te leggen. Hele Mooi aflevering, zelfs aan de kids gedacht met een attentie, bosje bloemen voor de vrouw. Alleen maar lof voor deze mannen !!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prijs kwaliteit uitstekend met een goede service van Haik

Ik ben een aantal weken intensief opzoek geweest naar een nieuwe Audi A3, bij verschillende auto dealers/garage's langs geweest voor bezichtigingen. Ondanks de afstand van Rotterdam - Weert een afspraak gemaakt bij MK Autotechniek. Het moment dat ik binnen kwam kreeg ik persoonlijk al een goed gevoel mede door hoe je word ontvangen. Er word de tijd gegeven om rustig de auto te bezichtigen, eventuele vragen te stellen. Zij nemen daarin tegen juist weer de tijd om mee te denken en evt mee te kijken wat de mogelijkheden zijn. MK Autoservice is geen massa bedrijf zoals de meeste auto garage’s / dealers. Het is met name gericht op de klant, een bedrijf dat je graag tevreden ziet weggaan. Ze kennen hun auto’s uit hun selectieve voorraad goed dit zie je doordat ze de geschiedenis van de auto’s goed kunnen zo ook van de Audi A3. Goed gesprek gehad met daarin een aantal afspraken, later telefonisch de overeenkomst bevestigd. Volgende dag gereed om hem op te halen met een zeer goede aflevering. Persoonlijke heb ik zo’n klantenservice in mijn zoektocht naar een auto niet gehad. Zeker aan te raden bij familie/vrienden, nogmaals bedankt Haik.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nice selection of young, sporty, and competitively priced cars

Last month, I purchased my Audi A3 Limousine from MK Autotechniek. After months of searching, I finally succeeded here. MK Autotechniek offers a very nice selection of young, sporty, and competitively priced imported cars. Haik is a friendly person who never came across as pushy. Together with his father and brother, you can sense that this is a growing and passionate family business. I'm not much of a negotiator, but that's not really necessary at MK Autotechniek. The cars are well-priced and come with options that you would have to pay extra for at competing dealerships. The only criticism I had was the delivery of the car itself. Haik's appointment ran so late that the delivery of my car was rushed. As a result, I drove home with only one working key. However, MK Autotechniek resolved this matter promptly with the Audi dealer and covered the costs themselves. Communication was pleasant both over the phone and via WhatsApp, during and after working hours and on weekends. I would certainly recommend MK Autotechniek and will keep an eye on their offerings if I'm in the market for a new car in the future.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer positieve ervaring gehad bij aankoop van mijn auto.

Ik was afgelopen november aan het zoeken naar een zwarte Range Rover sport en had ook echt een mooi exemplaar gevonden dacht ik. De verkoper alleen van het bedrijf in Stadskanaal gaf me geen vertrouwen zodat ik de koop gecanceld hebt. Daags daarna kwam ik per toeval mijn huidige auto een grijze sportieve Audi Etron Sportsback tegen via een website. Mk autotechniek had die dag de auto te koop gezet en toen ik Haik van MK sprak was dit een hele andere benadering. Heel enthousiast over zijn auto ben ik die zaterdag erop naar Weert gegaan. Dit bezoek gaf me erg veel vertrouwen om de auto te gaan aanschaffen buiten het feit dat hij erg mooi was. Mijn zoon en ik waren erover uit dat het deze moest worden. De hele benadering was top alles was goed geregeld en Haik was heel behulpzaam en hield me goed op de hoogte van het proces met de leasemij Van Mossel. Ik heb hem 3 december opgehaald en Haik maakte er een feest voor me van. Erg leuk. Ik adviseer en beveel MK aan als je mooie, leuke, sportieve en betrouwbare auto wil aanschaffen en van goed en eerlijk advies wil worden voorzien.

Goede ervaring

Verkoop ging goed uitleg en afleveren was prima

Dankjewel Haik

Goeie service, vriendelijk en eerlijk. Voor eventuele vragen zijn ze altijd bereikbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en goed geholpen

Ik heb hier een hele mooie auto gekocht. Ben heel vriendelijk en goed geholpen.

Seriedade. Simpatia. Eficientes.

Recomendo MK. Serviço 100% eficiente. Voltaria a comprar. Muito obrigado.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dikke aanrader, uitstekende service met betrouwbaar spul

Bijna twee jaar geleden een Fiesta ST gekocht bij Haik en zijn pa. Ik rijd er nog steeds met veel plezier in, zonder dat de Fiesta me in de steek heeft gelaten! Verder staan er altijd mooie auto's tussen het aanbod. MK Autotechniek is een dikke aanrader, ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed zaken doen op een ongedwongen manier.

Mooie zaak met veel goed verzorgde auto’s. We werden prima geholpen op een vriendelijke en ongedwongen manier. Niet het autoritaire wat je weleens bij de dealer ziet, hier heb je contact met de eigenaar zelf en dat was prettig zaken doen, we hebben een een bijzondere deal kunnen sluiten. We zijn tevreden en komen zeker terug bij een volgende aankoop.

Zeer goede ervaring met de aankoop van een Tiguan 2.0TSI bij MK autotechniek

MK autotechniek heeft een zeer prettige wijze van verkoop. Met de aankoop van een Tiguan 2.0 TSI bij MK autotechniek ben ik zeer tevreden mee. Het is een zeer fijne auto die mijn 1500 kg zware caravan met gemak zonder problemen naar Kroatië en terug kon trekken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk perfecte service Zeer zeker een aanrader voor iedereen

Een echte aanrader!

Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van MK Autotechniek.. Vorige maand mijn BMW 118i 2019 ingeruild voor een Volkswagen Polo r-line 2021. De verkoper is geen doorsnee verkoper maar echt iemand die rustig de tijd neemt en alles netjes uitlegt. Een echte aanrader!

10+

I highly recommend it! I had a very pleasant experience! Very serious, always eager to help and answer any question, very kind and very nice,about the car, a jewel! Thanks so much for everything

Kwaliteit en tevreden

Opzoek naar een nieuwe / nette Mercedes A klasse kwam ik al gauw bij het assortiment van MKautotechniek uit. Snelle service en direct vanaf het begin geholpen van A tot Z. Fijn die deskundigheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

correct, kundig, betrouwbaar en transparant!

Haik is open en eerlijk en heb geen enkele twijfel gehad mbt het kopen van de auto die in werkelijk Nieuwstaat is! Ook de nazorg is perfect om zonder zorgen van iedere rit te genieten.

Prachtige Audi Q2 gekocht

Wij hebben enkele maanden geleden een prachtige sportieve Audi Q2 met black pakket s-line gekocht bij MK autotechniek. Na bellen of de auto er nog was omdat we uit Brabant komen zijn wij heel vriendelijk ontvangen en mochten wij proefrijden met de auto. Hij rijd perfect, gave kleur met black pakket wat de auto super sportief maakt. Hij had alles naar onze wens en ook voor een reële prijs. Wij hebben super reacties op onze auto gehad en wij zijn er zelf ook erg blij mee. De velgen worden nog hoogglans zwart daar zullen we jullie binnenkort een foto van sturen. Super tevreden, je kunt hier met een gerust hart een mooie auto kopen.

Mooie deal, super auto

De gekochte auto is in onberispelijke staat. Zowel interieur als exterieur zijn bijna geen sporen van gebruik te vinden. Heel erg blij mee! MK Autotechniek is een betrouwbare dealer waarmee je goed zaken kunt doen.

Top bedrijf

Goede service! Erg tevreden met mijn nieuwe auto

Ontzettend goed geholpen.

Zeer prettige wijze van verkoop. Erg klantgericht en erg vriendelijk en begripvol.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geiintereseerde interesse in mij als klant

Waar klant nog koning is! Oprechte interesse in mensen en hun wensen. Geen vraag is lastig, geen moeite teveel. Een geweldig bedrijf waar afspraak ook afspraak is! Een aanrader voor iedereen. Bevlogen mensen met een schitterend bedrijf.

Betrouwbaar en klant-vriendelijk

Mooie collectie aan bijzondere auto’s. Prettig bedrijf en zakelijk correct. Goede ervaringen met aan en verkoop van de auto. Maakt duidelijke afspraken en komt deze perfect na. Kan Haik en zijn bedrijf van harte aanbevelen.