Goed geholpen door MK!

Goed geholpen door MK Autotechniek met de koop van onze auto. MK is deskundig, realistisch én klantvriendelijk. We zijn erg blij met onze ‘nieuwe’ occasion.

Uitstekende service!

Ben zeer tevreden dat ik mijn aankoop bij MK Autotechniek heb kunnen doen. Ben goed geholpen en waren erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden!

Zeer goede ervaring

Ik heb ongeveer 3/4 maanden geleden een auto gekocht in goede staat, ik ben er zeer blij mee, het personeel was zeer vriendelijk en hebben me goed geholpen en hebben alles uitgelegd van de auto. Alles bij alles een goed autobedrijf

Top bedrijf

11 okt golf7 gekocht zeer goed geholpen erg blij mee net onze nieuwe auto

Ik ben tevereden

Ik heb een audi A3 gekocht bij MK auto bedrijf, ik ben heel tevereden

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

is goed

Goed adres om een Auto te kopen, Een Aanrader als je opzoek bent naar een Auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij toeval op de site van MK Autotechniek uitgekomen omdat ik aan het zoeken was naar een andere auto. Bij mij is dit bedrijf heel positief overgekomen en ik heb er goede ervaringen mee. Eerlijk, betrouwbaar en klantvriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie bmw gekocht.\r\nKeurige afhandeling \r\nAlleen naar 2 dagen een stukken de accu.\r\nZijn niet bereid met de delen in de kosten van een nieuwe accu

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik geef dit bedrijf een 10. Eerlijke personen, en verkopen goede auto´s, netjes onderhouden en schoon gemaakt toen wij aankwamen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangezien was op zoek naar een goede auto\r\nna een paar weken kwam ik MK autotechniek op autoscout tegen en ja hoor even bellen en ze hadden wat ik zocht precies naar mijn wens\r\nen goed en betrouwbaar auto kunnen kopen bij dit bedrijf en heel vriendelijke eigenaar die mijn wens heeft vervuld.dus van uit mijn ervaring moet je voor een betrouwbare auto bij MK auto techniek zijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijkheid, goeie service, prijzen zijn accepttabel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf. Komen hun afspraken na.\r\nWel jammer dat de auto , in mijn geval, te koop gezet wordt zonder dat die eigenlijk klaar is voor de verkoop. Auto had onderhoud nodig, nieuwe voorbanden, gloeibougies etc.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! Weet heel veel met betrekking tot het gebied waarin hij opereert (luxe auto\'s) .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rij een Volvo v50 d5 automaat. Deze had al langer (ik denk bijna 1,5 jaar) bepaalde klachten, waaronder een trilling die door de hele auto heen ging als je rondom de 80 reed. Er hadden al verschillende bedrijven naar gekeken en wat dingen vervangen. En iedereen heeft altijd waarschijnlijk de oplossing. Het probleem bleef. Toen ben ik bij toeval bij MK autotechniek uitgekomen. Hun heb ik het vertrouwen gegeven om het goed uit te zoeken. En daar zijn ze in helamaal geslaagd! Ze zijn er echt ingedoken. Van verstuivers tot de automaatbak. De service daaromheen was top. Ik ben erg tevreden en vooral blij dat mijn auto weer fantastisch rijdt! Vanaf nu ga ik nooit meer ergens anders heen voor onderhoud of als ik nog eens iets aan m\'n auto heb. Ze hebben echt op alle vlakken verstand van auto\'s!