Na een erg gastvrij ontvangst, super geholpen en een fantastische auto aangekocht. Aanrader!

Afspraken worden nagekomen zonder er zelf achter aan te moeten lopen

Zeer goed!

Vertrouwelijk, gastvrij en eerlijk.

Passie voor auto’s

Oprechte passie voor auto’s

Goed gevoel. Fijne mensen. Weten waar ze mee bezig zijn!

Goed. Zi eboven

Vriendelijk, betrouwbaar en veel kennis van zaken

Mijn zoon en ik werden netjes ontvangen, veel tijd voor uitleg van alle technische snufjes, duidelijke prijsafspraak, BOVA Garantie voor 6 maanden en uiteindelijk de levering van een mooie auto. Tijdens de overhandiging van de sleutels werd er veel tijd en aandacht tijd besteed aan uitleg, overschrijving en betaling en dat werd allemaal ter plekke geregeld. Top!

Subliem

Wat een fijne autodealer! Helemaal vanuit Almere hierheen gereden. Wij hadden al meerdere proefritten gemaakt, dealers bezocht, op de website van Carrun gekeken, app contact gehad en toch een bezoekje gebracht. Heel fijn geholpen door Joey. Eigenlijk is het gehele team benaderbaar, klantvriendelijk, respectvol kortom erg fijne ervaring. Alles wordt goed uitgelegd. Heel goed gevoel eraan over gehouden. Uiteindelijk een droomauto gekocht. Hier komen wij zeker weer terug voor een 2e auto.

Topbedrijf

Zeer goede en nette service er word tijd voor je genomen en correct behandeld

uiterst tevreden en zeer goed geholpen.

uiterst goed geholpen door Frank, erg gepassioneerd over auto's. Voor een volgende aankoop ga ik hier zeker weer kijken.

Goede service komen afspraken na en zijn flexibel

Aan te bevelen bedrijf

Een degelijk en eerlijk bedrijf met mooie en technisch goede automobielen.

Goede service en contact

Zeer veel informatie ontvangen en op een professionele en vriendelijke manier geholpen.

Vanaf het allereerste moment is de communicatie prima verlopen. Er is veel kennis aanwezig over alle voertuigen en ik ben naar tevredenheid geholpen. Super blij met de aankoop van mijn nieuwe auto.

Super geholpen en een super goede uitleg van onze nieuwe auto een top team

Super vriendelijk en goed personeel met heel veel ervaringen in alle auto's die zij verkopers. Wij zijn erg tevreden over CARRUN zeker aan te bevelen .

Was een ervaring van deskundigheid, vriendelijkheid en wederzijds vertrouwen

Was een ervaring van deskundigheid, vriendelijkheid en wederzijds vertrouwen

Professioneel

Prettig verkoopgesprek.

Helemaal tevreden

Er wordt naar mij geluisterd …… Alles mogelijk Geen gepush Vriendelijk Kundig

Voor de eerste keer een occasion gekocht bij CarRun. Verkoper geeft voldoende aandacht mbt wensen klant. Inruilprijs zeer netjes in vergelijking met andere bedrijven.

professioneel en klantvriendelijk

Zeer fijne ervaring gehad bij Carrun. Eerlijke prijs voor inruil auto’s gekregen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn erg blij met onze prachtige nieuwe auto. Zeker aan te raden!

Prima service!

Reële inruilprijs voor je auto. Mooie auto’s in de showroom. Verkoper is een echte autoliefhebber. Storingsmelding van onze auto onder garantie naar volle tevredenheid verholpen.

heeft alleen maar mooie auto's!

Prima bedrijf

Zaterdag de auto opgehaald prima service en fijne gasten. Kende ze helemaal niet. Goede uitleg. Maar tot op heden goede service en staan klaar voor je ook als je de auto al gekocht heb en nog wat vragen heb achteraf is geen probleem.

in twee woorden: Top Service

Zelden, of eigenlijk nog nooit een nieuwe auto aangekocht met zoveel aandacht voor client-experience en oog voor detail. Frank en Corné: complimenten! Er zijn veel autobedrijven, maar CarRun is toch echt 'the next level' wat mij betreft.

Frank heeft ons super goed geholpen!

Bij Carrun een BMW M5 gekocht. Ze hebben prachtige auto’s staan. Bedankt Frank, tot een volgende keer.

Goede voorlichting en fijne verkoop

De Run 8218

5504EM Veldhoven