super goed

prettige ontvangst Rustige uitleg

Goede ontvangst, duidelijk in onderhandel. Het gevoel is goed.

Heb een super mooie auto gekocht en daarbij prettig geholpen door Joey.

Wederom top service

Een autobedrijf zoals het hoort!

Ik ben zeer te spreken over heren. Kennis over de auto’s is zeer goed. Zeer hulpvaardig en laagdrempelig. We zijn zeer goed geholpen met de aankoop van onze Audi Q7. Auto werd keurig klaargemaakt en rijdt geweldig!

Professionele autoverkopers zonder bullshit

Ik heb een enorme goede ervaring met de mensen van Carrun. Eerlijk, transparant en dat alles met een zeer goede service.

Betrouwbare nette partij.

Ik heb mijn BMW hier gekocht en ook weer verkocht wegens de aanschaf van de Tesla. Mijn ervaring met Carrun was erg goed, aardige, kundige en betrouwbaar bedrijf, top.

Vorige week eigenaar geworden van een Audi Q5. Carrun is een prima autobedrijf met vriendelijke personeel. Frank, nogmaals bedankt voor al je tijd en moeite! Hoop in de toekomst zeker nog een keer zaken met jullie te doen. Gr, Satish

Vriendelijk, aardig en echte kenners. We zijn superblij met onze nieuwe auto. Alles zoals afgesproken, bedankt!

Goed ontvangst en Frank heeft goede kennis van zaken. Totaal niet opdringerig en alles tot in detail geregeld. Mijn aankoop betrof een Audi RsQ3. Van mij een dikke pluim....

Fijn zaken doen

Prima geholpen door de 2 bevlogen eigenaren die liefde hebben voor hun vak en hun auto's. Frank en Corne zijn hulpvaardig en begeleiden je goed zonder opdringerig te zijn en je te pushen naar een aankoop. Ook na de aankoop worden puntjes die over het hoofd gezien zijn prima opgelost.

Goeie ervaring met deze mannen. Zeer professioneel en heel vriendelijk. Tussen de aankoop en aflevering goeie contact gehouden via de app over de loop voor de aflevering.

Prettig bedrijf.

Afgelopen dinsdag heb ik onze auto op mogen halen. tijdens de verkoop en afhandeling contact gehad met Frank. Een zeer prettig persoon met veel kennis en passie voor auto's.

Zeer prettig geholpen bij de aankoop van een mooie q5

Duidelijke afspraken en geen onzin verhalen. Ik heb hier een Q5 gekocht en er zat wat steenslag op de bumper en motorkap, tevens waren er wat sierlijsten binnen in de auto beschadigd. Geen probleem, lossen we gewoon op. Zeer betrouwbare uitstraling en duidelijke medewerkers.

Zeer vertrouwd en goede begeleiding

Ik ben goed geholpen en de auto was perfect afgeleverd

Goed geholpen.

Er wordt aandacht besteed aan de klant. Geen snel verkooppraatje.

Uitstekende service, alles snel en goed geregeld

Dinsdag deal gemaakt vrijdag auto gehaald Goede vlotte zaak met aardige mensen

Tot nu toe prima ervaring

Pas geleden mooie auto gekocht,netjes behandeld. Nemen alle tijd en ze hebben een passie voor auto’s Niet even snel een praatje en weer weg.

kundige en betrouwbare advies/uitleg

zoals ik hierboven beschrijf, daarnaast ook informatief denken echt met je mee ! fijne samenwerking.

Een vakkundig team die staat voor kwaliteit klanttevredenheid en service. Een echte aanrader!

fijne mensen, vlotte afwerking alleen een te korte uitleg.

prima service

prima service

Goede service en denken met je mee

Verkoper was heel vriendelijk nam alle tijd voor ons. Vervolgens alles netjes uitgelegd. Na bezoek nog goed service verleend.

Ik denk een correcte firma !

Leverancier heeft nu even een moeilijke periode op gezondheid niveau. Ik hoop na levering op ,after sale. Verder tevreden,!enthousiaste monteurs .

Na een erg gastvrij ontvangst, super geholpen en een fantastische auto aangekocht. Aanrader!

De Run 8218 5504EM Veldhoven