Absolute aanrader.

Verstand van zaken, service gericht. Ondank reisafstand zal ik in de toekomst graag hier terugkomen.

Top Team

Wij zijn heel erg blij met de deal, Vanaf de eerste moment is de hele proces super professioneel aangepakt. Hartelijk bedankt. Multi Energy Solutions B.V.

Goed service

Goede ervaring met Carrun. Corné heeft ons goed en snel geholpen. Duidelijk en eerlijk in communicatie. Altijd bereikbaar! Binnen 5 werkdagen stond de auto klaar met een setje winterbanden.

Uitstekend !

Er is en word altijd volledige aandacht besteed aan de klant en dat voelt erg prettig. Zeker in vergelijking tot de dealer bedrijven waar het toch vaak anders gaat. Je merkt aan alles dat Carrun heel veel verstand heeft van het merk Audi en dat ze met alles van dienst zijn.

Zeer fijne gemoedelijke sfeer om een auto aan te kopen

Fijne mensen goede zaak

Correctie afhandeling leuke verkopers

Ze hadden een auto te koop wat precies was wat ik zocht helaas was hij al verkocht toen ik belde. Zij beloofde mij weer terug te bellen wanneer zij een soortgelijke binnen kregen Dit deden zij ook kwamen hun afspraken na Fijne gasten

prettig zaken mee gedaan

komt betrouwbaar over ga ervan uit dat ik een goede auto heb gekocht bij carrun

Persoonlijk en eerlijk!

Prettige en oprechte medewerkers die de tijd voor je nemen. Gewoon vertellen hoe het zit met een auto. Geen kletspraat.

Top zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Top bedrijf met veel passie en kennis.

Top bedrijf met veel passie en kennis. Dik tevreden over de afhandeling van onze aankoop.

Goed geholpen door Joey en Frank

2 dagen terug hebben we hier onze nieuwe Q7 gekocht.... Leuke eerlijke flexible mensen die klaarstaan om je van dienst te zijn.... Bij elk vraag doen ze hun best om je duidelijk te woord te staan. Alles is zeer goed afgehandeld!! Bedankt voor jullie inzet.

Goede ervaring

Bij binnenkomst opgevangen door Frank, een betrokken persoon die passie heeft voor de auto’s , die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan, dit merk je ook in de gesprekken over de auto waar je interesse naar uitgaat, is hier niet opdringerig in, uiteindelijk toch de auto gekocht, bij aflevering wat extra gedaan wat niet was besproken

Top autobedrijf met super auto’s en het allerbelangrijkste de top service

Fijn team, Gastvrijheid en kennis. Alles word uitgelegd en helemaal niet het push gevoel bij deze fijne heren. Dank voor de service en de Super auto die wij bij jullie mochten kopen. Groet david en Michelle

Netjes en vriendelijk geholpen

Vanaf de eerste kennismaking een goede indruk gekregen van Carrun. Als klant krijg je het gevoel dat je klant bent. De mensen van Carrun doen hun werk met passie. Bedankt p.s. zal Carrun zeker bij derden aanbevelen

Bij Carrun staat de service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, en ze denken met je mee waar mogelijk Mooi bedrijf waar je goed terecht kunt

Vriendelijk geholpen en een mooie voorraad!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen tijden de aanschaf van mijn auto. Alleen de communicatie per mail loopt niet altijd even soepel, maar dat is in de autobranche misschien iets minder gebruikelijk. Verder werd mijn auto netjes afgeleverd met een nieuwe APK en grote servicebeurt. Ook zijn er kosteloos nog wat kleine details aangepakt voor een mooier aanzicht van de auto. Top service dus! Ga zo door!

Vriendelijke man en netjes geregeld allemaal.

Zeer goed geholpen nette man Komt afspraken na.

Inmiddels mijn derde auto gekocht. Dat zegt al genoeg .

goed geholpen, enthousiaste mensen

deskundige mensen , goed geholpen

Top geadviseerd en goed meegedacht!

Bij Carrun kwam ik terecht om mijn eerste zakelijke leaseauto aan te schaffen. Je wordt professioneel behandeld en uitstekend ondersteund om in te schatten wat de voor- en nadelen van de mogelijkheden zijn. Dit bedrijf zou ik zeker aanbevelen!

super goed

prettige ontvangst Rustige uitleg