Super !

Frank informeert eerst, geeft uitleg over de diverse auto's, maakt n proefrit zo heb ik t nog nooit meegemaakt ( verteld over de auto en wijst je op de div rij-omstandigheden)! Geen snelle/ vlugge praatjes. Jij neemt de beslissing ... Bedankt Frank!

Klantvriendelijk ten top!

Gelijk al bij binnenkomst alles zeer netjes en ordelijk. Klantgerichtheid zeer vriendelijk en niks is teveel gevraagd. Men gaat hier zelfs nog een stapje verder waar grote dealers een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Ik kan deze firma dan ook ten zeerste aanraden als men een mooie en goede auto aan het zoeken is.

TOP

Eerst auto gekocht bij Carrun. Er staan allemaal bijzondere wagens. Met veel enthousiasme ontvangen en zijn echt geinteresseerd in jou en je mogelijke aankoop. Zeer adequate medewerkers en een mooie inruil voor mijn eigen auto. De aflevering was ook uitstekend. Alles op tijd klaar voor aflevering. Zeer tevreden!

Je wordt goed en vriendelijk geholpen super

Klantvriendelijk, aandacht en tijd voor de klant

Gedegen advies, uitgebreide demonstratie van het voertuig, meedenken over de wensen van de klant, oplossingsgericht.

zeer goed geholpen

keurig bedrijf, alle afspraken nagekomen

Klant vriendelijk

Heel klantgericht

Vlotte service (ook na 17:00uur) en uitstekend meegedacht, ook omtrent de financiering.

Mannen met nog echt een passie voor auto’s

Netjes ontvangen , de tijd genomen voor je en advies was heel goed en duidelijk . En eerlijk en oprecht !

erg fijn team, die altijd klaar staan voor hun klanten.

als je vragen hebt geven ze direct antwoord op de juiste manier

Mooi bedrijf en prachtige mensen die Je persoonlijk te woord staan. Komen de afspraken na en werken zeer netjes !

Professioneel en klantgericht

Professionele houding Prettige sfeer en mooie producten Er wordt goed de tijd genomen om alles door te nemen

Perfect behandeld

Perfect behandeld en goede service

klantvriendelijk en prima service

klantvriendelijk en prima service

Super service!

Zowel voor de aankoop, tijdens de koop en dagen na de koop goed geholpen. Zelfs een bericht ontvangen na de aankoop met de vraag hoe het gaat. Geen minpunten te melden

Klant vriendelijk,nette service,goede afhandeling,top

Onze ervaring met de verkoper was prima, je voelt je op het gemak en ze weten vanalles wat te vertellen over de auto , en ook de service liet liet niets te wensen over . We zijn heel tevreden over de aankoop van onze auto.

Vriendelijke benadering en afspraken worden nagekomen.

Fijne en vriendelijke mensen

Bij dit bedrijf een mooie Audi A4 allroad gekocht. Verkoper Frank vertelde heel gepassioneerd over de auto en na de proefrit besloten om te kopen. Alles goed uitgelegd en tevreden naar huis.

Topauto’s tegen een goede prijs en zeer betrokken petsoneel

Uitmuntende service en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou het iedereen aanraden.

Zeer vriendelijk team en betrouwbaar bedrijf.

Na een auto op internet gevonden te hebben een afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen. Zeer vriendelijk ontvangst en uitgebreide uitleg over de auto gehad. Na alle afspraken die we overeen gekomen zijn ze ze allemaal netjes nagekomen. Voorheen mijn auto's bij dealers gekocht meeste dealers kunnen van Carrun heel veel leren. Zeer deskundige en professionele uitstraling.

Super behulpzaam

Netjes geholpen, mooie auto gekocht. Al met al, zeer tevreden.

Carrun=carfun

Autobedrijf passie voor auto's

Uiterst vriendelijke, eerlijke en vakkundige mensen die er alles aan doen om snel te schakelen

Ik ben uiterst tevreden over Carrun. Eerlijke mensen en geen gedoe. Geen onnodige show maar oprecht liefhebbers. In een voor hun uiterst drukke periode vinden ze de energie om je met rust en respect te behandelen. Te doen wat er binnen de mogelijkheden valt om mij als klant te bedienen. Top team!!!

prima zaak fijne mensen om zaken mee te doen.

prima zaak fijne mensen om zaken mee te doen.

Wederom super goed geholpen aan mooie winterbanden en velgen.gelgen.

Staan altijd voor je klaar! Was op zoek naar winterbanden voor mijn Audi. Was zo geregeld.