• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmensen! Betrouwbare vakmensen, klein overzichtelijk, netjes, hele fijne ervaring. Gisteren een auto afgeleverd waarbij alle tijd werd genomen voor uitleg over de auto, het alarm en nagevraag gedaan werd of alle verzekeringen goed geregeld waren. Echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zal het heel kort houden ,als je de showroem binnen komt weet je al dat je met auto liefhebbers te maken hebt je word vriendelijk ontvangen en de afhandeling is zo als het hoort dikke pluim voor Carrun !!\r\n\r\nMvg K.de Leeuw

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantgericht en komen zeer goed hun afspraken na. Nogmaals bedanktđź‘Ť

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring correct geholpen\r\nafspraken worden netjes uitgevoerd\r\ngoede service\r\nvriendelijke klant gerichtheid\r\ngoede uitleg over het gekochte product

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst en zeer correcte en nette voorlichting over de gewenste auto. Alle nodige info werd netjes en duidelijk verstrekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring nette eerlijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is de tweede keer dat wij een auto bij carrun hebben gekocht. We zijn wederom vriendelijk, zeg maar gerust gezellig ontvangen in dit geval door Frank. Hij nam de tijd voor ons en gaf eerlijk advies dat precies toegespitst was op onze persoonlijke wensen en financiele mogelijkheden. Met als uitkomst weer een prachtige betrouwbare auto voor de deur. Voor ons staat vast dat ook de volgende auto weer bij carrun vandaan komt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen met Carrun. Heb mijn nieuwe auto bij Cornè gekocht. Zeer tevreden over de gang van zaken. Zijn collega Frank had nog een scherpe verzekerings offerte gemaakt. Dat scheelde echt veel tov mijn eigen verzekeringsmaatschappij. In de zeer professionele werkplaats hebben ze de auto geheel klaar gemaakt. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen door Carrun
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik siteer tekst Carrun:HET adres als U opzoek bent naar een bijzondere auto,eerlijk advies en een goede service.\r\nDit is voor 100% mijn ervaring met een aanschaf van een andere auto. Dus als U een andere auto gaat kopen START DAN HIER. Super ervaring met CornĂ©.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede en eerlijke autoverkoper. Ze nemen je serieus en zijn in mijn optiek eerlijk en integer met inruilprijzen. Ik heb het gevoel dat ik daar een nette auto heb gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is dat we erg goed zijn geholpen door Corne.nadat we de auto gekocht hadden bleken er een paar dingen niet in orde te zijn maar dat is zinder problemen netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan goed, hier weten ze wat service is en, mooi meegenomen, het is hier nog gratis ook !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettige bejegening en kundige en persoonlijke advisering. Met veel enthousiasme doen wat er beloofd wordt. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service! Gezellige en klantvriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, betrouwbaar, open en eerlijk, servicegericht, toegewijd, gepassioneerd.\r\nVriendelijke ontvangst, komen afspraken na, auto perfect afgeleverd.\r\nKomen graag terug. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring. No nonsence doen wat ze beloven . Nog steeds heel erg tevreden over de afgeleverde auto