Zeer vriendelijke autoliefhebbers

Hoewel de sluitingstijd naderde was er de mogelijkheid om een proefrit te maken op zaterdagmiddag. Verder heldere uitleg en veel enthousiasme.

Zeer correcte en spoedige opvolging

De heren Corné en Frank zijn oprechte en eerlijke verkopers, het enthousiasme spat er van af. Het zijn echte autofanaten met een eerlijk verhaal.

Leuk bedrijf met fijne mensen

Fijn verlopen gesprekken en duidelijk geweest met aantonen historie van de auto. Auto is verder netjes afgeleverd.

Geweldige service en heel prettig zaken doen.

Prettige sfeer en prettig onderhandelen. Aftersales erg goed!

Zeer plezier zaken doen

Uitgebreid heeft Corne de tijd genomen om de verschillende auto's te bespreken, en ook ruim na sluitingstijd was geen probleem. Het komen tot een deal was een helder proces met goede uitkomst. En bij het ophalen van de auto werd wederom ruim de tijd genomen en alles goed uitgelegd. Een hele fijne manier om een auto te kopen.

Ik heb het zakendoen met CarRun.nl als zeer prettig ervaren. Ben erg blij met de auto.

zeer prettig contact en heel betrouwbaar

Ik heb hier een audi A6 gekocht. Het contact verliep heel prettig en alles is heel netjes afgerond. Ik zou hier zeker weer terug gaan.

Geweldig geholpen samen met Frank Smits

Prima aflevering van de nieuwe auto, top!

Voor de levering van de auto al enkele zaken via email en telefoon geregeld. Altijd spannend of alles dan klopt als de auto echt geleverd wordt, maar het was dik in orde. Ook goede uitleg gehad over nieuwe functies die niet in mijn inruiler zaten.

Kopen van een BMW x3 bij Carrun was een feest.

Geen idee wat voor bedrijf Carrun zou zijn, maar gezien de positieve reviews toch maar gaan kijken en proefrijden. Resultaat: zeer enthousiast, niet alleen over de BMW, maar ook over de gastvrijheid en klantgerichtheid van Frank, mede-eigenaar. Spannend moment: wat geeft Carrun terug voor mijn Audi A5. Het feit dat ik altijd zeer goed voor die auto heb gezorgd werd middels een prachtig bod gehonoreerd. Nog geen uur later was de koop rond. Beide partijen gelukkig en blij. Carrun is echt een aanrader voor liefhebbers van mooie auto’s !!

Betrouwbaar bedrijf

Het bedrijf wordt gerund met passie voor mooie auto's. Frank is een man met geduld en krijg het gevoel dat ze je niet in de steek laten als je de auto eenmaal hebt gekocht. Heb zelf geen nazorg nodig gehad want de auto doet wat hij moet doen. Corné en Frank, ga zo door!

altijd prima

werken er al jaren met plezier voor

Uitstekend bedrijf

Heel netjes geholpen door Frank en keurig advies gekregen. Ik zal hier in de toekomst zeker terug komen. Frank, nogmaals bedankt! Wij zijn heel blij net de Volvo XC90 Mvg Chris

Goede service!

Gewoon zoals je graag behandeld wilt worden

Mooi en net bedrijf waar je vriendelijk word geholpen

Mooie nette auto gekocht voor een eerlijke prijs. Netjes afgeleverd zoals afgesproken . Vriendelijk geholpen .

Vakkundig en transparant

Al een tijdje op zoek naar een zeer goede XC60 T6.Weinig goeds in de markt....en daar stond hij dus gewoon te glanzen in Veldhoven! Proefrit gemaakt op Vrijdag,auto Dinsdag in huis. Corne en Frank weten waar ze het over hebben,wat zij niet weten dat zoeken ze uit. Goed persoonlijk kontakt,geen verborgen agenda’s. Volgende auto haal ik weer weg bij hen. Carrun....what you see is what you get!

Een hele goede ervaring

Komen zeer betrouwbaar over , geen gladjanussen met snelle babbels maar betrouwbaar adres waar je je vrienden en kennissen heen zou sturen om een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar BMW X3 gekocht met irritante trilling. Vanaf eerste melding is dit serieus opgepakt en getracht het eruit te krijgen. Dit bleek niet eenvoudig. Telkens weer dingen proberen als het er nog niet uit was. Ondanks veel pogingen, tijd en geld erin gestoken toch niet aanwijsbare oorzaak vast kunnen stellen. Wel constructief blijven meedenken en proberen. Iedereen van het carrun team heeft enorme inzet en uithouding getoond. Zeer verfrissend en prettig. Voelde mij telkens toch zeer welkom. Menig ander bedrijf zou zeker al eerder zijn afgehaakt. Echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mensen zoals ik zien een auto kopen niet als een moetje, maar als een feest. Door de jaren heen zie je het verschil tussen handelaren en ondernemers met passie. CarRun is zo\'n snoepwinkel. Je gaat naar CarRun omdat hun collectie bijzonder is. Anders gezegd; voor de echte toys ga je naar CarRun, voor euroknallers en discounters naar, nou ja, je weet wel.\r\n\r\nMijn eerste contact was kort met Jeroen, daarna Frank die ik steeds Mark noem. Zijn passie straalt niet alleen uit zijn ogen, maar ook van zijn onderneming. \r\nWat een service, wat een begeleiding. En; geen gezeur en gezeik maar oplossen. Dat is wat hier gebeurd wanneer je voor \'een dingetje\' staat. \r\n\r\nVolgens mij hoef ik je niet vertellen dat ik deze jongens van harte aanbeveel. Goed werk mag beloond worden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmensen met liefde voor auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met een persoonlijke servicegerichte instelling. Binnen gelopen om rond te kijken en een week later naar buiten gereden met een nieuwe wagen. Compleet met verzekering, grote beurt en extra alarmsysteem. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en eerlijk, behulpzaam en transparant. We hebben er nu de derde keer n auto gekocht en de service en klantvriendelijkheid zijn uitmundend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf om zaken mee te doen .\r\nAls er iets is denken ze alleen in oplossingen. \r\nAls je belt voor een probleem (mee gemaakt ) ook na langere tijd blijven altijd vriendelijk en behulpzaam. \r\nHeb een kleine elektrotechnisch storing gehad maar vanwege de afstand en drukte met mn werk hebben wij het alsnog opgelost zonder dat iemand er van last had. Mijn conclusie wil je daar een auto kopen dan krijg je er geen spijt van.