Goed geholpen

Mooie auto's

Prima geholpen !

Fijn onderhandeld en niks was teveel bij wat ik vroeg het werd verzorgd en uitgevoerd ! Oftewel alle wensen werden vervult voor zover het in hun mogelijkheden lag ! Er ging het er altijd vriendelijk en behulpzaam aan toe ! Bedankt

Zeer betrouwbaar en deskundig

Recent wagen gekocht. Zeer klantvriendelijke benadering. Veel technische uitleg gekregen over auto. Kleine mankementen die nog hersteld moesten worden werden belicht. BOVAG garantie geeft zekerheid. Bedrijf straalt betrouwbaarheid en kwaliteit uit!

Top service

Goede verkoop/aflevering en service door Frank en Joey

Snelle service, klantvriendelijk en mooi resultaat

Vervangen achterlichten upgrade cruise Control snel en professioneel uitgevoerd. Meedenken met de klant.

Super contact en service!!

We zijn bij de aankoop van onze BMW X5 zeer goed geholpen door Joey en Frank! Van het moment bij binnenkomst tot de aflevering zijn we goed begeleid en geholpen, ga zo door!

Carrun is één en al Top!

Heb een hele mooie BMW 530i touring gekocht waar ik zeer over te spreken ben en niet alleen over de auto maar ook over het personeel.Ben de eerste keer geholpen door Corne waar ik de deal mee gesloten heb die heel vriendelijk was en ook verstand van zaken heeft en de twee keer om de auto op te halen door Frank.Frank is ook een echte liefhebber en heeft me alles tot in detail uitgelegd. Fijne mensen daar! Carrun is een echte aanrader!

betrokken bij de klant en kordate follow-up

Jong bedrijf met ambities en een liefde voor autos. Ben bij de aflevering goed geholpen met veel uitleg over de auto en het delen van praktische ervaringen.

Super !

Frank informeert eerst, geeft uitleg over de diverse auto's, maakt n proefrit zo heb ik t nog nooit meegemaakt ( verteld over de auto en wijst je op de div rij-omstandigheden)! Geen snelle/ vlugge praatjes. Jij neemt de beslissing ... Bedankt Frank!

Klantvriendelijk ten top!

Gelijk al bij binnenkomst alles zeer netjes en ordelijk. Klantgerichtheid zeer vriendelijk en niks is teveel gevraagd. Men gaat hier zelfs nog een stapje verder waar grote dealers een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Ik kan deze firma dan ook ten zeerste aanraden als men een mooie en goede auto aan het zoeken is.

TOP

Eerst auto gekocht bij Carrun. Er staan allemaal bijzondere wagens. Met veel enthousiasme ontvangen en zijn echt geinteresseerd in jou en je mogelijke aankoop. Zeer adequate medewerkers en een mooie inruil voor mijn eigen auto. De aflevering was ook uitstekend. Alles op tijd klaar voor aflevering. Zeer tevreden!

Je wordt goed en vriendelijk geholpen super

Klantvriendelijk, aandacht en tijd voor de klant

Gedegen advies, uitgebreide demonstratie van het voertuig, meedenken over de wensen van de klant, oplossingsgericht.

zeer goed geholpen

keurig bedrijf, alle afspraken nagekomen

Klant vriendelijk

Heel klantgericht

Vlotte service (ook na 17:00uur) en uitstekend meegedacht, ook omtrent de financiering.

Mannen met nog echt een passie voor auto’s

Netjes ontvangen , de tijd genomen voor je en advies was heel goed en duidelijk . En eerlijk en oprecht !

erg fijn team, die altijd klaar staan voor hun klanten.

als je vragen hebt geven ze direct antwoord op de juiste manier

Mooi bedrijf en prachtige mensen die Je persoonlijk te woord staan. Komen de afspraken na en werken zeer netjes !

Professioneel en klantgericht

Professionele houding Prettige sfeer en mooie producten Er wordt goed de tijd genomen om alles door te nemen

Perfect behandeld

Perfect behandeld en goede service

klantvriendelijk en prima service

klantvriendelijk en prima service

Super service!

Zowel voor de aankoop, tijdens de koop en dagen na de koop goed geholpen. Zelfs een bericht ontvangen na de aankoop met de vraag hoe het gaat. Geen minpunten te melden

Klant vriendelijk,nette service,goede afhandeling,top

Onze ervaring met de verkoper was prima, je voelt je op het gemak en ze weten vanalles wat te vertellen over de auto , en ook de service liet liet niets te wensen over . We zijn heel tevreden over de aankoop van onze auto.

Vriendelijke benadering en afspraken worden nagekomen.

Bedrijfsgegevens

De Run 8218

5504EM Veldhoven

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.