Vriendelijke en snelle service

We werden vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Alles werd verder geregeld volgens afspraak. Wij zijn zeer tevredene met onze nieuwe auto!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De koop was snel gesloten. De gebreken werden na onze tevredenheid opgelost. Wij hopen nog jaren plezier te hebben van onze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed service en vriendelijke geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goede en prettige ervaring met een heerlijke uitstraling en klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb voor het eerst bij jado een auto gekocht en ben leuk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige aflevering en prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring; prima service en de afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette vlotte man, verstand van zaken en goede inruil prijs voor mijn eigen auto. We hebben inmiddels meerdere keren een auto bij JaDo Auto\'s gekocht en naar volle tevredenheid!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij was de ontmoeting en het contact daarvoor erg goed verlopen. Ook op de dag dat ik voor mijn auto kwam kijken kon ik gelijk een proefrit maken. En alles kon ditect overgezet worden terplekke.\r\n\r\nHet enige wat ik erg jammer vind is dat er niet goed is gecheckt naar de achter deuren, want smiddags toe ik thuis arriveerde en mijn auto op slot zetten trok een vriend uit toeval me rechter achterdeur open en het bleek dus dat deze deur niet opslot kon, dit betekent dat ik op dit moment met 1 defecte deur rij. En als ik dit moet laten repareren kost dat mij weer bijna 300 euro!. Ik had hier leiver eerder vanaf geweten zodat ik met de koper tot een prijsverlaging voor de auto kon instemmen vanwege de defecte achterdeur.

Julian, excuus hiervoor, zou je als nog contact met ons op willen nemen voor een goede oplossing.