Ontevreden!

13 dagen geleden een auto gekocht. De auto was niet gepoetst. Paar dagen later de auto naar de poetser gebracht die een zeer slechte lak tegenkwam. En ongespoten delen die eronder vandaan kwamen. Terwijl de beste verkoper niet van schade afwist werd mij verteld dat de auto recent gespoten was. Sinds deze week blijven de deuren opeens op slot gaan? Krijg alleen als antwoord je heb 1450 euro korting gekregen en 1 maand garantie op draaiende delen van de motor, zeer slecht!

Goed geholpen, eerlijk advies en een top auto!

Online bij Jado Auto’s terecht gekomen. Ik kon direct langskomen voor een proefrit, waarbij ik eerlijk en prettig advies ontving. Direct de auto gekocht en de volgende ochtend kon ik de auto gelijk ophalen (na een paar kleine aanpassingen). Een goede ervaring die ik iedereen aanraad! Ik heb zin om veel veilige kilometers te gaan maken.

Goed geholpen

Aanschaf nieuwe auto

Netjes behandeld auto was als omschreven geen gejaag maar volop tijd om te beslissen en bereid tot snel zaken doen,

Correcte garage

Prima auto welke aansloot bij foto’s die waren getoond. Netjes ontvangen en te woord gestaan. Bij afhalen auto papieren goed voor elkaar. Betrouwbaar adres.

De overheenkomst ging snel. Je word goed geholpen. Klantvriendelijk!

Goede en snelle service

Op de website zagen we een auto staan waarin we geïnteresseerd waren, na het bekijken van deze auto en een ritje hebben we besloten om de auto te kopen. We mochten de auto gelijk meenemen. Jarno heeft ons goed advies gegeven, en hij heeft ons extra service verleend door nog een nieuwe apk te regelen

Vriendelijke en snelle service

We werden vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Alles werd verder geregeld volgens afspraak. Wij zijn zeer tevredene met onze nieuwe auto!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De koop was snel gesloten. De gebreken werden na onze tevredenheid opgelost. Wij hopen nog jaren plezier te hebben van onze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed service en vriendelijke geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goede en prettige ervaring met een heerlijke uitstraling en klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb voor het eerst bij jado een auto gekocht en ben leuk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige aflevering en prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring; prima service en de afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette vlotte man, verstand van zaken en goede inruil prijs voor mijn eigen auto. We hebben inmiddels meerdere keren een auto bij JaDo Auto\'s gekocht en naar volle tevredenheid!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij was de ontmoeting en het contact daarvoor erg goed verlopen. Ook op de dag dat ik voor mijn auto kwam kijken kon ik gelijk een proefrit maken. En alles kon ditect overgezet worden terplekke.\r\n\r\nHet enige wat ik erg jammer vind is dat er niet goed is gecheckt naar de achter deuren, want smiddags toe ik thuis arriveerde en mijn auto op slot zetten trok een vriend uit toeval me rechter achterdeur open en het bleek dus dat deze deur niet opslot kon, dit betekent dat ik op dit moment met 1 defecte deur rij. En als ik dit moet laten repareren kost dat mij weer bijna 300 euro!. Ik had hier leiver eerder vanaf geweten zodat ik met de koper tot een prijsverlaging voor de auto kon instemmen vanwege de defecte achterdeur.

Julian, excuus hiervoor, zou je als nog contact met ons op willen nemen voor een goede oplossing.