Snelle service

Ik had met spoed een andere auto nodig en had een mooie Astra zien staan bij Pouwels. Meteen een afspraak gemaakt en gezegd dat ik hem snel nodig had. Bij aankomst stond de auto helemaal rijklaar en ik kon hem direct meenemen. Dus Jeroen, bedankt voor de supersnelle afhandeling!

Geweldig bedrijf

Perfecte service en komen afspraken na.

Erg jammer dat je een auto koopt waar de tank schoon leeg van is.

Vriendelijk geholpen, mooie auto. Bij het proefrijden brand het lampje dat de brandstof nagenoeg op is. Ik vind het belachelijk dat ik daar mee weg wordt gestuurd en dat er niks mogelijk is qua prijs of om maar een beetje te tanken. Ik kom uit Groningen om dat jullie precies de auto hebben die ik zoek. Maar ik moest bij de eerste beste pompstation tanken anders had ik de snelweg niet zal halen. Dit was voormij een domper. Vriendelijke groet, Corrie Rave

Geachte mevrouw Rave, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review. Zoals ik u bij aankoop al meldde: er was daarvóór door mijzelf al voor € 10,= dieselbrandstof getankt, hetgeen normaal gesproken goed moet zijn voor minimaal 100 kilometer. Qua prijs waren wij u in alle redelijkheid ook al een stuk tegemoetgekomen, aangezien wij een hoger inruilbedrag voor uw Renault Kangoo hebben gegeven dan aanvankelijk de bedoeling was. U zult begrijpen dat dit 'water bij de wijn doen' ook voor ons een keer ophoudt. Gelukkig was het precies de auto die u zocht, dus hopen dat u desondanks onverminderd plezier beleeft aan uw Fiat Scudo daar in het Hoge Noorden! Met vriendelijke groet, Jeroen van den Heuvel | Autobedrijf Pouwels - Oss

Geweldige en kwalitatieve service

Ervaren personeel, goede service en flexibel.

Snelle deskundige hulp!

Ik ben zeer tevreden met de snelle en deskundige manier waarop ik ben geholpen door de medewerkers bij Pouwels. Mijn auto was sneller dan verwacht gerepareerd. Ik werd direct en deskundig op de hoogte gebracht van de status van de reparatie. En ik vind de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Dit was de eerste keer dat ik hier kwam met mijn auto en ga zeker in het vervolg onderhoud en reparaties hier uit laten voeren.

Persoonlijk contact, nette prijzen, goede deal!

Van A tot Z een fijne transactie gedaan. Fijn en goed persoonlijk contact. Snelle reactie op mijn verzoek tot contact via Autotrack. Nette prijs voor de aangekochte auto en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten!

Kleinschalig en dus betrokken. Zeer prettig.

Erg fijn zaken doen met Pouwels. Ze zijn geduldig, lopen dus niet te pushen of te "verkopen" . Beantwoorden je vragen correct en duidelijk. Mail contact verloopt soepel en vlot. Ze zijn betrokken bij de klant, willen het goed doen en je met een blij gevoel laten vertrekken ipv met net die wat duurdere auto waar je eigenlijk niet voor kwam. Absolute aanrader. Mijn dank is groots iig en ben enorm blij met mijn aanschaf via deze auto verkoper.

Zeer vriendelijk en no nonsens

Pouwels is een eerlijk autobedrijf dat vertrouwen uitstraalt en waar ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Ze hebben zeer nette auto's staan. Mooie Astra hier gekocht met weinig kilometers.

Topbedrijf

Ben al jaren klant bij Pouwels vanwege hun goede en snelle service. Van mij mag niemand anders aan mijn auto werken. ;-)

Fijn bedrijf, goede service. Tot de volgende keer! Mvg vd Elsen

Vriendelijke verkoper

Fijne koop van auto gehad goed advies en duidelijke en snelle afhandeling.

Een prima snelle behandeling!

Ik ben al jaren naar tevredenheid klant bij garage Pouwels!

net en correct bedrijf

ik zag de auto op het internet staan Eerste eigenaar Nederlandse auto en alle boekjes erbij ben gaan kijken en de auto was zo als deze op het internet stond beschreven keurig netjes, proefrit gemaakt en ik hoefde niet lang na te denken VERKOCHT mijn oude auto ingeruild S'morgens 11.00 en kon nog op de zelfde dag mijn nieuwe auto meenemen kreeg hierbij nog een nieuwe A.P.K terwijl deze nog 2 maanden geldig was wat een service mijn dank hiervoor ik wil autobedrijf Pouwels aan raden aan iedereen die een eerlijke en betrouwbare auto wil kopen

Wij komen er al jaren, nooit geen klachten gehad

Nette zaak goede bediening goede uitleg

Goed bedrijf

Topbedrijf

Van oudsher een autobedrijf waar ze woorden als 'vakmanschap' en 'klantvriendelijkheid' nog dikgedrukt en met hoofdletters schrijven. Ik word er altijd enorm gastvrij onthaald en zeer adequaat geholpen. In één woord: topbedrijf!

Met een pluim op uw werk en dus al 22jaar klant

Altijd de aandacht die wij geweldig vinden

Snel en vakkundig opgelost

Na het kopen van een auto waren er een paar aandachtspunten. Dit is snel en vakkundig opgelost, chapeau !

Betrouwbaar en vakmensen

Enige tijd een occasion gekocht bij Pouwels in Oss. Dit was voor ons de eerste keer aangezien we altijd nieuwe auto's hebben gekocht. Destijds na de proefrit al wat laten maken en men drukte ons op het hart dat als er wat was, we gewoon moesten bellen (ondanks dat we alleen garantie op motor en draaiende delen hadden). Na 2 weken rijden kwamen er toch wat dingen gemerkt en gebeld. We konden meteen de volgende dag terecht en de kleine dingen werden meteen gemaakt. Wel werd er geconstateerd dat de distributieketting niet goed werkte. Daar moest een aparte afspraak voor gemaakt worden en was toch een prijzige reparatie. Ondanks dat dit niet binnen de garantie viel, ging men dit toch kosteloos repareren. Men staat ook achter wat ze bij het kopen al zeiden dat we met een goed gevoel een auto moesten kopen. Dat vind ik toch echt wel klasse. Want veel zeggen het maar sommige maken het maar waar. Pouwels dus wel en ik zou zo opnieuw een auto bij ze kopen. Vakmensen en betrouwbaar !! Wij rijden nu al weer 2 weken heerlijk rond en kunnen nu eindelijk genieten van onze nieuwe auto.

Top bedrijf!

Al ruim 30 jaar kom ik bij dit bedrijf. Eerst mee als klein meisje met mijn ouders, later ook voor eigen auto's. Altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Complexe storing verholpen

Na lang zoeken hebben 'de mannen van Pouwels' uiteindelijk een complexe storing in mijn auto weten op te sporen. En verholpen! Ik was er al een paar keer mee naar de dealer geweest en zelfs die konden het niet gevonden krijgen, dus alle lof voor Pouwels! Volgende keer Bossche Bollen... 😉

Keurige en correcte behandeling en alles volgens afspraak >Aanrader !!!!!

Eerste bezoek, afspraak gemaakt , alles klopt en het is een garage die als voorbeeld kan dienen voor heel veel collega,s. Vriendelijk personeel en een correcte en schone zaak , daar straalt ook iets vanaf. Ik blijf er komen en kan het iedereen aanraden om er naar toe te gaan , ik heb er geen spijt van.

perfect, zeker aan te bevelen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is enorm klantvriendelijk, denkt mee en heeft me enorm uit de brand geholpen! Absoluut een aanrader!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Palestrinastraat 9