Goede communicatie, ontvangst en afhandeling van de koop.

Deze beoordeling is alleen gebaseerd op de aankoop van een auto. De aankoop is prettig verlopen met duidelijke afspraken. Ik ga ervan uit dat bij eventuele calamiteiten tijdens de garantieperiode deze ook op een prettige manier worden opgelost.

Mijn ervaring met garage Pouwels is tot nu toe altijd positief!

Ik ben al jaren klant bij autobedrijf Pouwels naar alle tevredenheid. Wordt altijd heel correct behandeld.

Mooie auto, prettig behandeld

Mischa is een aardige, rustige, verkoper. Hij nam de tijd en heeft me goed geholpen aan een mooie auto. Ik beveel Pouwels auto’s zeker aan

Kei goed!

Ik kom hier al jaren en goed is goed. Heb al 2 Honda´s hier gekocht en zal zonder twijfel in de toekomst ook nog een 3e kopen tzt. Eigenaar en monteur eerlijk en betrouwbaar! Kom langs en ervaar het zelf zou ik zeggen.

Tot nu toe is mijn ervaring met deze garage super goed.

Bij garage Pouwels zijn de mensen behulpzaam. Als ze kunnen, helpen ze je meteen. Super!

Vertrouwde adres

Vertrouwd adres

Alle werkzaamheden correct en volgens afspraak uitgevoerd voor een reële prijs

Altijd goede en snelle service

Voor een reparatie aan mijn auto kon ik gelukkig snel terecht. Ze hebben me zoals altijd prime geholpen!

Ik heb bij Micha een Volkswagen gekocht. Uitstekende aflevering. Alles netjes en schoon. De communicatie is perfect. Alles wordt in overleg gedaan. We hebben er 2 uur gezeten. Er werd echt de tijd voor genomen om alles goed en netjes af te leveren.

Top garage

Deze betrouwbare en zeer kundige garage kunnen wij van harte aanbevelen aan iedereen. Gewoon een no-nonsense bedrijf, zonder gladde verkooppraatjes. Wij zijn erg gelukkig met onze aankoop en komen hier graag weer terug!!

Heel goed. kan niet beter.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Fantastische service

Mijn autootje werd voor de onderhoudsbeurt en apk keurig thuis opgehaald en teruggebracht. Zo hoef ik met dit slechte weer de deur niet uit en heb ik er geen omkijken naar. Ik vind het fantastisch dat zoiets in deze tijd nog kan!

correct vakkundig en vriendelijk

fijn familie bedrijf

Persoonlijke benadering, uitstekende service.

Voelde me welkom en goed geholpen

Nadat wij een mooie auto voor een goede prijs hadden gekocht, kregen we na een paar weken een storinkje in het elektrische circuit! Ondanks dat het eigenlijk niet hoefde, nodigde Pouwels ons uit de auto te brengen zodat zij konden helpen met de oplossing. Na veel zoekwerk, het nodige geduld en uiteindelijk vervanging van een simpele stekker op een gloeibougie...kon ik vandaag weer blij naar huis rijden! En kunnen we een mooi begin maken aan de camper inbouw van de Fiat Ducato.... Mischa en Jeroen en medewerkers...heel erg bedankt voor jullie hulp!

Prima garage

Zeer snelle hulp gehad . Reparatie bekwaam gedaan. Ik raad iedereen aan om naar deze garage te gaan. Je wordt vriendelijk behandeld.

Super garage!

Zeer tevreden over de service, er wordt ALTIJD met je meegedacht! Kom hier al van kind af aan, toendertijd met mijn ouders mee.

Heel fijn contact met Jeroen van den Heuvel

Het klopt gewoon en geeft vertrouwen

Zeer vriendelijk te woord gestaan en hele goede service en onderhoud !

Onderhoudsbeurt aan mijn auto laten uitvoeren en deze is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Duidelijke rekening gekregen en goede uitleg over gedane werkzaamheden en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden en ga zeker weer naar dit bedrijf toe.

10.

Mijn ervaring met deze bedrijf is geweldig die meneer die heeft dus tijd genomen om mij te helpen het verkopen van zijn auto stad staat samen met de klant dus de tijd nemen voor de klant verzekering kijken wat het beste is En aangezien ik toch de tijd veel tijd nodig heb heeft hij ongeveer 2,53 uur voor mij genomen met heel veel liefde en warmte geen probleem Ik vond het echt geweldig plus wat hij heeft geschreven in de opdracht in die zeg maar uit de uitslag van de rapport van de auto is sexy Er is geen garantie want dat is zo is het gesteld maar mocht je iets met de auto hebben kun je altijd terugkomen of bellen Wij staan altijd voor onze klanten klaar dus het is mijn mannetje Het is mijn zaak Ik kan echt mensen aanbevelen want autoverkoper is makkelijk maar vriendelijk of holistisch zijn Luister naar de klant dat vind je niet overal Maar bij deze geweldig alle personeel Ik denk zijn naam is Jeroen het kan ik weet het niet meer maar dat de naam is niet belangrijk de mensen daar het personeel geweldig en vooral heb ik gehoord dat zijn vader ook de zak met jaren heeft gerund samen met hem dus en ze maat dus is er echt een rechte band familieband alle personeel al zijn ze geen familie maar ze zijn ze gaan met mekaar om echt als een familie warme band geweldig mijn naam is Loes uit Gaanderen

De auto gaf een probleem. Door de deskundige ervaring wisten ze meteen wat het euvel was. De auto was nadat de onderdelen binnen waren direct gerepareerd. Na een telefoontje de auto opgehaald.

top bedrijf

Via via gehoord dat ik bij Autobedrijf Pouwels Oss maar eens moest gaan kijken. Geweldig bedrijf , ben meteen geslaagd voor een top auto. prijs kwaliteit verhouding prima. Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf te gaan kijken om een leuke auto te kopen . Van personenauto's tot bedrijfsauto's. Bedankt voor de goede service van een tevreden klant

Geweldige service, fijne auto gekocht en goed geholpen!

Klantvriendelijk personeel, namen alle tijd om me goed te helpen.

Vakkundig geholpen

De mensen bij Pouwels weten wat ze doen en hebben mij volledig ontzorgt met de import van een auto uit Duitsland.

Prima en snelle service.

Prima en snelle service.